Spotprenten & Propaganda

DeletedUser51729

Guest
Een kijkje op het forum van Add: Hoe Arnoniempje meer dan 8 miljoen eenheden op 1 dag kon verslaan als verdediger:

TB4JPd.jpg
 

DeletedUser

Guest
Mooie prestatie hoor!

Alleen we zullen zien hoe lang ze het daar vol houden. Jorg is weer een goed voorbeeld van hoe slopend een langdurige massa kan zijn.
 

DeletedUser51729

Guest
Mooie prestatie hoor!

Alleen we zullen zien hoe lang ze het daar vol houden. Jorg is weer een goed voorbeeld van hoe slopend een langdurige massa kan zijn.

Complimenten, de massa's op Tamaleloco en Karak waren goed uitgevoerd!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, alleen karak was wel een rotzooitje. Zonder massa pakken we nu als stam veel meer.
 

DeletedUser63648

Guest
Er was überhaubt geen massa op karak. Enkel fakes. Dat was de planning, en zo is dat dan ook gebeurd. Wat er daarna gebeurd is, tja... dat kan je van karak eigenlijk alleen maar een afgang noemen. Sorry. Hopelijk wordt de volgende keer meer tegenstand geboden (dat gebeurd bij arnoniempje gelukkig al :) )
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde die massa op Karak toen Jorg daar nog speelde. Die was slordig alleen wij konden edelen maar daar lag het zwaartepunt van de aanval niet.
 

DeletedUser63648

Guest
ja, die was slordig inderdaad. Maar ik denk dat skyfield het had over de aanvallen op karak nu.
 
Reactiescore
533
Arno stond wel lekker stacked ja :p
 
Reactiescore
533
Zegt nog maar eens wat voor een stacknoobs het zijn. lol

(en dan duid ik op Ex-wao. Over wijlen MM ga ik die uitspraak niet doen)
Dat is mss net wat te gemakkelijk. Het zijn stacknoobs en daarmee is de kous af.
Neen volgende keer moet het van onze kant dan gewoon beter. Maar dat zal wel zeker?
 

DeletedUser51729

Guest
Er was überhaubt geen massa op karak. Enkel fakes. Dat was de planning, en zo is dat dan ook gebeurd. Wat er daarna gebeurd is, tja... dat kan je van karak eigenlijk alleen maar een afgang noemen. Sorry. Hopelijk wordt de volgende keer meer tegenstand geboden (dat gebeurd bij arnoniempje gelukkig al :) )

Dat van Karak heeft zo zijn redenen, als je die wilt weten, stel ik voor om hem een PM te gaan sturen.
 
Bovenaan