Spotprenten

Reactiescore
7.942
72a943be89936f1dae24821912072cf3.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ach hij gaat er goed mee om, zou ook niet iedereen kunnen
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.075
Tjah, ook moeilijk om je accs te boosten met accs die je zelf onder vv hebt, dus op dat vlak kan ik Anton echt geen ongelijk geven.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Niet om te stoken ofzo hoor, maar ik heb hier tweemaal een ban voor gekregen (begin 56 en begin 62) op grond van regel 4.4 :p
  1. Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").

*Kuch* zei het toch *kuch*
 
Reactiescore
1.278
Mag het er hier niet over hebben :(, maar kan wel zeggen dat alle farm sowieso gewoon legit was. Denk dat de reden van de ban iets van 1% invloed heeft gehad op mijn acc, maar ach shit happens. Kan in ieder geval niet gerekt worden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wel een signaal naar alle boosters dit iig, als het echt 1% was. Goed dat geen vorm van boosten toegestaan wordt.
 
Reactiescore
1.094
Met al die ongefundeerde uitspraken over (statistieken van) het boosten lag het ook wel erg voor de hand. Oplettende mod, die zijn forumpje mee leest.

Prachtig
 
Reactiescore
1.278
Wel een signaal naar alle boosters dit iig, als het echt 1% was. Goed dat geen vorm van boosten toegestaan wordt.

Mweh veel ligt reglementair dan niet goed vast. Ben nu bijvoorbeeld ook (mede)geband voor een stamgenoot die bespeeld wordt door een speler en enkele vv's had waar ik dus direct of indirect voordeel uit heb gehaald.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mweh veel ligt reglementair dan niet goed vast. Ben nu bijvoorbeeld ook (mede)geband voor een stamgenoot die bespeeld wordt door een speler en enkele vv's had.
Regels zijn redelijk vrij interpreteerbaar ja, maar als hij speelt om jou te helpen is het toch wel terecht.
 
Reactiescore
1.094
Als de support ook gelijk mastermarkB van de wereld zou gooien, zou dat al helemaal mooi zijn
 
Bovenaan