Spotprenten

DeletedUser

Guest
Bloodpriest.jpg

Eerste keer dat ik er eens eentje waag, werk namelijk niet echt met paint en tekenen sucked ermee naar mijn mening...
 

DeletedUser36693

Guest
Leuke maar moet dat mannetje niet 'verkopen' zeggen ipv 'kopen' :$ sorry voor t taalnazi gedrag
 

DeletedUser

Guest
Leuke maar moet dat mannetje niet 'verkopen' zeggen ipv 'kopen' :$ sorry voor t taalnazi gedrag

nee, het mannetje is het verkooppunt van de grondstoffen, dus die verkoopt het aan de speler, maar dat mannetje heeft eerst zelf die grondstoffen gekocht, die komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.
 

DeletedUser36693

Guest
nee, het mannetje is het verkooppunt van de grondstoffen, dus die verkoopt het aan de speler, maar dat mannetje heeft eerst zelf die grondstoffen gekocht, die komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.

Nou op tw komen tot op zekere hoogte grondstoffen wel uit te lucht vallen x) maar je hebt een beetje een punt
 

DeletedUser68973

Guest
nee, het mannetje is het verkooppunt van de grondstoffen, dus die verkoopt het aan de speler, maar dat mannetje heeft eerst zelf die grondstoffen gekocht, die komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.

Kings kan er anders ook wel wat van :p
Als 'old gen' zeggen ze duidelijk geen nee tegen de nieuwe functies :x
 

DeletedUser

Guest
Kings kan er anders ook wel wat van :p
Als 'old gen' zeggen ze duidelijk geen nee tegen de nieuwe functies :x

tsja ik heb in w41 opeens onverwacht ontzettend veel pp verdiend, en die ga ik niet laten liggen want dan beschimmelen ze :/
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen kunnen beter gewoon helemaal niet reageren op dit topic XD *kuch* king *kuch*
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen kunnen beter gewoon helemaal niet reageren op dit topic XD *kuch* king *kuch*

Jij weet helemaal niks van king, overigens maak ik tenminste nog spotprenten, dat heb ik jou nog nooit zien doen, dus ik denk niet echt dat dit jouw topic is.
 

DeletedUser

Guest
8cf29658d3.png
 
Bovenaan