Spotprenten

DeletedUser61174

Guest
scaled.php


^0^
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785

DeletedUser61174

Guest
Als je mij één post kan geven waarin ik letterlijk zei dat ik de grootste pro ever ben dan mag je uw afschuwelijk lelijk gemaakt plaatje laten staan.

Jaja, ik ken jouw geheime berichtjes wel, woorden door elkaar zetten, pfoe hoe kun je!

Voor degene die het nog niet hadden uitgevogeld wat het geheime bericht van Robin was:

''ik ben de grootste pro ever''

Of Robin heeft gewoon een idiote grammatica :eek:



Zijn dit de spotprenten van tegenwoordig? Ten tweede denk ik gewoon dat je jaloers bent kereltje.

Jaaa ik ben zo jaloers op de almachtige Robin!!!!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaja, ik ken jouw geheime berichtjes wel, woorden door elkaar zetten, pfoe hoe kun je!

Voor degene die het nog niet hadden uitgevogeld wat het geheime bericht van Robin was:

''ik ben de grootste pro ever''

Of Robin heeft gewoon een idiote spelling :eek:





Jaaa ik ben zo jaloers op de almachtige Robin!!!!:rolleyes:

Plagiaat!!!! Ik had het eerst opgemerkt :(:(
 

DeletedUser

Guest
Jaja, ik ken jouw geheime berichtjes wel, woorden door elkaar zetten, pfoe hoe kun je!

Voor degene die het nog niet hadden uitgevogeld wat het geheime bericht van Robin was:

''ik ben de grootste pro ever''

Of Robin heeft gewoon een idiote spelling :eek:





Jaaa ik ben zo jaloers op de almachtige Robin!!!!:rolleyes:
Of jij bent gewoon zodanig idioot dat zelfs iedereen thuis aan hun computerscherm met je lacht.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Jaja, ik ken jouw geheime berichtjes wel, woorden door elkaar zetten, pfoe hoe kun je!

Voor degene die het nog niet hadden uitgevogeld wat het geheime bericht van Robin was:

''ik ben de grootste pro ever''

Of Robin heeft gewoon een idiote spelling :eek:

Jaaa ik ben zo jaloers op de almachtige Robin!!!!:rolleyes:

Ja het blijkt, want als ik het even propaganda noem wat je hier uitvoert - trust me, het lijkt er totaal niet op -, dan is het ontieglijk slecht. Robin heeft een succesvolle w27 account opgericht, en beheert terecht al een hele tijd een sterke account op w14 in Dei.

Waarom jij je anoniem houdt op w29, snapt niemand een hol van. Wie heeft nou vrees voor jou?
 

DeletedUser

Guest
Ja het blijkt, want als ik het even propaganda noem wat je hier uitvoert - trust me, het lijkt er totaal niet op -, dan is het ontieglijk slecht. Robin heeft een succesvolle w27 account opgericht, en beheert terecht al een hele tijd een sterke account op w14 in Dei.

Waarom jij je anoniem houdt op w29, snapt niemand een hol van. Wie heeft nou vrees voor jou?

& Men w25 account ook.

Tevens faalde onze geliefde dutchdrag0n zelfs zwaar op de classic/w27. Ik begrijp maar niet waarom hij toch een grote bek op het forum opzet, hmmm.
 

DeletedUser61174

Guest
Plagiaat!!!! Ik had het eerst opgemerkt :(:(

=$$$$

Of jij bent gewoon zodanig idioot dat zelfs iedereen thuis aan hun computerscherm met je lacht.

Jah man :O

Ja het blijkt, want als ik het even propaganda noem wat je hier uitvoert - trust me, het lijkt er totaal niet op -, dan is het ontieglijk slecht. Robin heeft een succesvolle w27 account opgericht, en beheert terecht al een hele tijd een sterke account op w14 in Dei.

Waarom jij je anoniem houdt op w29, snapt niemand een hol van. Wie heeft nou vrees voor jou?

Wil je nu een koekje?:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Wil je nu een koekje?:D

Och te god, ben je ook nog zo eentje? Ben je uitgeluld, komt een poging tot grappig doen. Je bent wat mij betreft, dus gewoon een dikke vette noob. Begin maar eens pas met je bakkes open te trekken over het oordelen van mensen, als je zelf uit het noob stadium bent gekomen.
 
Bovenaan