Spotprenten

DeletedUser74635

Guest
Hmm. Interesting. Weet ik ook weer welk account ik in de gaten moet houden als de andere is gebannd!

Geband*
Bedankt voor de aandacht. Ik wil enkel deze wereld verbeteren, dan hoeven die mods ook niets meer te doen.
 

DeletedUser57683

Guest
Hmm. Interesting. Weet ik ook weer welk account ik in de gaten moet houden als de andere is gebannd!

Geloof mij, als een W36 AF geband gaat worden door een Mod die eens per 6 maand eens ''langs'' komt, zijn dat niet de enige accounts die je in de gaten moet houden ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Tegen dat ze door heeft dat een post tegen de regels is zijn de feiten al verjaard.
 

DeletedUser40402

Guest
Tgoh, als je effe heel luid Noralie roept komt ze denk ik wel hoor. En dan gaat ze effe alles nalezen om haar geweten dat ze eigenlijk een half jaar niets heeft gedaan te sussen en dan leest ze het denk ik wel ja!
 

DeletedUser57683

Guest
Tgoh, als je effe heel luid Noralie roept komt ze denk ik wel hoor. En dan gaat ze effe alles nalezen om haar geweten dat ze eigenlijk een half jaar niets heeft gedaan te sussen en dan leest ze het denk ik wel ja!

Je zou maar een puberaal brein hebben :p
Maar goed, geef een gil zou ik zeggen :D
 

DeletedUser4900

Guest
Comatoes, ik zou uit respect voor Ton, de speler op Whats new even geen grappen maken.
Hij heeft vorige week 2 familieleden verloren:(
 

DeletedUser

Guest
Comatoes, ik zou uit respect voor Ton, de speler op Whats new even geen grappen maken.
Hij heeft vorige week 2 familieleden verloren:(

Gun ze dat pleziertje niet frank en laat ze in deze maar lekker kletsen. Ik ben door, adios ;)

Ton
 

DeletedUser

Guest
Pleziertje?:confused:
Gecondoleerd allesinds.

pleziertje was misschien iets "te", alleen ik heb vaak zat op fora voorbij zien komen dat als spelers dorpen verliezen en ze hier een gegronde reden voor geven de tegenstander het als "smoesje" ziet, vandaar mijn omschrijving hieraan. Bedankt overigens voor je medeleven.
 
Bovenaan