Spotprenten

Reactiescore
1.037
Ja, weet ik maar jij lijkt niet te begrijpen wat ik bedoel met deze post
 

Deleted User - 487958296

Guest
Vnnhphh.png
 
Reactiescore
3.584
Mensen konden mij ook aanspreken als ze zich stoorde aan PM's had ik wel de nodige maatregelingen genomen, verbod op pm'n of eventuele kick. Heb het ww meermaals veranderd deze Classic.

Maar er werd gekozen voor een ban, is toch weer wat minder strijd voor Class dan dus waarom zou je het niet doen.
 
Reactiescore
1.037
Mensen konden mij ook aanspreken als ze zich stoorde aan PM's had ik wel de nodige maatregelingen genomen, verbod op pm'n of eventuele kick. Heb het ww meermaals veranderd deze Classic.

Maar er werd gekozen voor een ban, is toch weer wat minder strijd voor Class dan dus waarom zou je het niet doen.
Ja, want zelf kon je niet zien dat dit volstrekt niet door de beugel kon?
 
Reactiescore
1.037
Je hebt zelf ook meerdere malen gereageerd op pm's met Chloroform, slechte reden dus
 
Reactiescore
3.584
Dat had je niet gedaan, want dat mens had je volledig in haar ban omdat ze doet alsof ze niks tussen der benen heeft. Jij zou haar niet kicken, je zou niks doen. Je vond het prachtig allemaal, net zo zwak als haar.

Zoals ik al zei en jij kon lezen, ik heb het ww op deze classic wel vaker veranderd waarna ze niet kon loggen.

Het is moeilijk te geloven dat ze daarvoor niet al gekke dingen heeft geroepen

Ze is gebanned door een recent gesprek met Geurkaarsen wat ik nog niet gelezen had.
 
Reactiescore
2.490
Voor alle duidelijkheid, het is een Class account dat ons laten bannen heeft voor iets wat Beccie gezegd had in een PM naar dat Class account.


Als die ons niet aangaven bij de support was JokersBrain nog gewoon een account op Classic. Dus je kan eerder stellen Class weer voor de easy way gekozen heeft.

Voor alle duidelijkheid, het is de desbetreffende speler op de account geweest die een totaal ongepast bericht verstuurd heeft om expliciet deze globale uitsluiting uit te lokken waar er op voorhand voor gewaarschuwd was.

Het feit dat een ongepast bericht gemeld wordt verlegt niet de verantwoordelijkheid van de acties naar de melder. Anyway, we hebben het hier niet over game-bans en dergelijke. Ga dus maar ontopic ;)
 
Bovenaan