- Reactiescore
- 746
Spelers uit FTW druk aan het vissen naar reacties vanuit Add:
Blijkbaar bijten ze wel he slimmeke. Kijk naar het FTW vs Add forum. Nog nooit zo actief geweest. lol
Spelers uit FTW druk aan het vissen naar reacties vanuit Add:
FTW heeft nooit gebackstabbed. Sommige leden uit MM echter..
Bedoel je nu je stamgenoten die eerst in MM zaten... Zullen ze leuk vinden als je zo over ze praat
Bedoel je nu je stamgenoten die eerst in MM zaten... Zullen ze leuk vinden als je zo over ze praat
Hypocrietje
Tss, je bent gewoon een stabber...
leg eens uit poo.?
ben wel benieuwd wie je dan als stabber ziet(rock)
En nu reageert Poo niet
Sorry dat ik een leven heb.
Ik heb het over de Swiss/MM tijd. Tijdens de BG waren er plannetjes om Swiss te clusterfucken (wat werd gedaan!), om Swiss weg te edelen etc etc etc...
Dat is maar 1 van de vele dingen. Voor de andere verwijs ik jullie door naar de vele discussies die zijn gevoerd in de vele topics die hier zijn.
Ehm tja, clusterfucken is nou niet echt stabben. Maar ok.
HahahahaXd
ljikt een backstabber poo:O
dat kan toch niet:$
Dat is het wel. Maar ok, je probeert weer alles goed te praten. Ik verwacht ook niet meer. lol
Ik zie er weinig handige tactiek aan.Wat moet ik goedpraten? Clusterfucken is gewoon een handige tactiek om je tegenstanders te verslaan, en ik vind dat je nu een beetje neerbuigend aan het praten bent Joris...
Sorry dat ik een leven heb.
Ik heb het over de Swiss/MM tijd. Tijdens de BG waren er plannetjes om Swiss te clusterfucken (wat werd gedaan!), om Swiss weg te edelen etc etc etc...
Dat is maar 1 van de vele dingen. Voor de andere verwijs ik jullie door naar de vele discussies die zijn gevoerd in de vele topics die hier zijn.
Ik zie er weinig handige tactiek aan.
Speel eens een spel op een leuke respectvolle manier ipv zo je zwaktes te gaan tonen. Is eigenlijk net hetzelfde als 80/90% def te gaan spelen. ===> Tribalwars verkrachten.