Spotprenten

DeletedUser74110

Guest
5€ voor een normaal dorp van 500p en 10€ voor een bonusdorp van 500p
 

DeletedUser75323

Guest
Maar voor die prijs doe ik net of je me heel tactisch en pro hebt verslagen en dan krijg je ook nog een bakken met respect op het AF!

Ik zie geen nadelen :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry heb geen zin om dit in een plaatje te maken.

834e15c8e7.gif

a5558a1122.png

De volgende dag
d492f0e0b6.gif

b7d857484a.png

3b8ce17356.gif


d516c9b162.png

dit was het treurige verhaal van Tired Pony, die na zijn bekendmaking van AH-Rushen niet de gewenste reacties kreeg.
Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt hiermee in de hall of fame te komen, de enige hall of fame waar je in komt is die van de grote grappenmakers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74444

Guest
Sorry heb geen zin om dit in een plaatje te maken.

834e15c8e7.gif

a5558a1122.png

De volgende dag
d492f0e0b6.gif

b7d857484a.png

3b8ce17356.gif


d516c9b162.png

dit was het treurige verhaal van Tired Pony, die na zijn bekendmaking van AH-Rushen niet de gewenste reacties kreeg.
Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt hiermee in de hall of fame te komen, de enige hall of fame waar je in komt is die van de grote grappenmakers.

Haha, moest hier wel om lachen tbh. Na die übermooie ban van onze bloedpriester zou ik er nog niet zo van uitgaan dat ik niet in de Hall Of Fame kan komen, gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.

Jammer dat die bedank-knop weg is hé? Want dan zou je wel héél veel bedankjes krijgen :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Haha, moest hier wel om lachen tbh. Na die übermooie ban van onze bloedpriester zou ik er nog niet zo van uitgaan dat ik niet in de Hall Of Fame kan komen, gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.

Jammer dat die bedank-knop weg is hé? Want dan zou je wel héél veel bedankjes krijgen :rolleyes:.

Iedere simpele ziel met PP teveel kan in de hall of fame komen. Dat is een algemeen bekend feit. Ik snap ook niet wie de hall of fame nou ook interessant vind ofzo. Jij bent waarschijnlijk sneller weggespeeld dan je zelf door zult hebben, en dan kan je weer mensen in een andere wereld lastigvallen.
 

DeletedUser74444

Guest
Iedere simpele ziel met PP teveel kan in de hall of fame komen. Dat is een algemeen bekend feit. Ik snap ook niet wie de hall of fame nou ook interessant vind ofzo. Jij bent waarschijnlijk sneller weggespeeld dan je zelf door zult hebben, en dan kan je weer mensen in een andere wereld lastigvallen.

Man dat hoor ik nu letterlijk al dagen, veel beloven, weinig uitvoeren. Na dat dat mooie scoutsrapportje 'geleaked' werd gisteren dacht ik eerlijk gezegd dat het game over was, twee tot drie man (dat het gezegd heeft) ging mijn buurt PMen voor te zeggen dat ik bijna geen troepen had en had verwacht dat ik van zowel ver als dicht aanvallen ging krijgen, vroeg of laat met kata's endan was m'n AH er geweest. Conclusie? 5 nutteloze aanvalletjes, dat ik ofc gedodged heb, en allemaal lc met bijl (met de hoop iets te farmen dus), geen kata's te bespeuren terwijl ze er wel de punten voor hadden.

Iedereen wou van me af, er is gewoon niets gebeurd. Oh jawel er zijn zelfs twee dingen gebeurd, ik heb gisteren en vandaag eens goed gelachen met die kneus aanvallen (de buurt met bijna evenveel punten als mij hadden niet veel troepen meer als mij zo bleek) en ik heb rustig m'n edel kunnen bouwen en zal dus alsnog de award binnen halen (goud of zilver).

Zo zie je maar, de kracht van het AF... Welke kracht?
 
Bovenaan