Spotprenten

DeletedUser

Guest
maar het is nog geen nacht :eek: Dus ik adviseer je om naar de dokter te gaan want sterretjes voor je ogen is niet zo goed :(
 

DeletedUser69813

Guest
T wordt nog nacht, maak je maar geen zorgen.

Wieweet heb ik mn plafond wel volgeschilderd met sterretjes?
 

DeletedUser57683

Guest
8c00982454.png
 

DeletedUser

Guest
Geinig, 'de speler die werd gekicked van DePenno', bleef een slecht toneelstukje :(
 

DeletedUser

Guest
Naja, als de speler van DePenno het zelf verteld (andere speler van DePenno dus) en die Unfriendly Sander ook:
Ja dan zeker, en dat is hier ook het geval!
Maarja, het was een bagger toneelstukje :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.793
Jullie weten echt niet meer wat jullie moeten zeggen he :D
 

DeletedUser

Guest
Naja, als de speler van DePenno het zelf verteld (andere speler van DePenno dus) en die Unfriendly Sander ook:
Ja dan zeker, en dat is hier ook het geval!
Maarja, het was een bagger toneelstukje :(

Etienne, wat praat je nou voor een onzin?
De laatste speler die we kickten was 9 maanden terug omdat hij 4k pp in vlaggen had gepompt waar wij niet zo blij mee waren.
Zo, nu heb je de harde feiten van mijn kant, kom nu eens met jou harde feiten. Welke speler zouden we volgens jou gekickt hebben, wanneer en waarom? En van wie heb je het gehoord? Kom eens met quotes van skypes of iets dergelijks in plaats van met deze belachelijk vage bullshit die je nu uitkraamt.

Je komt, zoals ook al eerder door mij en anderen is genoemd, steeds meer op mij over alsof je telkens iets zoekt om D maar negatief in het daglicht te stellen, zodat je de aandacht afleidt van hetgeen wat er IG gebeurt, en dat is dat Radium op zo ongeveer elk front met |D| keihard flopt.
 

DeletedUser57683

Guest
Naja, als de speler van DePenno het zelf verteld (andere speler van DePenno dus) en die Unfriendly Sander ook:
Ja dan zeker, en dat is hier ook het geval!
Maarja, het was een bagger toneelstukje :(

Oh kijk eens aan, nu gooi jij met ''feiten'' zonder te weten wat er werkelijk aan de hand was/is?
Was dat niet iets wat jij niet deed? en ons daarom niet vertelde waarom Zero als een angsthaas er vandoor gegaan is?
 

DeletedUser

Guest
Etienne, wat praat je nou voor een onzin?
De laatste speler die we kickten was 9 maanden terug omdat hij 4k pp in vlaggen had gepompt waar wij niet zo blij mee waren.
Zo, nu heb je de harde feiten van mijn kant, kom nu eens met jou harde feiten. Welke speler zouden we volgens jou gekickt hebben, wanneer en waarom? En van wie heb je het gehoord? Kom eens met quotes van skypes of iets dergelijks in plaats van met deze belachelijk vage bullshit die je nu uitkraamt.

Je komt, zoals ook al eerder door mij en anderen is genoemd, steeds meer op mij over alsof je telkens iets zoekt om D maar negatief in het daglicht te stellen, zodat je de aandacht afleidt van hetgeen wat er IG gebeurt, en dat is dat Radium op zo ongeveer elk front met |D| keihard flopt.

Ik kan je zo screens sturen...
Laat ik het uitleggen: Paar weekjes terug stuurde ik een normale vraag naar Jordi via skype, namelijk: Wie is eigenlijk Unfriendly Sander?
Jordi wilde dat niet zeggen, ik moest het hem zelf vragen. Dat heb ik gedaan.

Dit kreeg ik terug:
"Unfriendly Sander:
Ben eruit gegooit sinds vanavond... Redelijk pissed."


Ik was daartussen al gewoon in gesprek met Franky. Hij deed een beetje vaag, hij zei: 'Ja Jordi zegt dat niemand mocht zeggen wie Unfriendly Sander is'. Kort gezegd: Ja we hebben het WW verandert, we waren niet tevreden over hem.

Ik ging dus doorvragen aan Unfriendly Sander, kreeg ik terug:
"Unfriendly Sander:
Ga er niet op in, ben op skype bezig, laat me niet zomaar kicken. Eigenaar die ff ww komt veranderen..."


Toen vroeg ik aan Franky, als Jordi het niet wil, waarom zeg je het dan. 'Ja om Jordi te fucken'.

Ik vond het zelf ook maar allemaal maar vaag. En was er maar vanuit gegaan dat het dikke onzin was.
Later kreeg ik nog berichten van Unfriendly Sander zoals:
"Unfriendly Sander:
Kan er minder om lachen.
Spotprenten zullen komen, alleen niet meer tegen Radium gericht... ;)"


"Unfriendly Sander:
Zal eens boekje opengooien over het fameuze D. ;)"


Nou Theo... Genoeg uitgelegd?
 
Bovenaan