Spotprenten

DeletedUser65921

Guest
Aangezien Brono een onbreekbare muur was en dit topic dringend een bump nodig heeft:

7o1DM.jpg
 

DeletedUser19513

Guest
Aangezien Brono een onbreekbare muur was en dit topic dringend een bump nodig heeft:

7o1DM.jpg

Ik vind em goed! Nu zou alleen iemand anders de zelfde foto moeten pakken met kragtwijk die Brono kapot maakt en dat alles achter Kragtwijk in puin ligt ;) maar ik ben zelf niet zo goed in paint...
 

DeletedUser65921

Guest
Waar hebben we dat gezegd dan :rolleyes:

Geen idee maar Aldo zei me dat jullie dat altijd zeiden!

Ik vind em goed! Nu zou alleen iemand anders de zelfde foto moeten pakken met kragtwijk die Brono kapot maakt en dat alles achter Kragtwijk in puin ligt ;) maar ik ben zelf niet zo goed in paint...

Als je zo'n foto vindt mag je hem me altijd geven, maar dit was het beste wat ik vond, ik moest zelfs naar pagina 2 van google afbeeldingen :eek:
 
Reactiescore
2.478
Waar hebben we dat gezegd dan :rolleyes:

Wesley we weten allemaal dat jij dat niet hebt gezegd, maar verschillende andere wel, maar die discussie ga ik niet weer met jou aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Wesley we weten allemaal dat jij dat niet hebt gezegd, maar verschillende andere wel, maar die discussie ga ik niet weer met jou aan ;)
Dan hebben ze dat dus verkeerd gezien. Hebben ze Brono overschat, of jou onderschat. Keuze aan jou.
 
Reactiescore
1.018
Goh, wie pakt er dan ook 2 weken na zelf op del te gaan weer een account op eenzelfde wereld:eek: Ik vind het persoonlijk laf maargoed, that could be just me
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben direct nadat ik op delete ging op kragtwijk begonnen?
Meer zelfs dat was al afgesproken 2 weken voor ik op delete ging ofzo.

Aldo vroeg het al eerder en hier was het definitief ;)
[13/01/2014 21:52:28] Laurens: dan kom ik als ik nog mag denk ik graag bij jou als co :)
[13/01/2014 21:57:26] Aldo: :D
 
Reactiescore
1.018
Nog laffer:eek: sorry, maar volgens mij heb ik jou meerdere keren zien zeggen dat je door zou gaan tot al je dorpen 26 punten waren of je dorpen op waren?
 

DeletedUser

Guest
Nog laffer:eek: sorry, maar volgens mij heb ik jou meerdere keren zien zeggen dat je door zou gaan tot al je dorpen 26 punten waren of je dorpen op waren?

wat is er laf aan?

aan BS was niks leuks meer.
beetje afbreken, nog eens wat tegenhouden als het kan.

saai toch?
 
Reactiescore
1.018
Als ik zeg dat ik tot de 0 dorpen mijn account blijf spelen omdat ik het Para ! en MT niet gun dan doe ik dat;) Ik doe niet aan beloften breken, laurens blijkbaar wel en dat vind ik zwak
 

DeletedUser

Guest
Als ik zeg dat ik tot de 0 dorpen mijn account blijf spelen omdat ik het Para ! en MT niet gun dan doe ik dat;) Ik doe niet aan beloften breken, laurens blijkbaar wel en dat vind ik zwak
Daarom moet je zulke beloftes ook niet doen. Kijk, dat ik beloofd heb om jou te internen als je stopt, daar kan ik nog daad bij woord voegen. Maar wat Laurens deed niet :D
 

DeletedUser65921

Guest
Als ik zeg dat ik tot de 0 dorpen mijn account blijf spelen omdat ik het Para ! en MT niet gun dan doe ik dat;) Ik doe niet aan beloften breken, laurens blijkbaar wel en dat vind ik zwak

Ik herinner me nochtans een belofte die jullie collectief als stam verbroken hebben :eek:
En zoals Thomas zegt, BS was down, was gewoon wachten tot para de dorpjes pakte. Dan ga ik liever bij Aldo spelen waar ik tenminste iets kan doen.
 
Bovenaan