[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Reactiescore
656
onzin?

inderdaad, bovendien schenk ik mijn deel gewoon aan jou stefan
me dunkt dat jij er meer aan hebt!
zo nobel ben ik wel :wink: :wink:
Laat me raden: niemand krijgt een rol en gewoon random op mensen stemmen? Je krijgt je rol te zien als je lynch bent?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Laat me raden: niemand krijgt een rol en gewoon random op mensen stemmen? Je krijgt je rol te zien als je lynch bent?

Dat is briljant. Spelleiders weten de rollen als enige. Iedereen mag elke avond een actie insturen die bij een rol hoort. Als je goed gokt, gaat je actie door + krijg je de rol te horen. Dus als je dag 1 lunch instuurt en je bent wolf dan gaat 'ie door (mits jij wel de laatste bent die 'm instuurt) en kom je in de wolvenchat. Wil je iemand zien en ben je indd ziener? Dan gaat je actie door en word . Etc. etc. etc.

Dan moet je overigens wel gelijk beginnen met een nacht anders speel je dag 1 letterlijk op niks af xD
 
Reactiescore
723
Dat is briljant. Spelleiders weten de rollen als enige. Iedereen mag elke avond een actie insturen die bij een rol hoort. Als je goed gokt, gaat je actie door + krijg je de rol te horen. Dus als je dag 1 lunch instuurt en je bent wolf dan gaat 'ie door (mits jij wel de laatste bent die 'm instuurt) en kom je in de wolvenchat. Wil je iemand zien en ben je indd ziener? Dan gaat je actie door en word . Etc. etc. etc.

Dan moet je overigens wel gelijk beginnen met een nacht anders speel je dag 1 letterlijk op niks af xD
Dan zou je 2 inzendingen per nacht mogen doen vind ik
 
Reactiescore
338
Dat is briljant. Spelleiders weten de rollen als enige. Iedereen mag elke avond een actie insturen die bij een rol hoort. Als je goed gokt, gaat je actie door + krijg je de rol te horen. Dus als je dag 1 lunch instuurt en je bent wolf dan gaat 'ie door (mits jij wel de laatste bent die 'm instuurt) en kom je in de wolvenchat. Wil je iemand zien en ben je indd ziener? Dan gaat je actie door en word . Etc. etc. etc.

Dan moet je overigens wel gelijk beginnen met een nacht anders speel je dag 1 letterlijk op niks af xD

arme spelleider, lijkt me nogal een pauper werkje voor hem haha
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je moet zoiets hoogstens voor een korte tussenronde doen waarbij de deadlines sneller dan elke dag zijn. Speedrondje met dl elke 20 minuten en deze instellingen is wel een keertje grappig. Als 'volwaardige' ronde lijkt het me een ramp.

Maar dit kan wss wel beter worden uitgewerkt tot een beter plan
 
Reactiescore
1.804
Dit rondje komt op z’n einde ik neem dan ook de verantwoordelijkheid op om het volgende te organiseren.
 
Bovenaan