Spotprenten

DeletedUser76153

Guest
Voor zover ik weet ben ik vrij actief zeker in de vv periode.


Voor zover ik weet ..
Ik weet dat er niet veelmensen nachten en dat er veel daarom vv naar Flex stuurden.
Dybala was boost indd maar My pride stopte en Robinho1999 zette met plezier zijn dorp leeg toen hij trein zag komen
Denk dus dat je beetje overdrijft in aantal boost acc dat w edelen ;)
Je negeert twee mensen en noemt twee mensen op die ik nooit in men mond heb genomen. Prima verdediging!! :rolleyes:

En het gaat niet om boost accounts die je edelt, het is boost accounts die je aanmaakt als doel om ze te edelen... Is niet omdat je zelf te noob bent om ze te edelen dat het geen boost accounts zijn....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59375

Guest
Ik zeg zoals het is
Die andere hebben niks met mij of het acc te maken
 

DeletedUser76153

Guest
Ik zeg zoals het is
Die andere hebben niks met mij of het acc te maken
Een gefrusteerde en gestopte Flor wegens jullie vv's.

a7d738234c7fca69196f9b057d68b916.png


EDIT: Hij is niet gestopt wegens de vv's, hij was gefrustreerd wegens de vv's. (Moest dit een verwarring zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Als Flex verwachtte dat ik mijn mond ging houden over boostaccounts, dan heeft hij het daar mis. Je mag nog in mijn stam zitten, boost accounts is iets waar ik tegen ben, zeker met het huidige niveau. Tegen interns ben ik niet however, zoals YoWhite zei, als ik een dorp aangeboden kreeg wijs ik dat niet af. Maar 4 accounts maken op een Classic (van hoe ver ik weet, heb wel op 1 avond eens met 7 vv's gestaan) is het verzieken van een wereld, internen niet.

Helaas gebeuren dat soort dingen op elke wereld. Tegenhouden gaat niet lukken.

Flex zei zelf dat zijn account inactief as fuck was. Zowel Merlijn als jij... Hij vroeg me nog zelfs te stoppen met .Jane en bij hem op het account te komen spelen. Zo vervangbaar ben je, (pro) noob.

Flex kan wel meer willen, gelukkig zijn er dan ook nog een aantal stamgenoten van hem die niet met jou in de stam willen. Je was er hoe dan ook niet bijgekomen ;)
 

DeletedUser76153

Guest
Helaas gebeuren dat soort dingen op elke wereld. Tegenhouden gaat niet lukken.



Flex kan wel meer willen, gelukkig zijn er dan ook nog een aantal stamgenoten van hem die niet met jou in de stam willen. Je was er hoe dan ook niet bijgekomen ;)
Inderdaad, met zo'n instelling dialgaman gaat het niet lukken! ;)

En ik zou willen zeggen dat het me boeit, maar dan zou ik liegen...
Zeker als iemand het zegt die me niet kent... :rolleyes:
 
Reactiescore
1.167
Inderdaad, met zo'n instelling dialgaman gaat het niet lukken! ;)

En ik zou willen zeggen dat het me boeit, maar dan zou ik liegen...
Zeker als iemand het zegt die me niet kent... :rolleyes:

Weet meer van je dan jij denkt hoor, geen zorgen.
 

DeletedUser76153

Guest
Weet meer van je dan jij denkt hoor, geen zorgen.
Ja, dit is al de tweede keer dat ik een vage post van je lees. Best laf he? Zo anoniem dingen plaatsen over iemand.
Want vooroordelen komen snel inderdaad van horen zeggen, niet? Nja ik doe zelf de moeite niet meer ;)
 
Reactiescore
1.167
Vage post? Begrijpend lezen is moeilijk ja.
 

DeletedUser74552

Guest
Even kort door de bocht. Flex loog over zijn boostaccounts. Daar kan je Premade verder niet op aankijken. Als ik het had geweten dan had ik het voorkomen maar ik kende Flex niet voor deze wereld. Een inschattingsfout om het zo maar te zeggen.
Verpest dit de wereld ? Dat lijkt me een beetje overdreven. Maar goed, anders spreken we af dat zodra we front hebben je alvast 2 of 3 dorpjes gratis mag pakken. Want dat is waar we het over hebben eigenlijk, slechts 2 of 3 dorpjes van 3k of 4k. In het einde gaat dat het verschil niet maken dat kan ik je garanderen

Verder heeft @dialgaman een punt en zou je onder geen enkele voorwaarde bij ons in de groep zijn gekomen. Er werd slechts gerecruiteerd op aanbeveling en via via. Daar komt bij dat alle doorgewinterde spelers een automatische veto hebben. Van horen zeggen, ga ik er vanuit dat die in jou geval gelijk zou zijn in gezet.

Ik denk dat Flex zijn instelling zeker wat kan aanpassen maar ach hij zal wel snel leren. Dit zal wel een les voor hem zijn, niet zomaar iedereen te vertrouwen en vooral niet met VV's.

Wat mij betreft sluiten we het boostaccount discussie hierbij af. Of heb je nog meer wensen dan gratis dorpjes, lijkt erop dat het speelveld dan weer kiet staat.
 

DeletedUser76153

Guest
Even kort door de bocht. Flex loog over zijn boostaccounts. Daar kan je Premade verder niet op aankijken. Als ik het had geweten dan had ik het voorkomen maar ik kende Flex niet voor deze wereld. Een inschattingsfout om het zo maar te zeggen.
Verpest dit de wereld ? Dat lijkt me een beetje overdreven. Maar goed, anders spreken we af dat zodra we front hebben je alvast 2 of 3 dorpjes gratis mag pakken. Want dat is waar we het over hebben eigenlijk, slechts 2 of 3 dorpjes van 3k of 4k. In het einde gaat dat het verschil niet maken dat kan ik je garanderen

Verder heeft @dialgaman een punt en zou je onder geen enkele voorwaarde bij ons in de groep zijn gekomen. Er werd slechts gerecruiteerd op aanbeveling en via via. Daar komt bij dat alle doorgewinterde spelers een automatische veto hebben. Van horen zeggen, ga ik er vanuit dat die in jou geval gelijk zou zijn in gezet.

Ik denk dat Flex zijn instelling zeker wat kan aanpassen maar ach hij zal wel snel leren. Dit zal wel een les voor hem zijn, niet zomaar iedereen te vertrouwen en vooral niet met VV's.

Wat mij betreft sluiten we het boostaccount discussie hierbij af. Of heb je nog meer wensen dan gratis dorpjes, lijkt erop dat het speelveld dan weer kiet staat.
Denk je dat het me om gratis dorpen gaat? Neen daar gaat het me niet om. Als je men posts hebt gelezen weet je ook dat de discussie voor mij allang gedaan was. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen.
Blame ik Premade hier voor? Zeker niet. Maar het is wel deels jullie verantwoordelijk, dat weet je ook. Als je er niet over weet oke, dan zeg ik het nu zoals ik al tegen pro noob heb gezegd in PM; hadden jullie niet gezegd dat ik loog en dat ik argumenten moest plaatsen had ik nooit iets meer geplaatst.
Dit was trouwens geen aanval op Flex. Mij gaat het zelf niet om het feit dat Flex boostaccounts had/heeft. Het gaat mij om het feit dat hij er tegen loog. Ik moest argumenten brengen van jullie, dat heb ik gedaan, nadien ben ik niet te vertrouwen?
Laat alles maar zo en laat de discussie inderdaad maar achterwege.
Echt grappig trouwens dat je denkt dat ik gratis dorpen zou willen, laat staan meer dan dat.

En over dat van dat veto echt spijtig dat die persoon, dialgaman dus, zulke indruk heeft van mij.
Hij mag me contacteren op skype, of zelfs hier maakt mij niet uit, om te zeggen wat eigenlijk het probleem is.
Verder wil ik daar ook geen tijd meer aan verspillen, als je een probleem met me hebt, kan je het misschien beter aan mijzelf brengen dan enkel te impliceren dat je me niet mag om wie ik ben.

skype:diego.walraevens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68227

Guest
Denk dat we als stam dan één van z'n intern dorpjes genomen hebben :D
Na een aanval kregen we een pm van hem dat we een dorp niet mochten nemen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
zullen we on-topic gaan voordat aldo boos wordt :eek:
 

DeletedUser72825

Guest
Flex zei zelf dat zijn account inactief as fuck was. Zowel Merlijn als jij... Hij vroeg me nog zelfs te stoppen met .Jane en bij hem op het account te komen spelen. Zo vervangbaar ben je, (pro) noob.

Inactief? Haha grappig dit! Heb momenteel evenveel uren als flex op het account, maar soit! Dit ga jou trouwens niet aan. Dan nog even over die interns (Il leone) wat jij beweert klopt al helemaal niet. Wel raar dat we dan ODA hebben, dat we momenteel b-times krijgen, dat we moeten verdedigen ... man man man, weer een hoog niveau hier
 

DeletedUser76153

Guest
Inactief? Haha grappig dit! Heb momenteel evenveel uren als flex op het account, maar soit! Dit ga jou trouwens niet aan. Dan nog even over die interns (Il leone) wat jij beweert klopt al helemaal niet. Wel raar dat we dan ODA hebben, dat we momenteel b-times krijgen, dat we moeten verdedigen ... man man man, weer een hoog niveau hier
Lees het topic nog eens door. Antwoord dan nog eens.
 
Bovenaan