Spotprenten

DeletedUser46239

Guest
je mag thomas vragen en die van echoes - waren prima tevreden..
lijken me pure voorordelen, Thomas verder zou ik je vakantie in Tenerife als je daar nog zit voor laten gaan

Ik snap het probleem niet echt? Ja, je deed mijn VV omdat Flex zei dat het wel oké was? Is dat een probleem?
 

DeletedUser59375

Guest
Jullie zien meer interns dan er effectief zijn
dit ben ik zeker
 

DeletedUser76153

Guest
het probleem s dat ik hier door Yo White als ''onbetrouwbaar'' en ''niet te vertrouwen voor geen cent'' dat wil ik graag uit de wereld helpen want VVs doe k even goed voor iedereen ongeacht hoe of wat
Laat ze gewoon. Laat Flex ze het zelf vertellen en laat ze zelf hun beeld hebben. Ze hebben toch "een averechts beeld" dan dat van Flex, we zullen zien. Ik laat de discussie hierbij, tegen een muur praten is namelijk makkelijker, en tbh ook leuker.
 

DeletedUser59375

Guest
het probleem s dat ik hier door Yo White als ''onbetrouwbaar'' en ''niet te vertrouwen voor geen cent'' dat wil ik graag uit de wereld helpen want VVs doe k even goed voor iedereen ongeacht hoe of wat
En wacht heeft jij vv ook niet aan de andere kant gestaan?
 

DeletedUser46239

Guest
het probleem s dat ik hier door Yo White als ''onbetrouwbaar'' en ''niet te vertrouwen voor geen cent'' dat wil ik graag uit de wereld helpen want VVs doe k even goed voor iedereen ongeacht hoe of wat
Ik denk niet dat hij het over jou persoonlijk heeft, ik denk eerder dat hij gewoon bedoelde dat er bij een VV buiten de stam toch alleen maar miserie komt.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik denk niet dat hij het over jou persoonlijk heeft, ik denk eerder dat hij gewoon bedoelde dat er bij een VV buiten de stam toch alleen maar miserie komt.
Ik heb ook VV gedraaid voor Flex, is daar veel miserie uitgekomen?
 

DeletedUser76153

Guest
:rolleyes:
Zegt iemand dat er zelf geen benul van heeft ...
Ik heb er vv's van gedraaid, hij heeft letterlijk tegen me gezegd dat dit boost accunts waren die hij ging overnemen:
Piraat Pizza, Paulo Dybala, Clickb*it.
Ondertussen zijn er daar 2 van overgenomen, perhaps 3; blijven nog steeds boostaccounts. Kom wat weet jij nog meer? Alleja, jij weet meer dan iemand die samen met Flex een hele week heeft gepraat, terwijl Flex blijkbaar liever alles verteld aan ons dan aan jullie? Want jullie weten van die interns niks terwijl heel Selena het weet? Flex lijkt wel een landverrader.
 
Reactiescore
77
[FWD] Pizza Piraat
iL Leone Indomabile 02.07.17 23:36
Deze speler staat onder bescherming van heel onze stam. Ook van dit account. Graag verzoeken wij u hem met rust te laten.


Anoniem team!

Mailtje dat ik heb doorgestuurd gekregen van Caelestinus. Gaat dus over Pizza Piraat. Lijkt toch sterk dat deze ook bedoeld was als boostaccountje voor hem.

Ik weet natuurlijk niks met zekerheid, maar toch allemaal verdacht vind ikk. Ik hoop in ieder geval dat de wereld zo niet gewonnen wordt :)
 
Reactiescore
1.049
nou Dennis, als k babbelde met Il Leone praatte ik eigenlijk altijd met Flex Xd
dus weet ni of ie alles bijpraat maar zo actief ben je niet
maar ik houd mn mond tot Flex terug is (wat me waarschijnlijk niet lukt)
want ik ga niet ruzie maken over iemand die zichzelf niet kan verdedigen
verder vind k Yo White wel een paar hele domme opmerkingen hebben ...
 

DeletedUser76153

Guest
Als ik zie hoe je over Flex praat denk ik inderdaad dat dat geen juiste keuze was van hem.
Als Flex verwachtte dat ik mijn mond ging houden over boostaccounts, dan heeft hij het daar mis. Je mag nog in mijn stam zitten, boost accounts is iets waar ik tegen ben, zeker met het huidige niveau. Tegen interns ben ik niet however, zoals YoWhite zei, als ik een dorp aangeboden kreeg wijs ik dat niet af. Maar 4 accounts maken op een Classic (van hoe ver ik weet, heb wel op 1 avond eens met 7 vv's gestaan) is het verzieken van een wereld, internen niet.

nou Dennis, als k babbelde met Il Leone praatte ik eigenlijk altijd met Flex Xd
dus weet ni of ie alles bijpraat maar zo actief ben je niet
maar ik houd mn mond tot Flex terug is (wat me waarschijnlijk niet lukt)
want ik ga niet ruzie maken over iemand die zichzelf niet kan verdedigen
verder vind k Yo White wel een paar hele domme opmerkingen hebben ...
Flex zei zelf dat zijn account inactief as fuck was. Zowel Merlijn als jij... Hij vroeg me nog zelfs te stoppen met .Jane en bij hem op het account te komen spelen. Zo vervangbaar ben je, (pro) noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Internen is even hard verzieken als je mij vraagt, is hetzelfde als boostacc dat door andere speler wordt bemand...
btw wel denk k serieus dat het op het begin weinig tot geen invloed heeft ...
op een gegeven moment weet iedereen het toch en krijg je kata's en gezeur
bij deze: ik ken Flex natuurlijk goed en ik denk dat ie niet nog een keer de fout in gaat

moet deze discussie niet verder in de praathoek of top/flop spelers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59375

Guest
nou Dennis, als k babbelde met Il Leone praatte ik eigenlijk altijd met Flex Xd
dus weet ni of ie alles bijpraat maar zo actief ben je niet
maar ik houd mn mond tot Flex terug is (wat me waarschijnlijk niet lukt)
want ik ga niet ruzie maken over iemand die zichzelf niet kan verdedigen
verder vind k Yo White wel een paar hele domme opmerkingen hebben ...
Voor zover ik weet ben ik vrij actief zeker in de vv periode.

Als Flex verwachtte dat ik mijn mond ging houden over boostaccounts, dan heeft hij het daar mis. Je mag nog in mijn stam zitten, boost accounts is iets waar ik tegen ben, zeker met het huidige niveau. Tegen interns ben ik niet however, zoals YoWhite zei, als ik een dorp aangeboden kreeg wijs ik dat niet af. Maar 4 accounts maken op een Classic (van hoe ver ik weet, heb wel op 1 avond eens met 7 vv's gestaan) is het verzieken van een wereld, internen niet.
Voor zover ik weet ..
Ik weet dat er niet veelmensen nachten en dat er veel daarom vv naar Flex stuurden.
Dybala was boost indd maar My pride stopte en Robinho1999 zette met plezier zijn dorp leeg toen hij trein zag komen
Denk dus dat je beetje overdrijft in aantal boost acc dat w edelen ;)
 
Bovenaan