DeletedUser65921
Guest
Zoals de belofte dat MT nooit Ctrl ging laten vallen?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Fris mijn geheugen even op als je wilIk herinner me nochtans een belofte die jullie collectief als stam verbroken hebben
En zoals Thomas zegt, BS was down, was gewoon wachten tot para de dorpjes pakte. Dan ga ik liever bij Aldo spelen waar ik tenminste iets kan doen.
Wel de enige overnames tussen MT en Ctrl.?Dat zijn interns?![]()
Nog laffersorry, maar volgens mij heb ik jou meerdere keren zien zeggen dat je door zou gaan tot al je dorpen 26 punten waren of je dorpen op waren?
Zoals de belofte dat MT nooit Ctrl ging laten vallen?
Hebben we ook nooit gedaan?
Dat ja. Als Lars en ik nu iets afspreken met bijvoorbeeld Para !, hoeft dat niet te betekenen dat de toekomstige leiding het daar mee eens moeten zijn.Niet dat die eerste afspraken iets waard waren, die zijn voornamelijk gemaakt tussen de w19'ers (Sam, Bas, Mea, Daniel etc.) in control met de w19'ers in MT (Elko, Bart etc.).
MT heeft Ctrl. nooit de oorlog verklaard en MT heeft Ctrl. ook niet als vijand staan.Ja maar toen para Ctrl liet vallen als een baksteen kozen jullie toch hun kant, terwijl in de afspraken stond dat MT altijd Ctrl als eerste zou verkiezen.
Het is niet Laurens waar we iets tegen hebben, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarin onder anderen Aldo en Auri een rol speelden waardoor Kragtwijk nu helaas geen deel uitmaakt van onze alliantie.Zonde dat ze hun plaatsje in MT hebben verspeeld. Door Laurens aan te nemen vergroot je de kans op toelating ook niet echt :| (niet dat je dat zou willen?)
MT heeft niets gedaan tegen het ultimatum van para. maar het is maar net hoe je het opvat. Laurens vatte het op als bedreiging en vind daarom dat MT tegen para had moeten zeggen dat zo een ultimatum niet kan. In mijn ogen was het een terechte ''bedreiging'', want ctrl was een zooitje. En kan daarom wel begrijpen dat MT het wel eens was met het ultimatum. Anderzijds, als heel control het had opgevat als bedreiging had MT inderdaad onze kant moeten kiezen volgens de afspraken en met ons versus para moeten gaan. Niet dat die eerste afspraken iets waard waren, die zijn voornamelijk gemaakt tussen de w19'ers (Sam, Bas, Mea, Daniel etc.) in control met de w19'ers in MT (Elko, Bart etc.).
Wij zijn dan ook de laatste leiding die MT zal hebbenDat ja. Als Lars en ik nu iets afspreken met bijvoorbeeld Para !, hoeft dat niet te betekenen dat de toekomstige leiding het daar mee eens moeten zijn.
Als Aldo of laurens serieus denkt dat ze w29 uit zullen spelen dan hebben ze het mis.
Zonde dat ze hun plaatsje in MT hebben verspeeld. Door Laurens aan te nemen vergroot je de kans op toelating ook niet echt :| (niet dat je dat zou willen?)