Spotprenten

DeletedUser62508

Guest
Probeer je even voor te stellen als spotprent:

ShitHappens die een fusie vraagt met Ex.
2 dagen later stappen 2 leden over van Ex. naar Nah.
Pure recruit to win dus eerst en vooral. Ex. is boosjes, Devo vind het ook niet erg netjes, heel normaal dus.
En dan komt ShitHappens een heel erg grappig plaatje posten over Ex. die Devo's kont likt?

*hier komt straks (ooit) nog een plaatje*

Ik die een fusie vraagt met Ex.? Waar?
Laat het me alsjeblieft eens zien, gooi wat bewijzen op dat forum. Er is nooit, maar dan ook nooit, een fusie gevraagd aan Ex.

Oh wat heb ik even goed kunnen lachen om shithappens zeg. Wat een verschikkelijke misplaatste spotprent. Ex die op devo leunt qua p&p lol. Beide stammen zijn vrij prominent aanwezig. Ik durf zelfs bijna te beweren dat ex op het af zelfs nog wat meer aanwezig is dan devo.

Maar goed, crazy nog wat kunnen we nu zijn slechte p&p niet meer kwalijk nemen. Er heerst iets binnen nah vrees ik. Als zelfs je leiding zo is. Hoewel als ik naar hun laatste recruits en hun af posts kijk denk ik dat het met hun recruiteer eis te maken heeft. Een ieder die nah wilt joinen moet zo zijn geloof ik. Dan is het makkelijker voor de leiding om zich met smerige spelletjes bezig te houden.

Ik raad je aan om nog even in de zanbak te gaan spelen voor je hier met 'de grote jongens' mee komt doen shithappens. Hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten. Je maakt jezelf onnodig belachelijk en je verliest ook het laatste beetje respect dat men nog voor je had.

Poe poe beetje Salty Nikki?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
cssx4yeuvjj..jpg

Geweldig dit hahahaha, it's funny cuz it's true!
 

DeletedUser76426

Guest
Oh wat heb ik even goed kunnen lachen om shithappens zeg. Wat een verschikkelijke misplaatste spotprent. Ex die op devo leunt qua p&p lol. Beide stammen zijn vrij prominent aanwezig. Ik durf zelfs bijna te beweren dat ex op het af zelfs nog wat meer aanwezig is dan devo.

Maar goed, crazy nog wat kunnen we nu zijn slechte p&p niet meer kwalijk nemen. Er heerst iets binnen nah vrees ik. Als zelfs je leiding zo is. Hoewel als ik naar hun laatste recruits en hun af posts kijk denk ik dat het met hun recruiteer eis te maken heeft. Een ieder die nah wilt joinen moet zo zijn geloof ik. Dan is het makkelijker voor de leiding om zich met smerige spelletjes bezig te houden.

Ik raad je aan om nog even in de zanbak te gaan spelen voor je hier met 'de grote jongens' mee komt doen shithappens. Hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten. Je maakt jezelf onnodig belachelijk en je verliest ook het laatste beetje respect dat men nog voor je had.

Niki, bij deze kick ik je van het AF.... http://puu.sh/lGvxP/c642df1438.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
90
@Shit Happens

Grappig hoe je spreekt over 'er is nooit een bewijs naar voor gekomen, waar IK een fusie aanvraag met Ex.' Inderdaad, jij was het niet.
Verder ook grappig hoe je vraagt om met bewijzen naar voor te komen hieromtrent. Wanneer ik hier hetzelfde vraag negeer je gewoon mijn post. Je bent echt een lachertje.
 

DeletedUser72524

Guest
Over posts negeren, sommige leden van Ex. blijken ook een kei te zijn in selectief reageren!
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser76018

Guest
Ja want wij hebben geen eergevoel. Ik voel me echt vuil, ik ben een vieze stabber!:boer:
 

DeletedUser

Guest
Ja want wij hebben geen eergevoel. Ik voel me echt vuil, ik ben een vieze stabber!:boer:

Nee Nah had gewoon schrik. Kan ik hun geen ongelijk in geven, tegen het Ex van 2 dagen geleden en het Devo van nu hadden ze het gewoon niet gered.

De redenering van 'ze komen naar ons om zo een voordeel te creëren' is gewoon onzin. Dan kan de helft van Nah net zo goed overstappen naar Devo nu en krijgen we ook een groot voordeel. Overstappen naar de vijand is gewoon not done, ik zou het bijna zelfs een stab noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik die een fusie vraagt met Ex.? Waar?
Laat het me alsjeblieft eens zien, gooi wat bewijzen op dat forum. Er is nooit, maar dan ook nooit, een fusie gevraagd aan Ex.



Poe poe beetje Salty Nikki?

Zeer sterke reactie (sarcasme mocht je dat niet doorhebben). Al had ik niks anders verwacht na die spotprent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76018

Guest
Ik heb al spijt dat ik het topic opende.
Enkel anti-nah posts die op niets trekken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik heb al spijt dat ik het topic opende.
Enkel anti-nah posts die op niets trekken

Grappig, het enigste misplaatste prentje is van nah afkomstig. De pot verwijt de ketel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Ach mijn waarde, dat is heel het doel van het AF. Aan Nah. de taak om het tegendeel te bewijzen van de inhoud van de spotprenten. Mocht je daar niet in geïnteresseerd zijn, dan is dit geen plek voor jou.

And after all, het zijn maar spotprenten. Bedoeld om te lachen. Het waarheidsgehalte is natuurlijk lang niet altijd even hoog, maar dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen.
 
Bovenaan