Spotprenten

DeletedUser78972

Guest
Doe niet of je heilig ben dorpsgek en vertel even waar je speelt haha.
Zou leuk zijn als ik met jou ooit kan fronten, kijken wie de grotere noob is:p
 
Reactiescore
2.478
Dit is wel de classic van de sportprenten zeg. Nondeju!
 
Reactiescore
3.536
Ken je dat mensen zeggen 'dit is zo slecht het grappig is' ? Ik geef hier een nieuwe dimensie aan. Dit is zo slecht, het nog veel slechter word.

Ik vind deze grap zelfs al richting banwaardig gaan @The Minion
 

DeletedUser79370

Guest
Begon er zelf al aan te twijfelen vlak nadat ik op 'plaats reactie' drukte, toch maar excuses maken voor dit verschrikkelijke kwaliteitsverlies in deze verhitte varkensstal aan insults dat heen en weer word geslingerd
 

Deleted User - 487958296

Guest
313dc4.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Prutsers eerste klas die ik kon wegspelen op 39 destijds. Moet je nagaan... Weggespeeld worden door mij... :oops::rolleyes::(
 

DeletedUser69389

Guest
Je realiseert wel dat geen van ons er nog speelde tegen die tijd?

31d25i.jpg

!!!! Daar heb ik je rob
Kan goed. Ik heb geen idee wie er toen speelde. Ik sprak toen niet met de vijand. Alleen het team van toen was prut.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Kan goed. Ik heb geen idee wie er toen speelde. Ik sprak toen niet met de vijand. Alleen het team van toen was prut.
Als ik kijk wat voor kwaliteitspelers war had toen we er nog speelden :p Zijn toen gequit, kreeg chloroform 3 dagen later ban omdat die nieuwe guy een dubbelaccounter was ofzo. Had eigenlijk op del moeten gaan, al mijn stats verprutst!!
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278

Deleted User - 487958296

Guest
Was jij dan die guy die zijn front van 3 dorpen met 7 def each stacked had? Dan was jij de grootste clown van de wereld
 
Reactiescore
1.278
Was jij dan die guy die zijn front van 3 dorpen met 7 def each stacked had? Dan was jij de grootste clown van de wereld

Dat was Stefaan denk. Die op zijn front ter grootte van een postzegel al zijn def had staan.
 
Bovenaan