Spotprenten & Propaganda

DeletedUser68300

Guest
Sta vaak genoeg rang 1

Merkte gewoon laatst dat hij zich erg als een ego gedroeg en zicht te goed voelt voor een normaal gesprek of degelijk.

Gerust mag hij op die rang 1 staan hoor.
Hij farmt veel en heeft toch rang 4 oda wat wel te weinig is naar mijn opzicht (kan beter) maar toch redelijk later voor zijn dorpen geknokt. (Zijn eerste dorpen zijn wel erg groedkoop)


EASY KOPIEREN PLAKKEN ENZO ALS MENSEN TOCH NIET ALLES LEZEN.




Oda krijg je vanzelf als je moeite doet voor dorpen, het is duidelijk zichtbaar dat hij lang niet voor al zijn dorpen heeft moeten vechten.

Waar heb jij ooit rang 1 gestaan, je komt erg ongeloofwaardig over:rolleyes:
 

DeletedUser68525

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Jij niet dan? :D

verkenners kosten alleen maar gs, en als je verkent weet de vijand dat je gaat aanvallen dus heeft de vijand meer kans op os.

(grotere accounts maak ik wel verkenner dorpen en verken ik natuurlijk meerdere dorpen van de vijand om een beeld te krijgen van de off en deff dorpen)


Ik hoef me niet te bewijzen heb ik al vaak genoeg gedaan zal op deze wereld ook wel weer top 10 gaan spelen als het zo doorgaat.
(zijn hier niet heel erg actief dus rang 1 duurt langer)
 

DeletedUser68300

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Oew jij bent slim zeg:rolleyes:

verkenners kosten alleen maar gs, en als je verkent weet de vijand dat je gaat aanvallen dus heeft de vijand meer kans op os.

(grotere accounts maak ik wel verkenner dorpen en verken ik natuurlijk meerdere dorpen van de vijand om een beeld te krijgen van de off en deff dorpen)



Ik hoef me niet te bewijzen heb ik al vaak genoeg gedaan zal op deze wereld ook wel weer top 10 gaan spelen als het zo doorgaat.
(zijn hier niet heel erg actief dus rang 1 duurt langer)

Je kan jezelf niet bewijzen:eek: waar speel je? Of ben je annoniem:D
 

DeletedUser68525

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Oew jij bent slim zeg:rolleyes:



Je kan jezelf niet bewijzen:eek: waar speel je? Of ben je annoniem:D

ik wil het best per pm zeggen als jij niks door vertelt aan iemand heb geen zin in haters etc

DUS OOK NIET AAN JE VRIENDJES OF IEMAND
 

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

verkenners kosten alleen maar gs, en als je verkent weet de vijand dat je gaat aanvallen dus heeft de vijand meer kans op os.

(grotere accounts maak ik wel verkenner dorpen en verken ik natuurlijk meerdere dorpen van de vijand om een beeld te krijgen van de off en deff dorpen)



Ik hoef me niet te bewijzen heb ik al vaak genoeg gedaan zal op deze wereld ook wel weer top 10 gaan spelen als het zo doorgaat.
(zijn hier niet heel erg actief dus rang 1 duurt langer)

Dus als je een speler met een nub stam scout denk je dat ie def krijgt? En wat dan als die stamloos is? :eek::eek::eek:
Ik loop me clears liever niet dood, jij wel dus blijkbaar.
 

DeletedUser66265

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Dus als je een speler met een nub stam scout denk je dat ie def krijgt? En wat dan als die stamloos is? :eek::eek::eek:
Ik loop me clears liever niet dood, jij wel dus blijkbaar.

Clears doodlopen is tegenwoordig voor de extreme pro's die stiekem op andere werelden rang 1 staan;)

Dat is waarschijnlijk voor normale mensen zoals jou en mij niet te bevatten:(
 

DeletedUser68300

Guest
Hij staat wel echt rang 1 ergens Nikki ik heb hem gesproken en is een bekende, wist alleen z'n afnaam niet:p
 

DeletedUser68525

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

Dus als je een speler met een nub stam scout denk je dat ie def krijgt? En wat dan als die stamloos is? :eek::eek::eek:
Ik loop me clears liever niet dood, jij wel dus blijkbaar.

als je goed timed en een stakke aanval uitvoert hoef je niet je hele buurt te verkennen en kan je meer bijl maken.
met verkennen komt er alleen meer os en kost het je meer troepen.

net hoe je het bekijkt natuurlijk maar ik ben geen voorstander van verkennen.
 

DeletedUser66265

Guest
Re: Spotprenten & Propaganda

als je goed timed en een stakke aanval uitvoert hoef je niet je hele buurt te verkennen en kan je meer bijl maken.
met verkennen komt er alleen meer os en kost het je meer troepen.

net hoe je het bekijkt natuurlijk maar ik ben geen voorstander van verkennen.

Als je om 1 uur s'nachts scout slapen die spelers meestal al;)
Als je dan zodra je dat scout rapportje meteen je trein stuurt is er niks aan de hand. (of als er teveel deff staat juist niet meteen je trein stuurt).
 

DeletedUser68525

Guest
Oke, dan neem ik mijn woorden (gedeeltelijk) terug;)
Je maakt mij nu toch wel nieuwsgierig...
En waarom speel je als onbekend...

hou niet van spikes, en mensen die andere werelden er de hele tijd bij pakken.
persoonlijk hou ik liever werelden appart, je moet je toch weer elke wereld een beetje bewijzen. (elke wereld is anders)
 

DeletedUser66265

Guest
hou niet van spikes, en mensen die andere werelden er de hele tijd bij pakken.
persoonlijk hou ik liever werelden appart, je moet je toch weer elke wereld een beetje bewijzen. (elke wereld is anders)

Daar heb je een punt, maar de meeste die anoniem spelen zijn bang om te falen en geven daarom hun naam niet vrij;)

Dus als jij op W 31 echt als onbekende blijven spelen, ook zodra je accountje groter is dan vind ik het allemaal best.
Maar als je vanaf 300 k opeens jezelf bekend maakt en gaat pochen met hoe goed je bent omdat je ergens anders rang 1 staat dan vind ik dat zwak.

Snap je een beetje wat ik bedoel?
 
Bovenaan