Spotprenten & Propaganda

DeletedUser44159

Guest
Was een co speler van me een tijdje op w14.
Daarom stak ik daar al eens een handje toe idd.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser68525

Guest
bikenzijnego.png


Had geen zin om een heel topic hier voor te openen dan maar op deze manier laten zien wat ik van iemand vind is ook een optie :)

Ze komen mij teveel over van ik ben de beste jij bent niks EGO ETC...
Ik hoop dat ze dit zelf ook waarderen, misschien zet ze dit op een denken.


en ja geen mooie bloedspetters enzo moet wel redelijk blijven :)
 

DeletedUser68300

Guest
Mwa nu denk je: hij neemt het op omdat het zijn stamgenoot ben. Maar ik vind het onterecht en ben niet eens met het feit dat jij hem als ego uitmaakt. Een nummer 1 mag best een beetje die in die richting gaan trollen en dat doet hij, maar hij stelt zich niet ver boven de rest. Er zijn hier mensen die dat wel doen en die hebben inde 20/30k punten.

Als je het mij vraagt is dit gewoon een jaloerse aanval op zijn nummer 1 positie!

Ik ben niet boos hoor:p
 

DeletedUser68525

Guest
Sta vaak genoeg rang 1 :)

Merkte gewoon laatst dat hij zich erg als een ego gedroeg en zicht te goed voelt voor een normaal gesprek of degelijk.

Gerust mag hij op die rang 1 staan hoor.
Hij farmt veel en heeft toch rang 4 oda wat wel te weinig is naar mijn opzicht (kan beter) maar toch redelijk later voor zijn dorpen geknokt. (Zijn eerste dorpen zijn wel erg groedkoop)
 

DeletedUser

Guest
bikenzijnego.png


Had geen zin om een heel topic hier voor te openen dan maar op deze manier laten zien wat ik van iemand vind is ook een optie :)

Ze komen mij teveel over van ik ben de beste jij bent niks EGO ETC...
Ik hoop dat ze dit zelf ook waarderen, misschien zet ze dit op een denken.


en ja geen mooie bloedspetters enzo moet wel redelijk blijven :)

Ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of dat ik het vrij "pathetic" moet vinden :p. Volgens mij ben ik voor een nummer één met de voeten op de grond. Zie bijvoorbeeld een mijlpalentopic waar ik gewoon aangeef dat de kans heel groot is dat ik niet de eerste ben met een miljoen, of een andere reactie dat er anderen zijn die meer/beter farmen en dat ik ook vaak gezegd heb dat er zat anderen beter zijn dan ikzelf, en dat ik elke dag dat ik op # 1 zit alleen maar hilarisch vind, omdat ik nog nooit met 10k+ punten in de top-250 gestaan heb oid en dat ik dagelijks verwacht dat die rang van mij ontnomen zal worden.

Nee, opzich vind ik dit plaatje vrij apart, en incorrect. Mocht je dit nu gemaakt hebben tegen iemand als AshKetchum die gewoon geownt werd en alsnog van de toren blaast dan was het correct geweest, alleen wel het verkeerde plaatje maargoed dat lijkt me duidelijk.

Maargoed dat je hier een nieuw account voor aanmaakt en dus undercover gaat betekent gewoon dat je een of andere jaloerse puber bent. Is dat mysterie ook weer opgelost. Dat je erna over ODA gaat praten is wel helemaal typerend, die beredenering slaat helemaal als een kut op dirk.
 

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Ach bik is best een aardige jongen. En hij schept hier nu ook weer niet zoveel op, er zijn 2 figuren hier die hem met afstand overtreffen maar die doen het mss puur om te trollen. Er is niks mis met het hebben van zelfvertrouwen.

Maar waarom neem je nou eigenlijk zo'n rare ava bik?

dat je hier een nieuw account voor aanmaakt en dus undercover gaat betekent gewoon dat je een of andere jaloerse puber bent. Is dat mysterie ook weer opgelost. Dat je erna over ODA gaat praten is wel helemaal typerend, die beredenering slaat helemaal als een kut op dirk.

Wat heb ik hier nou weer me te maken :p
 

DeletedUser52925

Guest
bikenzijnego.png


Had geen zin om een heel topic hier voor te openen dan maar op deze manier laten zien wat ik van iemand vind is ook een optie :)

Ze komen mij teveel over van ik ben de beste jij bent niks EGO ETC...
Ik hoop dat ze dit zelf ook waarderen, misschien zet ze dit op een denken.


en ja geen mooie bloedspetters enzo moet wel redelijk blijven :)

Wat een zielig persoon bij jij. BERTje is een aardig persoon. Hij heeft zelfvertrouwen en ik denk dat hij dat zeker mag hebben.

Daarbij, wat kom jij hier zeggen dat je al meerdere malen rang 1 bent geweest etc. Als je er zo jaloers op bent. Prove it. Neem die 1ste plaats van BERTje over. En ik denk dat als je al meerdere malen 1ste gestaan hebt. Dat je je ook wel zal durven bekend maken? :)

Volgens mij staat ODA en punten los van elkaar. Je kan er zelf niet aandoen hoeveel troepen je tegenstander maakt lijkt mij zo.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of dat ik het vrij "pathetic" moet vinden :p. Volgens mij ben ik voor een nummer één met de voeten op de grond. Zie bijvoorbeeld een mijlpalentopic waar ik gewoon aangeef dat de kans heel groot is dat ik niet de eerste ben met een miljoen, of een andere reactie dat er anderen zijn die meer/beter farmen en dat ik ook vaak gezegd heb dat er zat anderen beter zijn dan ikzelf, en dat ik elke dag dat ik op # 1 zit alleen maar hilarisch vind, omdat ik nog nooit met 10k+ punten in de top-250 gestaan heb oid en dat ik dagelijks verwacht dat die rang van mij ontnomen zal worden.

Nee, opzich vind ik dit plaatje vrij apart, en incorrect. Mocht je dit nu gemaakt hebben tegen iemand als AshKetchum die gewoon geownt werd en alsnog van de toren blaast dan was het correct geweest, alleen wel het verkeerde plaatje maargoed dat lijkt me duidelijk.

Maargoed dat je hier een nieuw account voor aanmaakt en dus undercover gaat betekent gewoon dat je een of andere jaloerse puber bent. Is dat mysterie ook weer opgelost. Dat je erna over ODA gaat praten is wel helemaal typerend, die beredenering slaat helemaal als een kut op dirk.

Wat loop je mij er nu weer bij te halen joh n00b?
 

DeletedUser68525

Guest
Wat een zielig persoon bij jij. BERTje is een aardig persoon. Hij heeft zelfvertrouwen en ik denk dat hij dat zeker mag hebben.

Daarbij, wat kom jij hier zeggen dat je al meerdere malen rang 1 bent geweest etc. Als je er zo jaloers op bent. Prove it. Neem die 1ste plaats van BERTje over. En ik denk dat als je al meerdere malen 1ste gestaan hebt. Dat je je ook wel zal durven bekend maken? :)

Volgens mij staat ODA en punten los van elkaar. Je kan er zelf niet aandoen hoeveel troepen je tegenstander maakt lijkt mij zo.

Sta vaak genoeg rang 1

Merkte gewoon laatst dat hij zich erg als een ego gedroeg en zicht te goed voelt voor een normaal gesprek of degelijk.

Gerust mag hij op die rang 1 staan hoor.
Hij farmt veel en heeft toch rang 4 oda wat wel te weinig is naar mijn opzicht (kan beter) maar toch redelijk later voor zijn dorpen geknokt. (Zijn eerste dorpen zijn wel erg groedkoop)


EASY KOPIEREN PLAKKEN ENZO ALS MENSEN TOCH NIET ALLES LEZEN.



Volgens mij staat ODA en punten los van elkaar. Je kan er zelf niet aandoen hoeveel troepen je tegenstander maakt lijkt mij zo.
Oda krijg je vanzelf als je moeite doet voor dorpen, het is duidelijk zichtbaar dat hij lang niet voor al zijn dorpen heeft moeten vechten.
 

DeletedUser68525

Guest
Nee, opzich vind ik dit plaatje vrij apart, en incorrect. Mocht je dit nu gemaakt hebben tegen iemand als AshKetchum die gewoon geownt werd en alsnog van de toren blaast dan was het correct geweest, alleen wel het verkeerde plaatje maargoed dat lijkt me duidelijk.

Jouw mening, vond hem wel prima bij een persoon met te grote ego.

Maargoed dat je hier een nieuw account voor aanmaakt en dus undercover gaat betekent gewoon dat je een of andere jaloerse puber bent. Is dat mysterie ook weer opgelost. Dat je erna over ODA gaat praten is wel helemaal typerend, die beredenering slaat helemaal als een kut op dirk.
Dit account bestond al, en alles heeft een reden met andere werelden enzo...
Anders heb ik direct weer van die haters (zal ik nu ook wel hebben na deze post :D) en krijg ik nog meer onzinnige post.

*kut op dirk* is dat een uitdrukking?
En ik weet zelf hoeveel ik heb verslagen dat is niet eens gek veel dan is dat van jou in vergelijking helemaal weinig.:wink:

Ik geef kritiek en direct *JE BENT JALOERS* alles wtf niks jaloers aan, als ik jaloers was zou ik gaan no lifen en je inhalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sta vaak genoeg rang 1

Merkte gewoon laatst dat hij zich erg als een ego gedroeg en zicht te goed voelt voor een normaal gesprek of degelijk.

Gerust mag hij op die rang 1 staan hoor.
Hij farmt veel en heeft toch rang 4 oda wat wel te weinig is naar mijn opzicht (kan beter) maar toch redelijk later voor zijn dorpen geknokt. (Zijn eerste dorpen zijn wel erg groedkoop)


EASY KOPIEREN PLAKKEN ENZO ALS MENSEN TOCH NIET ALLES LEZEN.




Oda krijg je vanzelf als je moeite doet voor dorpen, het is duidelijk zichtbaar dat hij lang niet voor al zijn dorpen heeft moeten vechten.

Als ik de helft van mijn clear moet opofferen voor een 4k dorp of weinig verliezen voor een 3k dorp dan ga ik gewoon voor die 3k.
 
Bovenaan