Spotprenten

DeletedUser17072

Guest
Ik heb al spijt dat ik het topic opende.
Enkel anti-nah posts die op niets trekken

Lol, die op niets trekken?

Er zit wel degelijk een stuk van waarheid in.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76018

Guest
Er zat niks waarheid in.
Ik zou zelf ook prentjes maken maar ik ben lang niet zo artiestiek ingesteld, niet dat deze fotos heel artistiek waren maar soit.
 

DeletedUser75778

Guest
Er zat niks waarheid in.
Ik zou zelf ook prentjes maken maar ik ben lang niet zo artiestiek ingesteld, niet dat deze fotos heel artistiek waren maar soit.

Nogmaals, in dit topic wordt de spot gedreven met anderen. Dat heb je te slikken.

Verder is artistiek ingesteld zijn zeer zeker niet een vereiste om iets leuks op papier te krijgen. Een rijke fantasie doet wonderen :)
 

DeletedUser

Guest
@Shit Happens

Grappig hoe je spreekt over 'er is nooit een bewijs naar voor gekomen, waar IK een fusie aanvraag met Ex.' Inderdaad, jij was het niet.
Verder ook grappig hoe je vraagt om met bewijzen naar voor te komen hieromtrent. Wanneer ik hier hetzelfde vraag negeer je gewoon mijn post. Je bent echt een lachertje.

Ja Bram, jij bent goed bezig. Doen alsof de leiding Nah wist van een zogenaamde fusie tussen top 10 Ex & Nah terwijl de hele leiding daar niks van af weet en jij een grote bek hebt zonder daadwerkelijk ook bewijs op forum te gooien.Een screentje van jouw post in het top/flop stammen forum zou de beste spotprent tot nu zijn mocht het gelabeld staan als 'goeie P&P. '
dce2a4d0e7050da74eb753a177b14da5.png


Fantastisch hoe jij spreek over dat jij zogenaamd posten negeert, want volgens mij heb jij nog geen reactie geschreven op deze post waarin ik uitleg dat zowel Thijs als leiding Nah niks wist van een plan om nog meer spelers te inviten en al helemaal niet de bedoeling om een top10 fusie te proberen.



@Shit Happens; Ik zie niet goed in hoe dit relevant is? Ex. gaat helemaal niet op de knieën voor Devo, zowel IG niet als op het P&P forum, waar Ex. heel prominent aanwezig is met onder andere Nikki, Harrrrry, mijzelf,.... Jullie in de toekomst zie ik daarentegen wel IG op de knieën gaan.:eek:

@Leaving Behind; Schoontje!

Want daar wordt je blij van. Een speler die ronduit een post schrijft richting SH zo salty dat je zou denken dat SH vanochtend zijn speen heeft gejat. Zou wel verklaren dat Nikki nu bezig is op/uit zijn duim te zuigen in plaats van de speen.

Oh wat heb ik even goed kunnen lachen om shithappens zeg. Wat een verschikkelijke misplaatste spotprent. Ex die op devo leunt qua p&p lol. Beide stammen zijn vrij prominent aanwezig. Ik durf zelfs bijna te beweren dat ex op het af zelfs nog wat meer aanwezig is dan devo.

Maar goed, crazy nog wat kunnen we nu zijn slechte p&p niet meer kwalijk nemen. Er heerst iets binnen nah vrees ik. Als zelfs je leiding zo is. Hoewel als ik naar hun laatste recruits en hun af posts kijk denk ik dat het met hun recruiteer eis te maken heeft. Een ieder die nah wilt joinen moet zo zijn geloof ik. Dan is het makkelijker voor de leiding om zich met smerige spelletjes bezig te houden.

Ik raad je aan om nog even in de zanbak te gaan spelen voor je hier met 'de grote jongens' mee komt doen shithappens. Hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten. Je maakt jezelf onnodig belachelijk en je verliest ook het laatste beetje respect dat men nog voor je had.

Het is inderdaad erg als je jezelf en je stam verdedigd tegen niet kloppende blames van andere stammen. :eek::eek:
Voor het geval het nog niet duidelijk is Nikki, wat het trouwens wel zou moeten zijn omdat het zeker een keer of 5 op het AF staat en jij hopelijk nog net kan lezen, de leiding heeft niks te maken met schijnbaar geboden opties waar toevallig nog steeds geen bewijs voor is. Leiding Nah was het er over eens geen leden meer aan te nemen van Ex.

Grappig, het enigste misplaatste prentje is van nah afkomstig. De pot verwijt de ketel...

Maar gelukkig las jij erg goed en zag jij 'posts' staan, en niet plaatjes ;)

Probeer je even voor te stellen als spotprent:

ShitHappens die een fusie vraagt met Ex.
2 dagen later stappen 2 leden over van Ex. naar Nah.
Pure recruit to win dus eerst en vooral. Ex. is boosjes, Devo vind het ook niet erg netjes, heel normaal dus.
En dan komt ShitHappens een heel erg grappig plaatje posten over Ex. die Devo's kont likt?

*hier komt straks (ooit) nog een plaatje*

Erg sterk verhaal ja, kan af en toe wel genieten van een stukje fictie. Dan nu de realiteit:

Niemand van Nah vraagt een fusie met Ex, en al zeker niet de leiding of iemand met de intenties het daadwerkelijk door te voeren.
2 dagen later stappen 2 leden over van Ex. naar Nah. De stand is nu 2-2 (Minions/Fox)
Vervolgens post SH een misschien niet heel sterk plaatje. Gelukkig niet de enige slechte in dit topic, want Jancleo die post over eergevoel terwijl zijn stam bestaat uit spelers die zowel in andersmans stamcluster edelen als spelers die geen eergevoel hebben en op PM dreigen de betreffende speler/stam door iedereen gehaat te laten worden! Een post over salty zijn is natuurlijk helemaal hypocriet aangezien Life nog steeds salty as fuck is over Jafeel :D

Maar verder succes met je plaatje hierover!

Nee Nah had gewoon schrik. Kan ik hun geen ongelijk in geven, tegen het Ex van 2 dagen geleden en het Devo van nu hadden ze het gewoon niet gered.

De redenering van 'ze komen naar ons om zo een voordeel te creëren' is gewoon onzin. Dan kan de helft van Nah net zo goed overstappen naar Devo nu en krijgen we ook een groot voordeel. Overstappen naar de vijand is gewoon not done, ik zou het bijna zelfs een stab noemen.

Pff dus Minions en Fox zijn ook not done is jouw opinie? Top, dan meet je gelukkig niet met twee maten.
En hoe zit het met de TU leden of heb ik dat fout begrepen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Want daar wordt je blij van. Een speler die ronduit een post schrijft richting SH zo salty dat je zou denken dat SH vanochtend zijn speen heeft gejat. Zou wel verklaren dat Nikki nu bezig is op/uit zijn duim te zuigen in plaats van de speen.



Het is inderdaad erg als je jezelf en je stam verdedigd tegen niet kloppende blames van andere stammen. :eek::eek:
Voor het geval het nog niet duidelijk is Nikki, wat het trouwens wel zou moeten zijn omdat het zeker een keer of 5 op het AF staat en jij hopelijk nog net kan lezen, de leiding heeft niks te maken met schijnbaar geboden opties waar toevallig nog steeds geen bewijs voor is. Leiding Nah was het er over eens geen leden meer aan te nemen van Ex.



Maar gelukkig las jij erg goed en zag jij 'posts' staan, en niet plaatjes ;)

Ach jochie toch. Ben jij het volgende slachtoffer dat door nah het af op word gestuurd? Word jij nu in al je onwetendheid voor de leeuwen geworpen? Als je mijn post richting SH al zo ''salty'' vond dat je er alleen maar over kan jammeren in plaats van erop te reageren, kan ik enkel en alleen stellen dat je niks gewend bent.

Verder is het inderdaad niet erg om je eigen stam te verdedigen. Gelukkig beweer ik dat ook nergens. Hoe nah zich op het af gedraagt is erg dat ze zich proberen te verdedigen is niks mis mee. Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf? Of is dat een te lastige prestatie voor jou, begrijpend lezen. Zeg het maar hoor. Ik wil het anders ook wel in jip-en-janneke-taal uitleggen voor nah? Misschien dat het dan tot jullie doordringt?

Aangezien lezen voor jou lastig is zal ik, wat ik al eerder aanhaalde, hier nog maar eens neerzetten. En gelijk jouw leugens ontkrachten. Ik heb nergens beweert dat de nah leiding betrokken was bij een fusie tussen de 2 stammen. Ik weet daar niks van en laat mij er ook niet over uit. Daarvoor volg ik skype te weinig. Ik laat mij enkel uit over de recruits die nah heeft gemaakt.

Ik zou jou dan ook willen vragen te stoppen met deze belachelijke aanvallen naar mij toe als persoon. Ze zijn even hilarisch als dat ze belachelijk zijn. Enorm onterecht omdat jij niet begrijpend kan lezen. Ik stel voor dat jij deze post van mij nu eerst eens een keer goed leest. Daarna ga je naar een vriendje van je toe en vraag je om een uitleg van mijn post. Vervolgens discussieer je binnen nah over de betekenis van mijn teksten. Als je dan eindelijk begrijpt wat ik schrijf ben je klaar om te reageren zonder jezelf compleet voor schut te zetten. Daarna ben je hopelijk wel instaat een post te schrijven die ergens op slaat, of ben je op zijn minst instaat mij belachelijk proberen te maken op een feit, in plaats van op iets wat je zelf verkeerd hebt begrepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Er zat niks waarheid in.
Ik zou zelf ook prentjes maken maar ik ben lang niet zo artiestiek ingesteld, niet dat deze fotos heel artistiek waren maar soit.

Wel apart dat alleen nah. er geen waarheid inziet?:rolleyes: Anyways weet je hopelijk zelf ook wel dat je het spotprenten topic met een korreltje zout moet nemen.:eek:
 

DeletedUser76018

Guest
Wel apart dat alleen nah. er geen waarheid inziet?:rolleyes: Anyways weet je hopelijk zelf ook wel dat je het spotprenten topic met een korreltje zout moet nemen.:eek:

Klopt, is geen probleem hoor.
Daarbij kan ik ook zeggen dat het grappig is dat enkel Devo en hun vriendjes er wel waarheid in zien. Jammer genoeg is er niet echt een buitenstaander aanwezig op dit forum.

Wat ik wel hoop dat je begrijpt is dat ik me toch een beetje ga ergeren die op een dag 4 flauwe prentjes met fictie over Nah schrijft en ze als 'burns' hoopt de posten. Daar ga ik me toch aan ergeren.


Overigens ben ik geen jankerd :mad:
 

DeletedUser71638

Guest
Waarom zijn alle mensen uit Ex en Devo zo salty op het AF?
 

DeletedUser64230

Guest
hoop dat alle spelers om me heen ook zo salty zijn, anders smaken ze niet...
lijken tot nu toe helaas allemaal makkelijk mee te geven en aardig te zijn ;c
 

DeletedUser61174

Guest
Ik zou jou dan ook willen vragen te stoppen met deze belachelijke aanvallen naar mij toe als persoon.

Kerel, hoe ironisch, het enige wat jij KAN doen is aanvallen op de man, ik heb nog geen 1 druppeltje P&P gezien van jouw kant. Je lijkt net op zo'n klein kind op het internet die alleen maar kan schelden, en dingen roept als "I fucked your mom last night". Kom eens met echte P&P, dat is tenminste leuk om te lezen, dit gaat helemaal nergens over, er zitten meer meningen dan feiten in je posts, en dan weet je al dat je iets niet helemaal goed doet.
 

DeletedUser66265

Guest
Kerel, hoe ironisch, het enige wat jij KAN doen is aanvallen op de man, ik heb nog geen 1 druppeltje P&P gezien van jouw kant. Je lijkt net op zo'n klein kind op het internet die alleen maar kan schelden, en dingen roept als "I fucked your mom last night". Kom eens met echte P&P, dat is tenminste leuk om te lezen, dit gaat helemaal nergens over, er zitten meer meningen dan feiten in je posts, en dan weet je al dat je iets niet helemaal goed doet.

Jeetje wat duurde dat lang voordat jij met een reactie kwam. Hier hoop ik al meer dan een dag op. Ik wist dat je met zulke onzin aan zou komen zetten omdat je mij niet uit kan staan. Simpelweg omdat ik jou op de feiten wijs en die niet in jouw voordeel wijzen. Maar jouw reactie is trouwens een typische de pot verwijt de ketel...

Discussie voeren met jou heeft geen zin. Als het te heet onder je voeten word verdwijn je. Reageer eerst hier voordat je ergens anders met onzin komt strooien. Ik heb, in tegenstelling tot nah & .au iets van deftige P&P weten te produceren. Jullie komen niet verder dan: 'ik ben goed en hij is slecht'. Prachtige argumentatie ook altijd.
 

DeletedUser64230

Guest
Ik heb, in tegenstelling tot nah & .au iets van deftige P&P weten te produceren. Jullie komen niet verder dan: 'ik ben goed en hij is slecht'. Prachtige argumentatie ook altijd.

Ik kan er echt heel slecht tegen dat je het jezelf altijd zo veilig maar door dingen in te pakken, door het eerste te zeggen dekje de domme tweede opmerking helaas in :p jammer altijd haha.

Moet eerlijk zeggen dat je best wel een paar deftige P&P stukjes heb gebouwd, kan alleen niet zeggen dat je hier consistent in bent en continu goede P&P aan het uitdelen bent :p

verder bemoei ik me er niet meer mee! niet heel nuttig dit soort discussies :D
 

DeletedUser76018

Guest
Jeetje wat duurde dat lang voordat jij met een reactie kwam. Hier hoop ik al meer dan een dag op. Ik wist dat je met zulke onzin aan zou komen zetten omdat je mij niet uit kan staan. Simpelweg omdat ik jou op de feiten wijs en die niet in jouw voordeel wijzen. Maar jouw reactie is trouwens een typische de pot verwijt de ketel...

Discussie voeren met jou heeft geen zin. Als het te heet onder je voeten word verdwijn je. Reageer eerst hier voordat je ergens anders met onzin komt strooien. Ik heb, in tegenstelling tot nah & .au iets van deftige P&P weten te produceren. Jullie komen niet verder dan: 'ik ben goed en hij is slecht'. Prachtige argumentatie ook altijd.

Nu net was dat ook jou argumentatie hoor, alleen iets fijner verwoord.
 

DeletedUser61174

Guest
Jeetje wat duurde dat lang voordat jij met een reactie kwam. Hier hoop ik al meer dan een dag op. Ik wist dat je met zulke onzin aan zou komen zetten omdat je mij niet uit kan staan. Simpelweg omdat ik jou op de feiten wijs en die niet in jouw voordeel wijzen. Maar jouw reactie is trouwens een typische de pot verwijt de ketel...

Discussie voeren met jou heeft geen zin. Als het te heet onder je voeten word verdwijn je. Reageer eerst hier voordat je ergens anders met onzin komt strooien. Ik heb, in tegenstelling tot nah & .au iets van deftige P&P weten te produceren. Jullie komen niet verder dan: 'ik ben goed en hij is slecht'. Prachtige argumentatie ook altijd.

Zal ik vannacht op reageren voor je.

Je hebt me totaal niet op de feiten gewezen, in tegendeel, je probeerde mij als persoon te vuren, ipv de argumenten die ik voor je neerlegde.

Wel heel mooi dat je die uitspraak gebruikt, want hier presteer je het weer om precies dat te doen. "Discussie voeren met jou heeft geen zin.". Je vuurt enkel op de man, niet op de argumenten die de ander neerlegd, zoals ik al vermeldde. Met zulke mensen kun je gewoon geen discussie voeren, want ze gooien alleen meningen, geen feiten, en het enige wat je erop kunt antwoorden is "Je praat bullshit".

Kijk, ik ben hier nog maar net, maar weet wel dat 99% van jullie argumenten nergens op slaan. Er is totaal geen sprake geweest van een fusie, en de recruits zijn niet uit angst. Het is gewoon jullie manier om jullie verliezen te minimaliseren, ofwel, om ze zo miniem mogelijk te laten lijken. Maar jongens toch, dat hebben wij wel door hoor. Natuurlijk weten wij dat er nu hevige discussies zijn in Ex. Jullie zijn ervan geschrokken, en weten dat jullie nu nóg korter op deze wereld zullen verblijven! Maar dat is niet erg hoor, kan gebeuren, is niet iets om je voor te schamen, aangepakt worden door een stam die boven jullie staat, zowel in rank als in skills.
 
Bovenaan