Spot je prent

Reactiescore
1.365
Nou mister anoniem.

Op casual kreeg ik ww van MEAT, ik zou er als co speler op komen en dat draaide ineens anders en werd daar solo op gezet. na een week heb ik gewoon gezegd dat het niets voor mij is en dat ik wou stoppen. Er zijn nooit incs op het account gekomen toen ik erop speelde en ik denk dat ik net 10x gelogged heb om wat bb's te edelen die ik moest edelen.

wereld 64 ben ik gestopt om botters zoals jullie, jullie verpesten het spel imo en zijn alleen maar overal aan het zeiken en denken dat jullie de beste zijn.

Je moet of met feiten komen of je moet gewoon stoppen met deze onzin, jullie runnen of janken elke wereld waar ik jullie zie.

xxx

Anoniem nog wel xD.
Noobje tog.
Is het botten bewezen? Nope, hebben wij nooit gedaan zelfs.
Wij verpesten het spel en zijn overal over aan het zeiken en denken dat wij de beste zijn.... :p
Toen jij leiding was deed jij precies wat jij nu typt gappie >.<
Jij was ''gestopt'' omdat Kenneth je eens goed op jouw plaats zette, kon jij niet tegen.
Feiten kom ik mee, want in de casual chat zeiden ze precies wat ik typ :).
En w64 was sws ook een feit, want kreeg alles gewoon mee noobje :D.
 

DeletedUser76932

Guest
Anoniem nog wel xD.
Noobje tog.
Is het botten bewezen? Nope, hebben wij nooit gedaan zelfs.
Wij verpesten het spel en zijn overal over aan het zeiken en denken dat wij de beste zijn.... :p
Toen jij leiding was deed jij precies wat jij nu typt gappie >.<
Jij was ''gestopt'' omdat Kenneth je eens goed op jouw plaats zette, kon jij niet tegen.
Feiten kom ik mee, want in de casual chat zeiden ze precies wat ik typ :).
En w64 was sws ook een feit, want kreeg alles gewoon mee noobje :D.

Het botten is zelfs toegegeven noob, heb berichtjes van kenneth waar hij daadwerkelijk aangeeft dat RBC O.A een farmbot heeft. Verder heb ik op 64 meer gedaan als jullie runnende noob op wereld 60 ooit gedaan hebben ;)

Ik kan ook nog gewoon de casual chat met de desbetreffende persoon die mij gerecruut heeft opzoeken en daar uit bewijzen dat er geen incs waren en dat ik niets veranderd heb. Had toen zelfs nog aangeboden om te blijven tot ze een nieuwe co hadden, maar dat hoefde niet want acc had toch geen incs lol.

Je bent gewoon een salty noob die zijn verdiende ban heeft gehad en die runt als het hem te heet onder de voetjes word. Lekker zo door blijven gaan p*k! dan kom je er wel!

xxx
 
Reactiescore
1.365
Het botten is zelfs toegegeven noob, heb berichtjes van kenneth waar hij daadwerkelijk aangeeft dat RBC O.A een farmbot heeft. Verder heb ik op 64 meer gedaan als jullie runnende noob op wereld 60 ooit gedaan hebben ;)

Ik kan ook nog gewoon de casual chat met de desbetreffende persoon die mij gerecruut heeft opzoeken en daar uit bewijzen dat er geen incs waren en dat ik niets veranderd heb. Had toen zelfs nog aangeboden om te blijven tot ze een nieuwe co hadden, maar dat hoefde niet want acc had toch geen incs lol.

Je bent gewoon een salty noob die zijn verdiende ban heeft gehad en die runt als het hem te heet onder de voetjes word. Lekker zo door blijven gaan p*k! dan kom je er wel!

xxx

Zoek op dan :p.
Als meerdere chats een bloedhekel aan jou hebben en allemaal het zelfde zeggen, is het toch voldoende, kun jij wel anders beweren :p.
Kun jij wel ontkennen. :)
En Dat salty noob etcetc klopt ook niet :O.
Je weet de exacte reden van de ban niet eens ;).
Je scheert weer over de kam, mag niet noobje.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Nee ik begrijp het man. Kijk, als MM op eigen initiatief naar Ima gezocht had zou ik er ook geen begrip voor hebben. Maar probeer je eens in MM zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt Ima aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW. Ik vind een stamleave nog veel erger dan een BG "in de steek laten". Een BG kan opgezegd worden. De manier waarop het opgezegd wordt moet natuurlijk wel gewoon netjes zijn en ik heb geen idee hoe MM dat gedaan heeft, daar valt misschien wel wat te bekritiseren. Maar mijn punt is, ik denk niet dat je MM zo hard moet blamen. Jullie zijn zeker benadeeld door hun keuze en het gevoel van stank voor dank is zeker aanwezig, maar eigenbelang van accs gaat vaak voor tenzij accs echt goede banden hebben. En dat is vaak in stamverband en niet in BG-verband. De reactie van jullie vind ik echt veel te ver gaan, je kunt hem gewoon periode na einde samenwerking lekker gaan aanvallen ofso, maar heel Ima ff een hak zetten door een lage tactiek aan te bieden aan Shine vind ik niet zo lekker.

Ik vind het niet leuk, maar zeg niet dat MMs overstap het ergste is wat er bestaat. Maar het heeft er schijn van dat er veel kritiek op Conq komt omdat wij misschien een impulsieve reactie op die stamswitch hebben. Maar probeer je eens in Conq zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt UTS aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW.
 

DeletedUser79415

Guest
Als Sherwin w64 niet meer wil spelen dan is dat toch zijn keuze ? (Ik snap hem de instellingen zijn na mijn mening niet de leukste) Er zijn 0incs geweest ten tijden dat Sherwin stopte en al zouden die wel zijn of nu komen weet ik zeker dat als ik Sherwin app, Sherwin juist zou komen helpen op het account lol.

Dingen die jij nu zegt zijn echt onzin. Btw waar was jij op w60? Volgens mij was jij heeeeeeeeel hard aan het hardlopen... achja logisch hardlopers zijn doodlopers, noob!

Aub ga iets anders doen op deze mooie zondag dan ruzie proberen te zoeken met een tw speler die het spel wel goed kan: snapt zonder bots en daadwerkelijk NIET runt.
 
Reactiescore
1.585
Dat Conq gratis dorpen afgeeft aan Shine is toch wel de meest zielige actie deze wereld. Niet verwacht van een aantal spelers daar. Idk wat de status is tussen ima en shine maar UTS spuugt Ima in het gezicht met deze actie.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik vind het niet leuk, maar zeg niet dat MMs overstap het ergste is wat er bestaat. Maar het heeft er schijn van dat er veel kritiek op Conq komt omdat wij misschien een impulsieve reactie op die stamswitch hebben. Maar probeer je eens in Conq zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt UTS aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW.

Wat is je punt? Dat Shine je goed perspectief geeft met jullie te internen ?
 
Reactiescore
3.457
back in the days..... runnnn @The Rainbowchicks

maar wij zorgden vervolgens goed voor je dorpjes tegen red hoor.
Zijn ze gerunned? Die uitspraak heb je eerder gedaan op het w60 waarvoor je je excuses achteraf hebt aangeboden of was je dat alweer vergeten?
Jullie als team hebben weinig geprestreerd zo de werelden door.
Op w49 verschillende accounts bespeelt en op alle accounts genadeloos weggespeeld;-)

Jullie hebben altijd een grote muil als jullie in een winnende positie zijn maar oh wee als het wat minder gaat... het is altijd iemand ander zijn schuld en nooit die van jullie!
Jullie vallen onder de noemer hypocriete spelers dus zou maar heel heel snel ff dimmen.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik ben van mening dat rbc run/bot gappies zijn en dikke Flop, ik heb indd mijn excuus naar kenneth aangeboden ivm zijn verhaal en dingen toen enkel al die andere mensen i dont care allemaal runnings.

Weinig gepresteerd maar altijd meer dan rbc lol ..
 
Reactiescore
3.457
Ps
De enige die nog overactief was op RBC was Kenneth,aangezien hij abrupt stopte met tribal omdat er een leeftijdsgenoot tevens inwonend familielid was overleden aan kanker wat mij geheel logisch lijkt.
Jeremy zou het oppakken maar had het ww niet gekregen omdat Kenneth logischerwijs alles direct liet vallen .
Jeremy deed oproep op het af voor een co die het gruwelijk verpest heeft( lees niet gelogged heeft tijdens incommings)
Dat jij nu wederom terwijl je precies weet hoe de vork in de steek zit, weer een bash geeft op Kenneth is gewoonweg bijzonder laag!
Gatverdamme wat een ontzettend naar laag ventje ben je toch.
 

DeletedUser79415

Guest
Jullie hebben altijd een grote muil als jullie in een winnende positie zijn maar oh wee als het wat minder gaat... het is altijd iemand ander zijn schuld en nooit die van jullie!
Jullie vallen onder de noemer hypocriete spelers dus zou maar heel heel snel ff dimmen

Jullie hebben altijd meer verstand van zaken dan anderen maar als het erop aankomt zijn jullie of running of ban of ja zeker vuil spel of ben je calamity vergeten ? Anders konden jullie er niet door komen lol, je zegt dat wij als hypocriet bekend staan denk eerder dat jullie als vieze spelers bekend staan en dan ook nog eens runners of botgebruikers weet niet wat erger is ...
 

DeletedUser79415

Guest
ik val kenneth niet aan ik bescherm Sherwin tegen onzin en jij mengt je met onzin?!
 

DeletedUser79415

Guest
Er bestaat zo iets als autocorrectie op mobiel excuus dat je alles moet aanhalen hebben kleine meisjes vaker last van in hun maandelijkse periode
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jeremy heeft gedaan wat die kon en Kenneth z'n privé situatie snap ik en verwijt ik ook niets (behalve die ban uiteraard) maar rest van RBC heeft mij wel teleurgesteld.
 
Bovenaan