Spot je prent

DeletedUser79415

Guest
Ben nog nooit weggespeeld door jou . Wil je zeggen van wel stuur aub bewijs :D

Thanks, runner.
 

DeletedUser79415

Guest
Hoe je het went of keert w60 en w64 ben je juist door ons geinternt :p maar we zorg(d)en goed voor je dorpjes
 

DeletedUser79415

Guest
Heb ik nooit op gespeeld dus nee je hebt mij nooit weggespeeld :)
 
Reactiescore
3.457
Je hebt DBA nog nooit weggespeeld en wij O.A jouw acc al 2 keer

toch leuk dat jij er ook bent schat
Zegt de weggespeelde warden of the north en Deukhoofd speler:)
Heb jij Savior weggespeeld ? Das namelijk mijn account ik ben benieuwd!
 

DeletedUser76932

Guest
Zegt de weggespeelde warden of the north en Deukhoofd speler:)
Heb jij Savior weggespeeld ? Das namelijk mijn account ik ben benieuwd!

WOTN was ik er niet schat, als je een beetje research had gedaan wist je dat. Je kan het ook aan elk stamlid/account lid vragen maar had weken van te voren al vrij gevraagd voor het weekend dat ik weg was ;)

Verder al 2x RBC weggespeeld waar jij onder andere ook op speelde.

Als laatste weet jij net zo goed dat ik hier niet met kenneth in discussie ben dus dat ik hem ook niet bedoel, iedereen op kenneth die op RBC heeft gespeeld is een runner KLAAR

Mocht je nogsteeds door willen zeiken, achteraan in de rij please er zijn er genoeg die eerst willen

Fijne avond nog xxx
 

Deleted User - 487710895

Guest
Wat is je punt? Dat Shine je goed perspectief geeft met jullie te internen ?
Ik probeerde met dezelfde redenatie die jij gaf een antwoord te geven op de vraag waarom wij UTS helpen. (Jou antwoord gecopy-paste en 2 namen veranderd). Vond dat wel redelijk voor ons overeenkomen, dus vandaar.

Verder, zoals ik eerder heb gemeld was dit een reactie van ons op MMs join en nu is ima begonnen met huilen.

Spot je prent, ik zie weinig prentjes

giphy.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik probeerde met dezelfde redenatie die jij gaf een antwoord te geven op de vraag waarom wij UTS helpen. (Jou antwoord gecopy-paste en 2 namen veranderd). Vond dat wel redelijk voor ons overeenkomen, dus vandaar.

Verder, zoals ik eerder heb gemeld was dit een reactie van ons op MMs join en nu is ima begonnen met huilen.



ezgif-5-d834a9798954.gif

Ja makes sense. Je laten internen is echt een goed toekomstperspectief :').

Prima om dit goed te praten door een verwijt terug te gooien. Maar niet terecht in mijn ogen. Einde discussie.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik vind het niet leuk, maar zeg niet dat MMs overstap het ergste is wat er bestaat. Maar het heeft er schijn van dat er veel kritiek op Conq komt omdat wij misschien een impulsieve reactie op die stamswitch hebben. Maar probeer je eens in Conq zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt UTS aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW.

Is ook niet alleen jullie schuld. Als Shine beetje normen en waarden hadden waren ze niet de BG aangegaan.
 

DeletedUser80335

Guest
Wat een gezeur allemaal. Kunnen de drama queens van team Discovered hun vuile was niet ergens anders uithangen en dit topic open houden voor spotprenten? Sad!
 
Bovenaan