Spot je prent

DeletedUser79415

Guest
zooooo dagje gewerkt hoopte op mooie spot prents maar heb zojuist 3min van mijn heerlijke vrije tijd op de bank verspild/verspilt (sorry weet het ff niet meer x`d)...

ik maak maar eens een biertje open waarom meld ik dit omdat we off topic zijn :)

cheers.
 
Reactiescore
634
ss15isfqgn.jpg
 
Reactiescore
634
In dit geval is voor ons deze case duidelijk, Op basis van jullie feedback heb ik gisteren intern aan @ropiloot11 gevraagd om deze case opnieuw te bekijken en hij kwam tot dezelfde conclusie (met eveneens extra bewijsmateriaal).

Ik ben van mening als jullie precies zouden weten wat er hier gebeurd is jullie mening in dit topic eveneens anders zou zijn. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat de betrokken speler na onze laatste haarfijne support reactie het wachtwoord van zijn account wijzigt. Ik vermoed dus dat er daar wel degelijk iets te verbergen valt (wat hij natuurlijk niet publiek zal uitleggen).

Ik stel voor dat we dit topic sluiten en dat, mochten jullie met bewijs willen weten wat er gebeurd is je dit aan de betrokken spelers vraagt. Ik herhaal, alle informatie staat in zijn support aanvraag.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2
 
Reactiescore
766

DeletedUser74229

Guest
Yep maar ze zijn druk bezig zich eronderuit te praten en proberen de schuld bij de CM te leggen :rolleyes:

Dit is echt weer zo'n typische ima reactie, er zijn zelfs spelers in ima erachteraan aan het gaan omdat ze weten dat het niet klopt?
Ik weet oprecht niet wat er mis met jou is maar alles wat jij in je capabele kop heb is het provoceren en zwart maken van andere spelers en stammen waar je maar kan terwijl je letterlijk 0 idee hebt wat er speelt of waar het over gaat... Dit is dan toch wel echt het laatste bericht dat ik aan je ga wijden, want als ik nog verder zak naar jou niveau, dan zak ik door de grond heen...

Allerliefs
N
- Team Johnny
 
Reactiescore
853
Dit is echt weer zo'n typische ima reactie, er zijn zelfs spelers in ima erachteraan aan het gaan omdat ze weten dat het niet klopt?
Ima reactie maar zijn er ook achteraan gegaan? Damn... Maar hoe weet je dan dat het niet klopt, heb je de support gezien? Als ik lees wat Duckje zegt in dat topic heeft Axfire namelijk veel meer informatie gekregen omtrent hun ban dan RBC dat kreeg.


Als het niet klopt, waarom gooit axfire de support dan niet op het AF? Ben vrij benieuwd.

@axfire
 

DeletedUser80074

Guest
Dat is dan de doodsteek van W65. Maar als het een terechte ban is.. tja, verdiend. Who knows.

Het moet dan wel een hele serieuze overtreding zijn. Normaliter begint het toch bij een x-aantal % punten aftrek? In ieder geval 'moedig' om te zien dat de TW mods ook 'achter' de grote spelers 'aangaan' waar nodig, al dan niet terecht.

Maar als twee moderators zich er al over hebben gebogen en tot eenzelfde conclusie komen? 'Jammer maar waar' zou je denken.
 

DeletedUser74229

Guest
Ima reactie maar zijn er ook achteraan gegaan? Damn... Maar hoe weet je dan dat het niet klopt, heb je de support gezien? Als ik lees wat Duckje zegt in dat topic heeft Axfire namelijk veel meer informatie gekregen omtrent hun ban dan RBC dat kreeg.


Als het niet klopt, waarom gooit axfire de support dan niet op het AF? Ben vrij benieuwd.

@axfire


Ja ik heb de support gezien, het posten van zo'n support op het AF is inderdaad niet mogelijk ivm de regelgeving van het forum :)
 
Reactiescore
853
Ja ik heb de support gezien, het posten van zo'n support op het AF is inderdaad niet mogelijk ivm de regelgeving van het forum :)
Denk niet dat het een probleem is als je het upload naar imgur en het album linkt?
 
Reactiescore
766
Dit is echt weer zo'n typische ima reactie, er zijn zelfs spelers in ima erachteraan aan het gaan omdat ze weten dat het niet klopt?
Ik weet oprecht niet wat er mis met jou is maar alles wat jij in je capabele kop heb is het provoceren en zwart maken van andere spelers en stammen waar je maar kan terwijl je letterlijk 0 idee hebt wat er speelt of waar het over gaat... Dit is dan toch wel echt het laatste bericht dat ik aan je ga wijden, want als ik nog verder zak naar jou niveau, dan zak ik door de grond heen...

Allerliefs
N
- Team Johnny
Oke wist niet dat je kwaad werd. Ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van support. Als het bewijs zo slecht is en er niets klopt van de ban etc. Post het hier en laat de hele community mee beslissen.

Bovendien heb ik ook niet gereageerd op jou en heb ik enkel weer feiten aangekaart. Ja, Axfire is gebanned. En ja Axfire is druk bezig met de schuld neer te leggen bij de CM want daar is zelfs een topic over geopend.

Neem even een pauze, je hebt een zware dag achter de rug denk ik. Klik het AF weg en kom morgen weer terug.
 

DeletedUser80335

Guest
Lekker clusterfucken met de hulp van Amancho. Just Ima. things.
 
Bovenaan