Spotprenten

DeletedUser78975

Guest
Voor alle duidelijkheid, het is een Class account dat ons laten bannen heeft voor iets wat Beccie gezegd had in een PM naar dat Class account.


Als die ons niet aangaven bij de support was JokersBrain nog gewoon een account op Classic. Dus je kan eerder stellen Class weer voor de easy way gekozen heeft.
Wat zet je jezelf enorm voor lul met deze beredenering. In plaats van te accepteren dat je een eeuwige slaaf bent van dat afschuwelijke gedaante (die bijna alle kenmerken van een psychopaat heeft), probeer je de schuld in de schoenen van de tegenstander te schuiven. Dat is Jannes’ goedkope tactieken 101.

Met de smoes dat je niet al haar berichten leest kom je er niet zo makkelijk vanaf hoor. Ik ken dat mens niet (gelukkig) zoals jij haar kennelijk kent en zie alleen hier op het AF wat voor verdorven karakter zij heeft. Lees haar berichten er maar op na. Het is een wonder dat zij niet in een instelling is opgenomen ter bescherming van de maatschappij. Nogmaals uit de berichten hier op het AF blijkt dat jullie dikke maatjes en gelijkgestemd zijn. Dus kom niet met dat slappe excuses. Je weet dat je een risico neemt met haar op je account te laten spelen en dat risico neem je voor lief.
 
Reactiescore
3.541
Ik heb nergens de schuld in de schoenen van iemand anders gestoken. Dus vanwaar dat komt zou ik niet weten, maar hallo jij ook hier gezellig.


Rebecca is trouwens gewoon een erg lieve meid, met een goede job en veel friends, eigen huis, alles netjes op orde.
Enkel hier op AF met veel sneue typetjes brengt het slechtste in haar naar boven. Herken ik mezelf dan ook wel weer in.

Mensen die denken iemand te kennen op basis van AF is sws onzin :p
 
Reactiescore
1.018
Rebecca is trouwens gewoon een erg lieve meid, met een goede job en veel friends, eigen huis, alles netjes op orde.
Enkel hier op AF met veel sneue typetjes brengt het slechtste in haar naar boven. Herken ik mezelf dan ook wel weer in.

Mensen die denken iemand te kennen op basis van AF is sws onzin :p
Wat, het zijn van een sneu typetje?
 

DeletedUser74569

Guest
Dit is het spotprenten topic dus hou het bij spotprenten (oftewel 'memes' in de volksmond) en een beperkte reactie op die welbetreffende spotprenten. Dus ik vraag jullie vriendelijk jullie ongeloofelijk saaie kutgesprekken naar de praathoek te verplaatsen. Bedankt!
 

Deleted User - 487958296

Guest
ZJIFwYa.png
 
Reactiescore
1.089
Het lijkt alsof iemand hier echt heel hard alles heeft lopen verwijderen en verplaatsen. Ik zag dat op een gegeven moment mijn spotprent weg was, maar is nu weer terug.
Is daar een reden voor?
 

DeletedUser69389

Guest
Het lijkt alsof iemand hier echt heel hard alles heeft lopen verwijderen en verplaatsen. Ik zag dat op een gegeven moment mijn spotprent weg was, maar is nu weer terug.
Is daar een reden voor?
De mijne was verwijderd om de reden:
Je post in topic Spotprenten was verwijderd. Reden: Off-topic; draagt niks bij aan de discussie + bans worden niet hier besproken
15:08

Terwijl mijn spotprent alleen ging over hoe Jannes hier reageert en niet over de ban zelf.....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
He wil je wel mijn naam blurren bij die gewaagde uitspraak :s
 

DeletedUser80684

Guest
Op wie is het volgens jou gericht dan?
Het ging over Daeny zijn account. Niet over VIT, en dat als jullie nog meer dorpen zouden krijgen het enkel lastiger voor de andere wordt.

Daarom zeg ik. uit zijn context getrokken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het ging over Daeny zijn account. Niet over VIT, en dat als jullie nog meer dorpen zouden krijgen het enkel lastiger voor de andere wordt.

Daarom zeg ik. uit zijn context getrokken.
Opeens is dany we? Werd toch niet samengewerkt zei jij? :p
 
Bovenaan