Spotprenten

DeletedUser3435

Guest
Haha dit is wel bijzonder zeg, is TW zo laag gevallen dat we tegenwoordig @itsARTificial al serieus gaan nemen? Interns en/of noobs die hun troepjes wegsturen zijn een onderdeel van de start, als je daar al over moet gaan zeuren is het wel heel ver gekomen. Bovendien ben je ook een complete malloot als je nu gaat zitten kijken naar iemand zijn ODA, hoe minder ODA hoe beter het potentieel van dat account is. @dialgaman het is dan ook effectief nog een kind.
 
Reactiescore
1.049
ik zit nu ff telefoon dus ff kort over Andries:
lees maar terug was ik nier degene die t over boostdorpen in het alg. wilde houden?
respect zat .. maar voor mij is Flex hier gewoon een medegamer
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er zou in plaats hiervan eens gediscussieerd moeten worden over de mensen die mensen op boer en smid durven te kata'en, want ik merk wel dat het erg normaal gevonden wordt op deze classic om mensen lekker te kata'en en een b time uit te lokken, zodat diegene dan weer ge b timed kan worden.

Heb je dit mensen van hier zien doen dan?

De enige kata's die bij mij voorbij zijn gekomen stonden inderdaad ook op mijn boer, maar die spelers zijn nu allemaal weg dus discussieren erover heeft in dat geval weinig zin.
 

DeletedUser75558

Guest
Heb je dit mensen van hier zien doen dan?

De enige kata's die bij mij voorbij zijn gekomen stonden inderdaad ook op mijn boer, maar die spelers zijn nu allemaal weg dus discussieren erover heeft in dat geval weinig zin.
Sterker nog, ik ben nu in de start z'on 40-50 keer gekata'ed op alles wat maar te bedenken is en als je b timed krijg je een lekkere b time terug. Het trieste is nog dat het hele continent tot 6 uur afstand vrolijk meedoet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sterker nog, ik ben nu in de start z'on 40-50 keer gekata'ed op alles wat maar te bedenken is en als je b timed krijg je een lekkere b time terug. Het trieste is nog dat het hele continent tot 6 uur afstand vrolijk meedoet.

Jezus, dat is te gek voor woorden.
Een tactische kata op een AH om zo te voorkomen dat een stamgenoot een dorp kwijtraakt kan ik inkomen, alhoewel ik er geen voorstander van ben, maar dat gaat wel heel ver.
 

DeletedUser75558

Guest
Jezus, dat is te gek voor woorden.
Een tactische kata op een AH om zo te voorkomen dat een stamgenoot een dorp kwijtraakt kan ik inkomen, alhoewel ik er geen voorstander van ben, maar dat gaat wel heel ver.
Ja wij stonden ook echt versteld hoe extreem sommige mensen kunnen spelen. Maar ja wat kan je tegen mensen doen die iedereen om je heen gaan aanschrijven om je te kata'en en we kunnen gewoon niks terug doen, want ja een b time is een b time terug.
 

DeletedUser75558

Guest
Hoe kan het nou dat boosten hier gewoon met man en macht verdedigd wordt. :D
Het ligt eraan als iemand je vrijwillig wilt helpen dan vind ik het wel een ander verhaal, maar als je echt bewust met mensen speelt om ze vervolgens gratis te edelen is het wel sad ja.
 

DeletedUser69389

Guest
Als Flex verwachtte dat ik mijn mond ging houden over boostaccounts, dan heeft hij het daar mis. Je mag nog in mijn stam zitten, boost accounts is iets waar ik tegen ben, zeker met het huidige niveau. Tegen interns ben ik niet however, zoals YoWhite zei, als ik een dorp aangeboden kreeg wijs ik dat niet af. Maar 4 accounts maken op een Classic (van hoe ver ik weet, heb wel op 1 avond eens met 7 vv's gestaan) is het verzieken van een wereld, internen niet.


Flex zei zelf dat zijn account inactief as fuck was. Zowel Merlijn als jij... Hij vroeg me nog zelfs te stoppen met .Jane en bij hem op het account te komen spelen. Zo vervangbaar ben je, (pro) noob.

Die woorden over inactiviteit dien je niet al te serieus te nemen. Want hoe hij dat deed was verre van professioneel.....
 

DeletedUser3435

Guest
Hoe kan het nou dat boosten hier gewoon met man en macht verdedigd wordt. :D
Wie beschermt boosten? Hoorde ik jou klagen toen je op W50 een supergladde start kreeg doordat je zowat een heel stammetje mocht internen? :D Dacht het niet, dat was dan ook het hoogtepunt van het account helaas.
 
Reactiescore
2.039
Wie beschermt boosten? Hoorde ik jou klagen toen je op W50 een supergladde start kreeg doordat je zowat een heel stammetje mocht internen? :D Dacht het niet, dat was dan ook het hoogtepunt van het account helaas.

Excuses moi? Dat jij er nou de ballen van kan in starten betekent niet dat mijn dorpen gratis zijn hoor, denk dat je mijn account verwart met sate. Hoogtepunt zegt ie ook nog, ik zou de golden awards op het einde nog maar eens goed nakijken, volgens mij stond cona in elk lijstje als beste deffer. :D
 
Reactiescore
1.166
Wie beschermt boosten? Hoorde ik jou klagen toen je op W50 een supergladde start kreeg doordat je zowat een heel stammetje mocht internen? :D Dacht het niet, dat was dan ook het hoogtepunt van het account helaas.

Klopt niet helemaal Krepox. Rank 1 had een paar mooie acties in het begin. Dorp van Nikki en co op mooie wijze geedeld. Verder weinig interns geloof ik ;)
 

DeletedUser74552

Guest
Hoe kan het nou dat boosten hier gewoon met man en macht verdedigd wordt. :D

De vraag die Krepox stelt is terecht.. wie verdedigd boosten hier dan ? Misschien moet je eens beter teruglezen want dat is nooit het punt ter discussie geweest.
 
Reactiescore
2.039
De vraag die Krepox stelt is terecht.. wie verdedigd boosten hier dan ? Misschien moet je eens beter teruglezen want dat is nooit het punt ter discussie geweest.

Het kan zijn dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb, maar voor mijn gevoel komt dat flex figuur er zo wel makkelijk vanaf vanuit de stam gezien. Vind het ook best gek dat hij dan geen ban aan de broek heeft trouwens, normaal gesproken krijg je voor zulke praktijken gewoon een 100% ban.
 
Reactiescore
2.506
Vind het een beetje jammer dat wanneer ik jullie vraag om on-topic te gaan jullie dit niet doen. Moet ik nu echt gaan waarschuwen en verwijderen?? Lijkt me een beetje kinderachtig toch?

Dus geliefd deze discussie voort te zetten in de praathoek. Momenteel ben ik nog aan het nagenieten van mijn behaalde diploma(geen pc), maar morgen zal ik deze discussie verplaatsen => praathoek. Ik hoop van harte dat ik buiten de huidige posten te verplaatsen geen 'werk' zal hebben:rolleyes:
 
Bovenaan