Spotprenten

Reactiescore
1.018

DeletedUser65921

Guest
Ja maar toen para Ctrl liet vallen als een baksteen kozen jullie toch hun kant, terwijl in de afspraken stond dat MT altijd Ctrl als eerste zou verkiezen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nog laffer:eek: sorry, maar volgens mij heb ik jou meerdere keren zien zeggen dat je door zou gaan tot al je dorpen 26 punten waren of je dorpen op waren?

Het is slechts uitstel ;)
Als Aldo of laurens serieus denkt dat ze w29 uit zullen spelen dan hebben ze het mis.
Zonde dat ze hun plaatsje in MT hebben verspeeld. Door Laurens aan te nemen vergroot je de kans op toelating ook niet echt :| (niet dat je dat zou willen?)

Feit is, dat brono een deftig deff lijstje zou moeten maken. Deffence in overvloed. Genoeg om een honderdtal frontdorpen met minstens 10 deffs per dorp te stacken..

Op zn tijd word kragtwijk toch wel weggespeeld. Geen enkel account, ongeacht de spelers is opgewassen tegen meerdere frontspelers met talloze keren zoveel clears en deffs. En het is slechts een kwestie van tijd eer het zover is ;)

Zoals de belofte dat MT nooit Ctrl ging laten vallen?

Hebben we ook nooit gedaan?

MT heeft niets gedaan tegen het ultimatum van para. maar het is maar net hoe je het opvat. Laurens vatte het op als bedreiging en vind daarom dat MT tegen para had moeten zeggen dat zo een ultimatum niet kan. In mijn ogen was het een terechte ''bedreiging'', want ctrl was een zooitje. En kan daarom wel begrijpen dat MT het wel eens was met het ultimatum. Anderzijds, als heel control het had opgevat als bedreiging had MT inderdaad onze kant moeten kiezen volgens de afspraken en met ons versus para moeten gaan. Niet dat die eerste afspraken iets waard waren, die zijn voornamelijk gemaakt tussen de w19'ers (Sam, Bas, Mea, Daniel etc.) in control met de w19'ers in MT (Elko, Bart etc.).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61042

Guest
Gaap ga je nou weer oude koeien uit de sloot halen Laurens? Aandacht nodig nu sophie weg is?:eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Ik bewijs enkel mijn punt hoor ;)
En Roald dat weten we, geen probleem :)
 

DeletedUser

Guest
Niet dat die eerste afspraken iets waard waren, die zijn voornamelijk gemaakt tussen de w19'ers (Sam, Bas, Mea, Daniel etc.) in control met de w19'ers in MT (Elko, Bart etc.).
Dat ja. Als Lars en ik nu iets afspreken met bijvoorbeeld Para !, hoeft dat niet te betekenen dat de toekomstige leiding het daar mee eens moeten zijn.
 
Reactiescore
1.018
Ja maar toen para Ctrl liet vallen als een baksteen kozen jullie toch hun kant, terwijl in de afspraken stond dat MT altijd Ctrl als eerste zou verkiezen.
MT heeft Ctrl. nooit de oorlog verklaard en MT heeft Ctrl. ook niet als vijand staan.
De afspraken die gemaakt zijn met Ctrl. was ik het mee eens, maar die afspraken waren tijdens het tijdperk van Raphgo. Helaas hebben Raphgo en Nick (of het expres of per ongeluk was weet ik niet) onvoldoende gecommuniceerd dus ik denk niet dat je het ons kwalijk kunt nemen.

Zonde dat ze hun plaatsje in MT hebben verspeeld. Door Laurens aan te nemen vergroot je de kans op toelating ook niet echt :| (niet dat je dat zou willen?)

MT heeft niets gedaan tegen het ultimatum van para. maar het is maar net hoe je het opvat. Laurens vatte het op als bedreiging en vind daarom dat MT tegen para had moeten zeggen dat zo een ultimatum niet kan. In mijn ogen was het een terechte ''bedreiging'', want ctrl was een zooitje. En kan daarom wel begrijpen dat MT het wel eens was met het ultimatum. Anderzijds, als heel control het had opgevat als bedreiging had MT inderdaad onze kant moeten kiezen volgens de afspraken en met ons versus para moeten gaan. Niet dat die eerste afspraken iets waard waren, die zijn voornamelijk gemaakt tussen de w19'ers (Sam, Bas, Mea, Daniel etc.) in control met de w19'ers in MT (Elko, Bart etc.).
Het is niet Laurens waar we iets tegen hebben, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarin onder anderen Aldo en Auri een rol speelden waardoor Kragtwijk nu helaas geen deel uitmaakt van onze alliantie.
En een deel van die afspraken staan nog steeds, ik heb Mea aan het begin van de wereld gezegd dat ik haar nooit zal aanvallen of een aanval op haar zal gaan plannen en hier houd ik mij ook aan:)

Dat ja. Als Lars en ik nu iets afspreken met bijvoorbeeld Para !, hoeft dat niet te betekenen dat de toekomstige leiding het daar mee eens moeten zijn.
Wij zijn dan ook de laatste leiding die MT zal hebben:)
 

DeletedUser65921

Guest
En ohja ik wil niet bij MT nee danku en ik geloof ook niet dat Aldo dat nog wil.
 

DeletedUser

Guest
Feit blijft dat Kragtwijk gewoon brono wegspeeld, en daarmee ook MT.
Want dat Brono geen defflijst opgeef, is dom, maar daar kan MT wat aan doen.

Maar als MT zijnde kan je ook gewoon de vv opeisen en het zelf doen?
random sturen mag ook :p
 

DeletedUser

Guest
Als Aldo of laurens serieus denkt dat ze w29 uit zullen spelen dan hebben ze het mis.
Zonde dat ze hun plaatsje in MT hebben verspeeld. Door Laurens aan te nemen vergroot je de kans op toelating ook niet echt :| (niet dat je dat zou willen?)

leuk gezegd, maar je weet zelf ook dat ze dat niet willen ^^
Zonder laurens of met laurens, aldo gaat denk ik niet meer in MT na wat ik hoor :D
 
Reactiescore
2.478
Laurens en Thomas een 30tal dorpen is een begin, volgens mij is hij nog niet gebroken maar hebben wij er letterlijk een deuk in gemaakt zoals jullie ook kunnen zien op de spotprent van Laurens.

Wesley dat je mij nog steeds de schuld geeft van de kick kan ik niet begrijpen... Maar die discussie is gevoerd. We hebben het beide op een totaal andere manier beleeft.

Roald volgens mij heb ik de keuze al gemaakt in welke stam ik wil zitten, ik wilde ooit naar para! zij hebben naar mij idee mij te lang aan een lijntje gehouden(kan aan mij ongeduld gelegen hebben).

Kragtwijk wordt weggespeeld, maar niet zo makkelijk als vele andere op W29 daar zijn we het allemaal mee eens. Als de ex-infjes zijn weggespeeld is er te weinig def en zullen wij het niet lang houden. Iemand kan zo'n overmacht aan. Ik hoop dat dit nog gebeurt voor ik stop op de datum die bekent is bij jullie, maar dat licht aan jullie.
 
Bovenaan