Spelversie 8.5, Meningen?

DeletedUser62466

Guest
Waarom vragen ze niet EERST de meningen, en kijken ze daarna wat het oplevert?

Je ziet, bijna niemand vind het vlaggen systeem goed. Waarom installeren ze het dan toch? IPV het gewoon direct te installeren, kunnen ze beter eerst meningen vragen, en daarna of de update wijzigen, of de update verwijderen. Graag jullie reacties.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ze halen betaalde functies weg die spelers fijn vinden, zoals legerkampen.. En voegen functies toe die mensen totaal niet willen. Vlaggen, GS productie hoger en dergelijke.

Ik heb liever legerkampen terug, wat volgens mij ook een betaalde functie was, en dan vlaggen niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nu pas dat die koopbaar is. Pff, ze hebben al genoeg geld dacht ik? Stelletjes gierigaards

Hoe meer geld hoe gieriger je wordt hoor. Want sinds ze meer verdienen komen er steeds sneller domme updates;)
 

DeletedUser39729

Guest
Ze halen betaalde functies weg die spelers fijn vinden, zoals legerkampen.. En voegen functies toe die mensen totaal niet willen. Vlaggen, GS productie hoger en dergelijke.

Ik heb liever legerkampen terug, wat volgens mij ook een betaalde functie was, en dan vlaggen niet.

Legerkampen was geen betaalde functie hoor. :p Was gewoon een onderdeel van het spel die gratis was. Iets totaal nieuws. Waarom het weg is gehaald weet ik niet meer, vond het wel jammer. In ieder geval vind ik zoiets veel leuker dan al die updates van de laatste tijd, het voegt eigenlijk helemaal niets toe aan het spel. Het spel brengt geen vernieuwing meer of Innogames wilt het niet vernieuwen of Tribalwars kan in zekere zin niet meer vernieuwd worden. Ik vind het ook jammer dat Innogames deze kant op gaat, maar we zullen zien of ze met Tribalwars nog wat nieuws gaan uitproberen... Maar... wrs word het gewoon weer de PA functies uitmelken en wachten tot we blut en het spel zat zijn en dan stoppen met Tribalwars. Toch wel zonde.
 

DeletedUser

Guest
Geweldig... Account gebonden...
Nu kan ik dus nooit meer even een eigen leven hebben omdat dan als ik weer ga spelen op een nieuwe wereld iedereen met vlaggen begint waardoor ik volkomen kansloos ben... dus moet ik wel blijven spelen...

Jesse
 

DeletedUser858

Guest
Vind het wel zwak dat bijv. Duckje zich hier niet laat horen...
Ok, hij kan weinig tegen wat InnoGames beslist, maarja.
 

DeletedUser53052

Guest
Ben die vlaggen nu volop aan het uittesten op de beta. Wel een ingewikkelde feature, heb het nog niet helemaal achterhaald...

Dit is wat ik denk hoe het werkt;

Je hebt 8 soorten vlaggen, acht rijen dus op je vlaggen-menu. Elke soort heeft nog eens 9 rangen te beginnen vanaf links. Als je in je eerste vakje van rang 1 3 dezelfde vlaggen hebt, kan je ze combineren tot een rang 2. Bv: Je hebt 3 rang 1 vlaggen van +2 % defensie sterkte gehaald en je combineert ze samen zodat je één vlag (rang 2) van 6 % defensie sterkte krijgt. Je hebt dus een grotere kracht voor defensie, maar je kan deze geupgrade vlag maar aan één dorp toewijzen omdat je de 3 kleinere afzonderlijke hebt gecombineerd. Wanneer je 3 keer 3 rang 1 vlaggen hebt gecombineerd tot een rang 2 vlag, heb je nu dus ook 3 rang 2 vlaggen. Deze kan je dan combineren tot één rang 3 vlag. Weer 3 rang 3 vlaggen, en je kan ze combineren tot één rang 4 vlag. Zo telkens verder dus. Niet makkelijk dus, want je hebt aardig wat vlaggen nodig om de uiteindelijke rang 9 vlag te verkrijgen doordat je telkens de vorige rangen moet combineren... Maximale defensie sterkte die je btw extra kan krijgen is 10%.
Bij nader inzien heb je al extreem veel moeite moeten doen om één rang 9 vlag te krijgen, die je dus in dit voorbeeld 10% sterkte geeft, en deze vlag telt dan ook maar voor één dorp. Ook krijg je niet snel vlaggen, en in het voorbeeld van duckje (
flags.png
) zie ik dat hij daar bij extra recruteersnelheid wel 160 vlaggen heeft staan. Mij lijkt het onmogelijk om die allen op een korte tijd te verkrijgen, en zal je dus inderdaad vlaggen kunnen kopen. Ik gok zo rond 5 PA pér vlag.

Kan iemand deze theorie bevestigen ?
 

DeletedUser

Guest
Vind het wel zwak dat bijv. Duckje zich hier niet laat horen...
Ok, hij kan weinig tegen wat InnoGames beslist, maarja.

Duckje kan meer je denkt wel of niet toelaten op .nl

Namelijk bepaalde scripts overal toegelaten worden bv zomgtw farmscript (idem bookmarkfarmen enige verschil staat op server ipv eigen laptop) en .nl beslist community manager over

idem al die betalenden nieuwe dingen is per wereld of ja of neen maar CM die beslist géén must van .de

Maar vind wel over dat met nieuwe update pakket ze zelfs ondersteunen maar half meer werkt zoals Sangu en ik vermoed goede fee de maker deze periode waarschijnlijk in verlof is wetende waar hij ongeveer woont daar hier dood is in streek nu ... en ik niet ver van hem woon... helft winkels is hier dicht en bedrijven ook...

grtz Iquest
 

DeletedUser858

Guest
Scripts kan Duckje zelf bepalen inderdaad, gelukkig.
Maar een spel versie weigeren, lijkt me onmogelijk ;)
 
Reactiescore
1.804
Waarom vragen ze niet EERST de meningen, en kijken ze daarna wat het oplevert?

Je ziet, bijna niemand vind het vlaggen systeem goed. Waarom installeren ze het dan toch? IPV het gewoon direct te installeren, kunnen ze beter eerst meningen vragen, en daarna of de update wijzigen, of de update verwijderen. Graag jullie reacties.
Bijna niemand vindt het vlaggensysteem goed? Dat maak jij waaruit op? Dat hier een paar redelijk lang meedraaiende tw-spelers hier komen zeggen dat ze het niet goed vinden? Zij maken niet heel de community uit he. Vergeet niet dat er veel spelers zijn die maar een wereldje ofzo meedraaien in dit spel of zelfs dat niet volhouden. Voor hen is dit gewoon een extra feature die leuk kan zijn en die hen misschien kan aanzetten wat langer te blijven spelen omdat ze daar voordelen uit halen.
Ze halen betaalde functies weg die spelers fijn vinden, zoals legerkampen.. En voegen functies toe die mensen totaal niet willen. Vlaggen, GS productie hoger en dergelijke.

Ik heb liever legerkampen terug, wat volgens mij ook een betaalde functie was, en dan vlaggen niet.
Als ik mij niet vergis zijn legerkampen weggehaald omdat ze amper gebruikt werden dat lijkt me gewoon een logische beslissing dus ik vind dit maar een raar argument. En opnieuw 'functies die mensen totaal niet willen' is heel arbitrair en moeilijk te zeggen aangezien er maar een beperkt deel van de community hier komt en zijn gal komt spuien. Verder ben ik er zeker van dat er veel mensen zijn die de betalende updates wel waarderen en wel handig vinden dus ik vind dat je nu een beetje veralgemeent.
Ween ween huil huil snif snif.
Duckje kan meer je denkt wel of niet toelaten op .nl

Namelijk bepaalde scripts overal toegelaten worden bv zomgtw farmscript (idem bookmarkfarmen enige verschil staat op server ipv eigen laptop) en .nl beslist community manager over

grtz Iquest
Gelukkig kunnen we nog op jou rekenen voor alle inside information, jij lijkt er toch alles over te weten!
 

DeletedUser

Guest
Als ik mij niet vergis zijn legerkampen weggehaald omdat ze amper gebruikt werden dat lijkt me gewoon een logische beslissing dus ik vind dit maar een raar argument. En opnieuw 'functies die mensen totaal niet willen' is heel arbitrair en moeilijk te zeggen aangezien er maar een beperkt deel van de community hier komt en zijn gal komt spuien. Verder ben ik er zeker van dat er veel mensen zijn die de betalende updates wel waarderen en wel handig vinden dus ik vind dat je nu een beetje veralgemeent.

Hmm werden toch wel veel gebruikt hoor... Alleen waren er erg veel bugs en werkte het systeem niet super. Waarschijnlijk hebben ze het er dus uitgehaald omdat de kosten te hoog zouden zijn om het allemaal te fixen. Voor zover ik weet gebruikte de hele top 10 van w17 het systeem (en waarom ook niet, het bood enkel maar voordelen en vooral tegen clusteraars (wat normaal extra voordeel oplevert op een kerkwereld, maar door de legerkampen gedeeltelijk teniet werd gedaan).
 

DeletedUser57186

Guest
Ik speelden wereld 17 in de top. Die legerkampen waren echt tof maar ze waren niet goed uitgewerkt. Er waren manieren dat je meer troepen erin kon plaatsen dan normaal enzo.
Allemaal fouten. :s En toen waren ze ineens weg en al die tijd en muntjes die we er in hadden gestoken zo maar weg. :D:p Toen zijn er veel wereld 17 spelers gestopt.

Groetjes aan Iquest die het weer eens beter weet. XD
 
Reactiescore
1.804
Hmm werden toch wel veel gebruikt hoor... Alleen waren er erg veel bugs en werkte het systeem niet super. Waarschijnlijk hebben ze het er dus uitgehaald omdat de kosten te hoog zouden zijn om het allemaal te fixen. Voor zover ik weet gebruikte de hele top 10 van w17 het systeem (en waarom ook niet, het bood enkel maar voordelen en vooral tegen clusteraars (wat normaal extra voordeel oplevert op een kerkwereld, maar door de legerkampen gedeeltelijk teniet werd gedaan).

Ik zou het niet weten ik heb de legerkampen nooit meegemaakt maar dat is alleszins de reden die gegeven werd. :p
 

DeletedUser

Guest
ik vind de vlaggen eigenlijk wel een leuk idee, het is weer iets nieuws en ik wil het dus graag uitproberen op Wereld 29.
jammer dat het koopbaar is en dat het accountgebonden is.
maar ik ben eigenlijk wel tevreden met deze update, het is in elk geval niet zoals die 20 % GS verhoging voor PP.
ik ben misschien wel een van de weinigen, maar dit lijkt me wel een leuke update.
 

DeletedUser53052

Guest
Mjah, in het begin geven ze weinig extra kracht hoor. Bv 2% extra defensie of 6% snellere recrutering. Is niets...
 

DeletedUser

Guest
Mjah, in het begin geven ze weinig extra kracht hoor. Bv 2% extra defensie of 6% snellere recrutering. Is niets...

Code:
1 	 200 	 170 	 90 	 7 	 7 	63% 
2 	 252 	 218 	 113 	 1 	 8 	59% 
3 	 318 	 279 	 143 	 2 	 10 	56% 
4 	 400 	 357 	 180 	 1 	 11 	53% 
5 	 504 	 456 	 227 	 2 	 13 	50% 
6 	 635 	 584 	 286 	 2 	 15 	47% 
7 	 800 	 748 	 360 	 3 	 18 	44% 
8 	 1.008 	 957 	 454 	 3 	 21 	42% 
9 	 1.271 	 1.225 	 572 	 4 	 25 	39% 
10 	 1.601 	 1.568 	 720 	 4 	 29 	37% 
11 	 2.017 	 2.007 	 908 	 5 	 34 	35% 
12 	 2.542 	 2.569 	 1.144 	 5 	 39 	33% 
13 	 3.202 	 3.288 	 1.441 	 7 	 46 	31% 
14 	 4.035 	 4.209 	 1.816 	 8 	 54 	29% 
15 	 5.084 	 5.388 	 2.288 	 9 	 63 	28% 
16 	 6.406 	 6.896 	 2.883 	 11 	 74 	26% 
17 	 8.072 	 8.827 	 3.632 	 12 	 86 	25% 
18 	 10.170 	 11.298 	 4.577 	 15 	 101 	23% 
19 	 12.814 	 14.462 	 5.767 	 17 	 118 	22% 
20 	 16.146 	 18.511 	 7.266 	 20 	 138 	21% 
21 	 20.344 	 23.695 	 9.155 	 24 	 162 	20% 
22 	 25.634 	 30.329 	 11.535 	 27 	 189 	19% 
23 	 32.298 	 38.821 	 14.534 	 32 	 221 	17% 
24 	 40.696 	 49.691 	 18.313 	 38 	 259 	16% 
25 	 51.277 	 63.605 	 23.075 	 44 	 303 	16%

Zp'n 2 kazernelevels als je kazernelevel laag is, 3 kazernelevels als kazerne al wat hoger staat... En ook voor stal en werkplaats geldt het. En dat Is toch echt heel wat hoor
 

DeletedUser53052

Guest
Tjah, de vijand gebruikt dan weer een andere vlag voor een dorp. Dus dat compenseert.
 
Bovenaan