Spotprenten & Propaganda

DeletedUser

Guest
Wat een zielig persoon bij jij. BERTje is een aardig persoon. Hij heeft zelfvertrouwen en ik denk dat hij dat zeker mag hebben.

Daarbij, wat kom jij hier zeggen dat je al meerdere malen rang 1 bent geweest etc. Als je er zo jaloers op bent. Prove it. Neem die 1ste plaats van BERTje over. En ik denk dat als je al meerdere malen 1ste gestaan hebt. Dat je je ook wel zal durven bekend maken? :)

Volgens mij staat ODA en punten los van elkaar. Je kan er zelf niet aandoen hoeveel troepen je tegenstander maakt lijkt mij zo.
Dank

Jouw mening, vond hem wel prima bij een persoon met te grote ego.


Dit account bestond al, en alles heeft een reden met andere werelden enzo...
Anders heb ik direct weer van die haters (zal ik nu ook wel hebben na deze post :D) en krijg ik nog meer onzinnige post.

*kut op dirk* is dat een uitdrukking?
En ik weet zelf hoeveel ik heb verslagen dat is niet eens gek veel dan is dat van jou in vergelijking helemaal weinig.:wink:

Ik geef kritiek en direct *JE BENT JALOERS* alles wtf niks jaloers aan, als ik jaloers was zou ik gaan no lifen en je inhalen.

verkenners kosten alleen maar gs, en als je verkent weet de vijand dat je gaat aanvallen dus heeft de vijand meer kans op os.

(grotere accounts maak ik wel verkenner dorpen en verken ik natuurlijk meerdere dorpen van de vijand om een beeld te krijgen van de off en deff dorpen)



Ik hoef me niet te bewijzen heb ik al vaak genoeg gedaan zal op deze wereld ook wel weer top 10 gaan spelen als het zo doorgaat.
(zijn hier niet heel erg actief dus rang 1 duurt langer)

Kut op dirk is een uitdrukking ja, niet al te bekend maargoed dat terzijde. Wat trouwens wel opmerkelijk is en ook vrij grappig is dat je mij arrogant vindt maar zelf al honderd miljoen miljard keer hebt lopen zeggen dat je ergens rang 1 staat. :p
 

DeletedUser

Guest
Dj midros is een beetje gefrustreerd zo te zien. Laat je is lekker gaan zou ik zeggen, wind je niet zo op.
 

DeletedUser68525

Guest
Dank





Kut op dirk is een uitdrukking ja, niet al te bekend maargoed dat terzijde. Wat trouwens wel opmerkelijk is en ook vrij grappig is dat je mij arrogant vindt maar zelf al honderd miljoen miljard keer hebt lopen zeggen dat je ergens rang 1 staat. :p

weer wat geleerd :)

Een nummer 1 mag best een beetje die in die richting gaan trollen en dat doet hij, maar hij stelt zich niet ver boven de rest. Er zijn hier mensen die dat wel doen en die hebben inde 20/30k punten.

Als je het mij vraagt is dit gewoon een jaloerse aanval op zijn nummer 1 positie!
hier begon het met die rang 1 begon maarja :p
Als iemand jou iets ga verwijten ga je ook jezelf verdedigen.

en deze post vind ik je ego al minder dan ik gewent ben :)
 

DeletedUser66265

Guest
omdat je zo goed bezig bent met raden nog een tipje :p

heb top 3 gestaan w26^^

daarna ben ik op vakantie gegaan en heb ik me laten internen

Wat dat meen je niet :O

In het cova tijdperk dus en een stukje quiem zat je?

Take?
 

DeletedUser

Guest
Clears doodlopen is tegenwoordig voor de extreme pro's die stiekem op andere werelden rang 1 staan;)

Dat is waarschijnlijk voor normale mensen zoals jou en mij niet te bevatten:(

Ik ben toevallig mijn clear doodgelopen en sta stiekem af en toe nr 1 op een andere wereld. Ben ik dan extreme pro? :confused:

als je goed timed en een stakke aanval uitvoert hoef je niet je hele buurt te verkennen en kan je meer bijl maken.
met verkennen komt er alleen meer os en kost het je meer troepen.

net hoe je het bekijkt natuurlijk maar ik ben geen voorstander van verkennen.

Verkenners maak je dan ook in een 2e dorpje oid en waar je defence maakt. Bij je eerste dorpje hoeft het niet (als je dus nog maar 1 dorp heb) want dan kom je er altijd wel doorheen natuurlijk. Maar mijn buurt is het zo dat 90% defence is en af en toe zitten er van die spelers tussen die al 2 maanden lang defence aan het maken zijn, daar wil ik een moraal van 60% niet graag op doodlopen.
 

DeletedUser66265

Guest
:O als het take niet is dan zou ik het ook niet weten... misschien heeft hij het wel over een heel vroeg stadium van het spel? misschien zat hij wel bij KO?

enige die ik dan nog voor top 3 op zou durven noemen is zjizje, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij dat is:p
 

DeletedUser5312

Guest
enige die ik dan nog voor top 3 op zou durven noemen is zjizje, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij dat is:p

volgens mij is zjizje nooit hoger gekomen dan 4, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, verder denk ik assailant ofzo, maar die speelt nu gewoon verder onder een nieuwe naam, ik heb echt geen flauw idee wie het zou kunnen zijn ook al was ik rond de tijd dat de top 3 2mil punten had nog het meest actief...

EDIT: http://nl.twstats.com/nl26/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=7753

wss een van deze spelers, vaneror misschien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
mja met 1 mil ofzo of 2 weet niet precies :p
en was rang 2 of 3

Tenzij jou op MDIS/Patsers FTW hebt gespeeld lul je maar wat (of ik kijk scheef).
Ik heb de geschiedenis gecheckt en de enige die dan nog top 3 heeft gespeeld is MDIS.
gecheckt van 1-3.5 mil en alleen naar bekende namen gezocht ;)
 

DeletedUser5312

Guest
Tenzij jou op MDIS/Patsers FTW hebt gespeeld lul je maar wat (of ik kijk scheef).
Ik heb de geschiedenis gecheckt en de enige die dan nog top 3 heeft gespeeld is MDIS.
gecheckt van 1-3.5 mil en alleen naar bekende namen gezocht ;)

ik zet mn geld op vaneror!
 
Bovenaan