Spotprenten & Propaganda

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik heb wat waarschuwingen uitgedeeld. Neem het voorbeeld van English aan en ga over op spotprenten of propaganda die tenminste inhoudelijk over w31 gaat.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wat waarschuwingen uitgedeeld. Neem het voorbeeld van English aan en ga over op spotprenten of propaganda die tenminste inhoudelijk over w31 gaat.

Man meen je dit nou? Toen ik probeerde on-topic te gaan ging hij door met off-topic. En nu een voorbeeld nemen aan English? LOL
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Man meen je dit nou? Toen ik probeerde on-topic te gaan ging hij door met off-topic. En nu een voorbeeld nemen aan English? LOL

Voorbeeld als: neem zijn voorbeeld als te stoppen met de discussie.
 

DeletedUser63648

Guest
2ufcaaf.png


Willen jullie ook wat?
 
Reactiescore
533
6Dpvyi5.png


RIP MM
 

DeletedUser69092

Guest
MM is niet dood hoor, MM zal door blijven leven alleen onder een andere naam en samengevoegd. Tegenstelling tot wat jou mening is, hecht ik inderdaad veel waarde aan een stam/groep spelers met de geschiedenis. Vandaar ook dat MM nooit zal sterven :)
 
Reactiescore
746
je zegt in tegenstelling tot...

Waar is jou logica heen?
Pirate 2.0 is op 3 spelers na altijd al samen geweest, met op die 3 na nooit iemand van buiten onze stam.
Je gedachte qua 'geschiedenis'. Onze naam is Pirate 2.0. Denk je niet dat die gekozen is met een blik naar het verleden?

Zucht Jorg. Dat jij er waarde aan hecht...ok. maar je zin beginnen met 'in tegenstelling tot...' is niet echt juist geformuleerd ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Mm kon gewoon mijn spotprenten niet waarderen. Ze gaan nu verder onder een andere naam, om dit te voorkomen. Geen nood! Ik verzin wel wat.
 
Reactiescore
533
MM is niet dood hoor, MM zal door blijven leven alleen onder een andere naam en samengevoegd. Tegenstelling tot wat jou mening is, hecht ik inderdaad veel waarde aan een stam/groep spelers met de geschiedenis. Vandaar ook dat MM nooit zal sterven :)
Spotprent, Jorg wat versta je niet aan spotprent? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Waarom M M opdoeken? Eis van Remain?

MM is niet dood hoor, MM zal door blijven leven alleen onder een andere naam en samengevoegd. Tegenstelling tot wat jou mening is, hecht ik inderdaad veel waarde aan een stam/groep spelers met de geschiedenis. Vandaar ook dat MM nooit zal sterven :)

Maak je nou een grapje? M M is zo langzamerhand de meest veranderde stam qua spelers op deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan