Spelversie 8.5, Meningen?

DeletedUser

Guest
Kun je vlaggen van een tegenstander ontdekken dmv. verkenning of blijft dit een mysterie voor de tegenstander ? :D
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk gaan ze weer luisteren naar ons !

Beste spelers,

Het team van ontwikkelaars is geïnteresseerd in jouw mening! Gelieve deze enquête te bekijken en help ons te beslissen waar we aan moeten werken voor volgende updates!

Bedankt,
Jullie Tribalwars.nl Team
 

DeletedUser53052

Guest
Kun je vlaggen van een tegenstander ontdekken dmv. verkenning of blijft dit een mysterie voor de tegenstander ? :D

Blijft een misterie.
Maar ik vind wel dat de vijand idd wel op één of andere manier mag weten dat de vijand een vlag gebruikt. Daarbij hoeft zelfs niet gezegd te worden dewelke of welke rang ie heeft ofzow...
 

DeletedUser60153

Guest
Blijft een misterie.
Maar ik vind wel dat de vijand idd wel op één of andere manier mag weten dat de vijand een vlag gebruikt. Daarbij hoeft zelfs niet gezegd te worden dewelke of welke rang ie heeft ofzow...

Dat heeft dan zoveel nut...





(niet dus)
 

DeletedUser53052

Guest
Ja, ga jij dan maar eventjes rekenen dat je een edeltreintje kan blocken terwijl de vijand gewoon een level 9 - aanvalsvlag heeft. :/
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik weet vragen ze het , misschien om je te doen geloven dat ze luisteren. Wie zegt dat ze zich er aan houden wat wij invullen op die Enquette :D

Hmm... Haha ja zou kunnen :D
Maar als ze geen spelers willen verliezen moeten ze echt gaan luisteren naar hun spelers en niet enkel naar hun portemonnee.
 

DeletedUser64386

Guest
Ik speel op de .net wereld, en daar is vandaag een nieuwe wereld gestart met de Vlaggen erbij. De meeste zijn eigenlijk best handig, maar de manier waarop je ze kan verdienen is ronduit belabberd. Je kunt ze namelijk verdienen door vrienden uit te nodigen en er zijn dus nu al mensen die 100+ vrienden hebben(terwijl de wereld vandaag om 17:00 uur gestart is), je inbox word ook vol gespamt met friend requests.
 

DeletedUser17095

Guest
Ja, als je scout zie je welke vlag de tegenstander heeft ;) Probeer het anders zelf eens uit @ beta
Ik las dit en ging eens zien hoe het op beta zat zie ik dit:
Premium Account (600 premium points)

Date Transaction Change New premium points More Information
Dec 10,2011 00:30 unknown transaction type 500 600
Mar 10,2011 14:24 unknown transaction type 100 100

Hell yeah :p
 

DeletedUser

Guest
Ik las dit en ging eens zien hoe het op beta zat zie ik dit:
Premium Account (600 premium points)

Date Transaction Change New premium points More Information
Dec 10,2011 00:30 unknown transaction type 500 600
Mar 10,2011 14:24 unknown transaction type 100 100

Hell yeah :p
Lucky Bastard :cool:
 

DeletedUser

Guest
de vlaggenupdate zou vééél beter zyn als je de vlaggen niet kan kopen en het niet accountgebonden is
 

DeletedUser

Guest
Ik speel op de .net wereld, en daar is vandaag een nieuwe wereld gestart met de Vlaggen erbij. De meeste zijn eigenlijk best handig, maar de manier waarop je ze kan verdienen is ronduit belabberd. Je kunt ze namelijk verdienen door vrienden uit te nodigen en er zijn dus nu al mensen die 100+ vrienden hebben(terwijl de wereld vandaag om 17:00 uur gestart is), je inbox word ook vol gespamt met friend requests.

Beta faalt een beetje to be honest. De "Lower coin costs" vlag doet zijn werk niet helemaal. Ik moet althans nog steeds de volle prijs betalen. En de bijverdienste van het krijgen van vlaggen voor het uitnodigen van "vrienden" is volgens mij geannuleerd omdat te veel mensen hun eigen accounts uit blijven nodigen via verschillende ip adressen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Spelversie 8.5, zeg maar vlaggen?

Schande duckje dat je nog vraagt wat ik er van vind.
 
Bovenaan