Spotprenten

Ben je dan 4u inactief? Zwak :oops:

Single Malt

The Wall Breaker 2019
Ah je bedoeld mijn stamgenoten die heb ik allemaal nog niet gefarmt, je mag ze best scouten alle GS zijn daar gewoon netjes opgebruikt aan troepen & gebouwen.**
Das gewoon exact hetzelfde principe als met een premade en is uiteindelijk ook een premade. Pfoe wat zielig :D
Niet om te stoken ofzo hoor, maar ik heb hier tweemaal een ban voor gekregen (begin 56 en begin 62) op grond van regel 4.4 :p
  1. Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").

Niet om te stoken ofzo hoor, maar ik heb hier tweemaal een ban voor gekregen (begin 56 en begin 62) op grond van regel 4.4 :p
  1. Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").
Die regel is ook begrijpelijk en al was dat het geval was het inderdaad niet wenselijk. Gelukkig is dat ook niet aan de orde.

Ben benieuwd hoeveel supports er al zijn gestuurd. :cool:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Hey dat waren leuke bans