DeletedUser
Guest
hahahah
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Aangezien Brono een onbreekbare muur was en dit topic dringend een bump nodig heeft:
![]()
Waar hebben we dat gezegd dan![]()
Ik vind em goed! Nu zou alleen iemand anders de zelfde foto moeten pakken met kragtwijk die Brono kapot maakt en dat alles achter Kragtwijk in puin ligtmaar ik ben zelf niet zo goed in paint...
Waar hebben we dat gezegd dan![]()
Dan hebben ze dat dus verkeerd gezien. Hebben ze Brono overschat, of jou onderschat. Keuze aan jou.Wesley we weten allemaal dat jij dat niet hebt gezegd, maar verschillende andere wel, maar die discussie ga ik niet weer met jou aan![]()
Nog laffersorry, maar volgens mij heb ik jou meerdere keren zien zeggen dat je door zou gaan tot al je dorpen 26 punten waren of je dorpen op waren?
Daarom moet je zulke beloftes ook niet doen. Kijk, dat ik beloofd heb om jou te internen als je stopt, daar kan ik nog daad bij woord voegen. Maar wat Laurens deed nietAls ik zeg dat ik tot de 0 dorpen mijn account blijf spelen omdat ik het Para ! en MT niet gun dan doe ik datIk doe niet aan beloften breken, laurens blijkbaar wel en dat vind ik zwak
Als ik zeg dat ik tot de 0 dorpen mijn account blijf spelen omdat ik het Para ! en MT niet gun dan doe ik datIk doe niet aan beloften breken, laurens blijkbaar wel en dat vind ik zwak
Zoals?Ik herinner me nochtans een belofte die jullie collectief als stam verbroken hebben
En zoals Thomas zegt, BS was down, was gewoon wachten tot para de dorpjes pakte. Dan ga ik liever bij Aldo spelen waar ik tenminste iets kan doen.