Spotprenten

Reactiescore
7.942
Dat krijg je als je het spel niet eerlijk speelt. Falen, slecht leiding geven en geen skills hebben met als kers op de taart bans krijgen. Hoe slecht kan een speler zijn.
 
Reactiescore
3.584
Haha funny :D Maar ik liep wel niet over naar de vijand, wil je me dat 'ook' nog effe leren? ^^
 
Reactiescore
7.942
Zelfs onze oud stamgenoten snapten de keuze wel, en gaven toe hetzelfde te hebben gedaan. Jannes is eigenlijk de enige die erover valt. Dat is waarschijnlijk omdat het enige is wat ie vinden kan.
 
Reactiescore
7.942
Ik sprak toch mensen van je oude stam die je bloed konden drinken maar oke :D

Ah die mensen (groot deel) waar ik nu mee samenspeel op 67? Valt mee hoor, een aanslag hebben ze tot nu tot niet willen plegen :D. In tegenstelling tot jouw ex stamgenootjes die jij zo liet zitten met je waanbeelden. Maar dit is spotprenten, dus als je je verder belachelijk wil maken kan dat in de praathoek. Slaap lekker accountloze man!
 
Reactiescore
3.584
Ik snap het punt niet.

Ah die mensen (groot deel) waar ik nu mee samenspeel op 67? Valt mee hoor, een aanslag hebben ze tot nu tot niet willen plegen :D. In tegenstelling tot jouw ex stamgenootjes die jij zo liet zitten met je waanbeelden. Maar dit is spotprenten, dus als je je verder belachelijk wil maken kan dat in de praathoek. Slaap lekker accountloze man!

Speel nog op w66 hoor dus genoeg te doen nog. Idk wat w67 hiermee te maken heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
oWGKc23.png
 

Deleted User - 487958296

Guest
Over een jaar komt hij vertellen dat hij aes wel kon hebben maar een ban daar een einde aan maakte
 
Reactiescore
3.584
Voor alle duidelijkheid, het is een Class account dat ons laten bannen heeft voor iets wat Beccie gezegd had in een PM naar dat Class account.


Als die ons niet aangaven bij de support was JokersBrain nog gewoon een account op Classic. Dus je kan eerder stellen Class weer voor de easy way gekozen heeft.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487958296

Guest
Je realiseert dat ik gewoon de screen heb waarin duckje zegt "Als je de ban omzeilt op af krijgt jb 100% barb ban"?
 
Reactiescore
3.584
Je realiseert dat ik gewoon de screen heb waarin duckje zegt "Als je de ban omzeilt op af krijgt jb 100% barb ban"?

Je realiseert je dat ik een screen heb waarin Duckje een conversatie met een Class account naar ons toestuurt met de woorden 'dit kan echt niet' en in de uitleg van de ban het gaat over taalgebruik vanuit die PM?

Als Class ons niet aangaf was JokersBrain simpelweg nog een account op de Classic.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je had hoe dan ook ig ban gehad door die banomzeiling hoor
 
Bovenaan