Spotprenten

DeletedUser61055

Guest
Och te god, ben je ook nog zo eentje? Ben je uitgeluld, komt een poging tot grappig doen. Je bent wat mij betreft, dus gewoon een dikke vette noob. Begin maar eens pas met je bakkes open te trekken over het oordelen van mensen, als je zelf uit het noob stadium bent gekomen.

Dat is nog is gesproken sie! ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Och te god, ben je ook nog zo eentje? Ben je uitgeluld, komt een poging tot grappig doen. Je bent wat mij betreft, dus gewoon een dikke vette noob. Begin maar eens pas met je bakkes open te trekken over het oordelen van mensen, als je zelf uit het noob stadium bent gekomen.

Toch iemand die vlug op zijn teentjes getrapt is zeg :D
 

DeletedUser61174

Guest
Ik lust ook wel een koekje!

Jij mag niet, je bent al dik genoeg.

Och te god, ben je ook nog zo eentje? Ben je uitgeluld, komt een poging tot grappig doen. Je bent wat mij betreft, dus gewoon een dikke vette noob. Begin maar eens pas met je bakkes open te trekken over het oordelen van mensen, als je zelf uit het noob stadium bent gekomen.

Ik ben niet uitgeluld :O
En ja ik ben heel erg noob, daarom heb ik een groter account dan de meeste van jullie :eek:
Of naja, had, gestopt daar, verveelde ^^
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Toch iemand die vlug op zijn teentjes getrapt is zeg :D

Nee, ik irriteer me gewoon aan dat soort volk. Post wat fatsoenlijks, of ga met het rest van het gepeupel goeiemorgen spammen in de praathoek. Maar kom niet met zo'n domme spotprentjes.

Ik ben niet uitgeluld :O
En ja ik ben heel erg noob, daarom heb ik een groter account dan de meeste van jullie :eek:
Of naja, had, gestopt daar, verveelde ^^

Naam?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet uitgeluld :O
En ja ik ben heel erg noob, daarom heb ik een groter account dan de meeste van jullie :eek:
Of naja, had, gestopt daar, verveelde ^^

Dat account stelde niet echt veel voor hoor, op die wereld dan.
 

DeletedUser61174

Guest
Nee, ik irriteer me gewoon aan dat soort volk. Post wat fatsoenlijks, of ga met het rest van het gepeupel goeiemorgen spammen in de praathoek. Maar kom niet met zo'n domme spotprentjes.



Naam?

Mooie grammatica man :eek:
En dan moet je beseffen dat ik hier de kwart marokkaan ben eh :cool:

&Peeman - W2 ;)

Dat account stelde niet echt veel voor hoor, op die wereld dan.

Nee je W27 account stelde veel voor ._.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Mooie grammatica man :eek:
En dan moet je beseffen dat ik hier de kwart marokkaan ben eh :cool:

&Peeman - W2 ;).

Die account heb je gekregen, op een zwaar inactieve wereld. Be proud, be proud.

22350320.jpg
 

DeletedUser61174

Guest
Die account heb je gekregen, op een zwaar inactieve wereld. Be proud, be proud.

Dude, serieus leer nederlands?

&Nah, toch niet :)


Mijn wereld27-account stelt inderdaad veel voor ja, ik begrijp jouw sarcasme niet in je post? Die is toch niet nodig?!

Ik zie er geen sarcasme in hoor :eek:
Maar nee deed het niet, te easy alles gewoon.
Geloof mij nou maar dat ik je op alle fronten pwn ;)
De laatste werelden gewoon wat tegenslag gehad, maar dat gaat op deze niet gebeuren, geloof me maar :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie grammatica man :eek:
En dan moet je beseffen dat ik hier de kwart marokkaan ben eh :cool:

&Peeman - W2 ;)



Nee je W27 account stelde veel voor ._.

Waarom begin je nu over zijn gramma.?
Heb hier maar al te vaak gezien dat mensen iemand beginnen af te kraken op gramma als ze de discussie verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Dude, serieus leer nederlands?

&Nah, toch niet :)

Nou, als ik jouw tekst zou mogen verbeteren op het vlak van Algemeen Nederlands dan bekom ik zeer veel fouten.
Gast, serieus, leer nederlands?

En neen, toch niet :)


Maar dat even terzijde. Wat wel opmerkelijk is, is dat je in die 5jaar dat je op Wereld2 speelde geen enkele post neerzette op het desbetreffende Wereldfora.
 

DeletedUser61174

Guest
Waarom begin je nu over zijn gramma.?
Heb hier maar al te vaak gezien dat mensen iemand beginnen af te kraken op gramma als ze de discussie verliezen.

Duuuuh ik ben een Grammar Nazi!

Grammar_Nazis____The_Motivator_by_ZlayaHozyayka.jpg



Nou, als ik jouw tekst zou mogen verbeteren op het vlak van Algemeen Nederlands dan bekom ik zeer veel fouten.



Maar dat even terzijde. Wat wel opmerkelijk is, is dat je in die 5jaar dat je op Wereld2 speelde geen enkele post neerzette op het desbetreffende Wereldfora.

Show me ^^

Ander AF account?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Dude, serieus leer nederlands?

&Nah, toch niet :)

Haha, je blijft een lachertje hè. Je blijft maar mijn grammatica corrigeren, terwijl je nog één fatsoenlijk tegenargument hebt opgezet tegen mijn standpunt dat je een dikke vette noob bent. Het boeit me geen fok dat ik soms wat foutjes erin heb staan.
 

DeletedUser

Guest
Show me ^^

Ander AF account?

Nou, ik begrijp wel niet waarom je dan een ander AF-account hebt aangemaakt..? Zou ik die naam mogen hebben van dat account aub.?

En dat kan je vrij gemakkelijk opzoeken met de zoekfunctie bij ieder Forum.
 

DeletedUser

Guest
Haha, je blijft een lachertje hè. Je blijft maar mijn grammatica corrigeren, terwijl je nog één fatsoenlijk tegenargument hebt opgezet tegen mijn standpunt dat je een dikke vette noob bent. Het boeit me geen fok dat ik soms wat foutjes erin heb staan.

Misschien bewijst hij dat wel ingame en is hij niet zo stom om dat op een forum te gaan doen? Wat kan hij nu gaan bewijzen? laat hem ingame presteren ;)
 

DeletedUser61174

Guest
Je maakt je eigen hier echt belachelijk.
Maar doe maar zo door, binnekort kruip je toch weer onder je maar albekende steen.

Giel, ff stil jij :)

Haha, je blijft een lachertje hè. Je blijft maar mijn grammatica corrigeren, terwijl je nog één fatsoenlijk tegenargument hebt opgezet tegen mijn standpunt dat je een dikke vette noob bent. Het boeit me geen fok dat ik soms wat foutjes erin heb staan.

Waarom ben ik dan noob?
Argumenten/Bewijzen dat ik dat ben a.u.b.

Nou, ik begrijp wel niet waarom je dan een ander AF-account hebt aangemaakt..? Zou ik die naam mogen hebben van dat account aub.?

En dat kan je vrij gemakkelijk opzoeken met de zoekfunctie bij ieder Forum.

Nee, dan wordt mijn AF-Account besmet met jouw Ego-Heid.
&Ik weet hem niet eens meer, kheb er teveel gehad ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Misschien bewijst hij dat wel ingame en is hij niet zo stom om dat op een forum te gaan doen? Wat kan hij nu gaan bewijzen? laat hem ingame presteren ;)

Met zo'n taaltje duidt je gewoon aan dat je alleen maar ingame moet respect krijgen & via forum mag je het kind uithangen?

Daar heb jij het dus dan ook totaal mis. Als je wilt peuteren, ga je stamchat lastig vallen ermee. Nu zeg je over ingame, gewoon het feit dat jij met nog andere 4 gozers online zitten, & ik ga zeggen: het zijn niet echt wel spelers die jou kan verdedigen ingame qua skills. Grote praatjes vullen geen gaatjes, dat doet mijn pik wel.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Omdat je geen accountje fatsoenlijk hebt kunnen opbouwen, en geen ander noemenswaardig account hebt gehad, waar je je op hebt bewezen.

Het smoesje: ik heb een zodanig accountje nog niet gehad, werkt niet. Accountjes in moeilijkheden zoeken ALTIJD spelers.

Als je toch al dat w2 accountje, als meest noemenswaardig account van jezelf moet noemen.. Dan ben je geen goeie speler. Punt.
 
Bovenaan