Spotprenten

DeletedUser

Guest
Ik had het wel geweten als ik een beetje dichterbij zat, maar 80 uur lopen heeft geen zin want dan heb je toch al lang geedelt :/
 

DeletedUser

Guest
Bb's om hem heen spiken, normale doprjes loopt hij met 5 keer lopen toch wel op os. :D

als ik dit zo hoor

Man dat hoor ik nu letterlijk al dagen, veel beloven, weinig uitvoeren. Na dat dat mooie scoutsrapportje 'geleaked' werd gisteren dacht ik eerlijk gezegd dat het game over was, twee tot drie man (dat het gezegd heeft) ging mijn buurt PMen voor te zeggen dat ik bijna geen troepen had en had verwacht dat ik van zowel ver als dicht aanvallen ging krijgen, vroeg of laat met kata's endan was m'n AH er geweest. Conclusie? 5 nutteloze aanvalletjes, dat ik ofc gedodged heb, en allemaal lc met bijl (met de hoop iets te farmen dus), geen kata's te bespeuren terwijl ze er wel de punten voor hadden.

denk ik dat er alleen maar incapabele mensen rondom hem zitten. Dus dat gaat hem ook niet worden. Wat een mazzelaar zeg, pony is public enemy number 1 en niemand kan er iets tegen doen :/
 

DeletedUser74444

Guest
Bb's om hem heen spiken, normale doprjes loopt hij met 5 keer lopen toch wel op os. :D

Daarom scout ik dus alle bb dorpjes in de buurt volledig dag en nacht om te zien of er wel één iemand zo slim ging zijn, jammer voor hun niet neen. Nu is het de moeite ook niet meer :D.
 

DeletedUser74444

Guest
Waarom zou het niet de moeite zijn dan? Wou je zeggen dat je al aan je laatste wandel begonnen bent?

We zullen zien, ik zeg niets, maar doe geen moeite. Ze gaan hun toch allemaal op het verkeerde dorpje concentreren dus zal alleen maar grappiger worden.
 
Reactiescore
151
Die spotprent is echt geniaal :D

Tired Pony, je mag best wel je AH rushen en die mijlpaal halen. Als je daar vrolijk van wordt moet je het vooral doen. Maar het eeuwige aandacht vragen op het forum zit sommige mensen op de zenuwen :p
 

DeletedUser74396

Guest
We zullen zien, ik zeg niets, maar doe geen moeite. Ze gaan hun toch allemaal op het verkeerde dorpje concentreren dus zal alleen maar grappiger worden.

Kan je aub je mond houden? Je bent een wanhopige speler die geen enkel inzicht heeft.
Je gooit er PP door zonder te beseffen dat je die PP ook kan gebruiken om je groei te vergemakkelijken, als jij iets troepen had gehad, had je immers al lang een 2e dorp gehad.
Bovendien ben je enkel een storende factor. Je probeert stoer te doen met 1e AH, als je daardoor wordt uitgelachen begin je zielig te doen. Je denkt dat je onoverwinnelijk bent, maar van zodra je door hebt dat dit niet het geval is doe je zo mogelijk nog wanhopiger. Tot blijkt dat niet enkel jij maar je omgeving ook niets van dit spel snapt, dan komt meneer weer stoer doen alsof je iets kan, wat absoluut niet het geval is.

Snap jij zelf niet hoe lachwekkend jouw gedrag overkomt? Een wannebe pro die nog slechter is als de gemiddelde noob maar dit zelf niet door heeft :rolleyes:
 

DeletedUser74444

Guest
wat? dat je niks gaat zeggen en vervolgens toch wel wat gaat zeggen?

Jonge waarom maak jij altijd alles zo gecompliceerd? Ik zei dat ik niets ga zeggen en heb vervolgens niets belangrijks gezegd waarmee ik me verraden heb, dus wat is nou weer het probleem? Maak er maar een spotprent van, dan snappen de andere helft van de 'haterz" het ook weer beter.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we eens on toppic gaan 90% zit maar te zeiken om 1 speler en ze voelen zich zelf als speler heel wat, maar steeds aankomen met dezelfde discussie schiet niet erg op :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74444

Guest
Kan je aub je mond houden?

Nee, dan is het niet leuk meer voor jullie, en voor mij.


Je bent een wanhopige speler die geen enkel inzicht heeft.
Je gooit er PP door zonder te beseffen dat je die PP ook kan gebruiken om je groei te vergemakkelijken, als jij iets troepen had gehad, had je immers al lang een 2e dorp gehad.

Maar gelukkig kan ik zelf nog beslissen hoe ik m'n pp besteed, of mag dat ook al niet meer? En waarom heeft de rest dan nog geen tweede dorp? Ben niet de enige pp-abuser namelijk, verre van.


Bovendien ben je enkel een storende factor.

Jouw mening.


Je probeert stoer te doen met 1e AH, als je daardoor wordt uitgelachen begin je zielig te doen.

Stoer niet echt, heb het maar 35x vermeld en in m'n handtekening gezet in koeien van letters. En "welcome to the club." Zieligville, aantal inwoners: 2


Je denkt dat je onoverwinnelijk bent, maar van zodra je door hebt dat dit niet het geval is doe je zo mogelijk nog wanhopiger.

Quote even waar ik dat zei? En dat ik "wanhopiger doe" ook.


Tot blijkt dat niet enkel jij maar je omgeving ook niets van dit spel snapt, dan komt meneer weer stoer doen alsof je iets kan, wat absoluut niet het geval is.

Speel dit spel al langer dan jou, daar ben ik nou eens zeker van.


Snap jij zelf niet hoe lachwekkend jouw gedrag overkomt? Een wannebe pro die nog slechter is als de gemiddelde noob maar dit zelf niet door heeft :rolleyes:

Een noob, is dat niet een nieuweling? Alweer fout.

Je slaat er toch wel veel naast hoor de laatste tijd :D.
 

DeletedUser

Guest
Jonge waarom maak jij altijd alles zo gecompliceerd? Ik zei dat ik niets ga zeggen en heb vervolgens niets belangrijks gezegd waarmee ik me verraden heb, dus wat is nou weer het probleem? Maak er maar een spotprent van, dan snappen de andere helft van de 'haterz" het ook weer beter.

acf747415f.png

is dit goed?
 

DeletedUser74444

Guest
acf747415f.png

is dit goed?

Bijna perfect. Alleen heb ik linksonder aan m'n mooie roze haren wel geen vierkante en witte blokjes. Achja het is OF goed met Photoshop kunnen werken OF grappig proberen zijn, je kan niet alles tegelijk willen hé.
 

DeletedUser

Guest
Bijna perfect. Alleen heb ik linksonder aan m'n mooie roze haren wel geen vierkante en witte blokjes. Achja het is OF goed met Photoshop kunnen werken OF grappig proberen zijn, je kan niet alles tegelijk willen hé.

d6efd6c6ea.png

Sorry grote meester
 

DeletedUser

Guest
Bijna perfect. Alleen heb ik linksonder aan m'n mooie roze haren wel geen vierkante en witte blokjes. Achja het is OF goed met Photoshop kunnen werken OF grappig proberen zijn, je kan niet alles tegelijk willen hé.

tja weet jij alles van het is OF door te farmen gs binnen halen OF heel je spaarpot leegtrekken
 

DeletedUser74396

Guest
Maar gelukkig kan ik zelf nog beslissen hoe ik m'n pp besteed, of mag dat ook al niet meer? En waarom heeft de rest dan nog geen tweede dorp? Ben niet de enige pp-abuser namelijk, verre van.

Het is jouw keuze ja, je kan ze deftig gebruiken of gewoon weg gooien.. Ik raad je aan om vanaf nu geen grondstoffen meer te kopen en enkel al je PP in vlaggen te steken, of je PA voor de volgende 5jaar te activeren. Dat zal je groei zeker goed doen.
Dit om maar even aan te tonen dat je PP kan verspillen of nuttig gebruiken, en wat jij doet is absoluut niet nuttig te noemen. Maar zonder spelinzicht zal je dat zelf natuurlijk niet snappen.

Stoer niet echt, heb het maar 35x vermeld en in m'n handtekening gezet in koeien van letters. En "welcome to the club." Zieligville, aantal inwoners: 2

Zieligville 2 inwoners? Het spijt me maar tot nu toe ben jij nog steeds de enige inwoner. Je moet niet doen alsof je voor 2 telt want ik zou je eerder een halve inwoner noemen dan 2.


Quote even waar ik dat zei? En dat ik "wanhopiger doe" ook.
Lees zelf maar terug. Ik heb dit in het verleden al gequote en je posts vallen zo hard op dat nogmaals quoten echt niet nodig is. kleine tip: ('-1k spelers zijn niets waard' en 'waarom allemaal tegen mij ween ween)

Speel dit spel al langer dan jou, daar ben ik nou eens zeker van.
Tuurlijk :rolleyes: 2 weken na de start van de nederlandse server.
Dit is weer een voorbeeld van hoe jouw wereld werkt. Je creëert je eigen illusies die in jouw ogen dan waarheid zijn, dit zonder enige kennis van zaken.

Een noob, is dat niet een nieuweling? Alweer fout.

Je slaat er toch wel veel naast hoor de laatste tijd :D.
Een noob is iemand die het spel niet snapt. In de meeste gevallen dus inderdaad een nieuweling, maar er zijn uitzonderingen die na jaren nog altijd geen benul hebben van wat dit spelletje is.
Die spelers, jij specifiek, worden aangeraden om ofwel op de casual te spelen, ofwel te stoppen met dit spel. Dit omdat ze op gewone werelden geen enkele kans maken en enkel zichzelf belachelijk maken (terwijl ze dit zelf vaak niet inzien).
 

DeletedUser74444

Guest
d6efd6c6ea.png

Sorry grote meester

nahvwqx.png


Ik snap dat je een pinguïn bent, maar als je het de volgende keer nou nog eens fout doet, dan ontneem ik je van het 'konings' gedeelte in je naam. Onderaan in het midden, links in het midden en rechtsboven. Plus de krul van m'n haarpuntje. Chop Chop, verbeteren die handel.
 
Bovenaan