[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Het lijkt me ook wel eens leuk er 1 te leiden.

Als niemand bezwaar heeft, of 302 al wilt, kan ik doe wel leiden met iemand anders erbij?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het lijkt me ook wel eens leuk er 1 te leiden.

Als niemand bezwaar heeft, of 302 al wilt, kan ik doe wel leiden met iemand anders erbij?

Wat mij betreft mag jij zeker 302 leiden.

Heb je nog medeleiding nodig, ik wil zelf nu een paar potjes spelen maar vast wel iemand die maretan wil bijstaan?
 
Reactiescore
2.386
Het lijkt me ook wel eens leuk er 1 te leiden.

Als niemand bezwaar heeft, of 302 al wilt, kan ik doe wel leiden met iemand anders erbij?
Ik kan wel helpen als het nodig is, zal dan in examens zitten dus meedoen zal geen optie zijn.
 
Reactiescore
1.804
@anthraxxol eigenlijk moeten wij als oude ervaren rotten een spelletje leiden toch???
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wat mij betreft mag jij zeker 302 leiden.

Heb je nog medeleiding nodig, ik wil zelf nu een paar potjes spelen maar vast wel iemand die maretan wil bijstaan?

Ik wil gerust ook wel meeleiden, merk dat sir potje best intensief was en soms ten koste van de kids. Dus wil gerust wel 2 potjes skippen
 
Reactiescore
1.804
de groten der aarde, daar horen calamiteiten als jij natuurlijk niet bij :wink: :wink:
 
Reactiescore
1.804
Heiligdom der helden heb ik allang gekaapt, alleen slar0 blijft er in.
Godver daar haal je wat aan. Of WVJV. De grote dagen, het hoogtepunt! Ik denk er nog regelmatig met nostalgie aan terug.
Sindsdien ging het hier duidelijk dramatisch bergaf. Beetje niveau Grepolis nu... :redface: :redface:

Waarom slaro overigens komt die knuppel hier nog?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Godver daar haal je wat aan. Of WVJV. De grote dagen, het hoogtepunt! Ik denk er nog regelmatig met nostalgie aan terug.
Sindsdien ging het hier duidelijk dramatisch bergaf. Beetje niveau Grepolis nu... :redface: :redface:

Waarom slaro overigens komt die knuppel hier nog?

Slaro en PsvForlive (maar weet niet of je die kent) enige die ik nog wel eens sprak na ik van 2016 a 2019 hier weg was,

WVJV was mooi, garant voor enkele weken drama.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mooiste twer en twster kon ook altijd een leuke rel veroorzaken.

Of het nabespreken van de meets bij marwolaeth
 
Reactiescore
1.804
Slaro en PsvForlive (maar weet niet of je die kent) enige die ik nog wel eens sprak na ik van 2016 a 2019 hier weg was,

WVJV was mooi, garant voor enkele weken drama.
mooi toch
godver de nostalgie we hebben hier destijds toch mooie tijden gehad, tranen in mn ogen

Mooiste twer en twster kon ook altijd een leuke rel veroorzaken.

Of het nabespreken van de meets bij marwolaeth
als ik me goed herinner won ik zelfs de eerste 'mooiste twer' lolol :biggrin: :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
mooi toch
godver de nostalgie we hebben hier destijds toch mooie tijden gehad, tranen in mn ogen


als ik me goed herinner won ik zelfs de eerste 'mooiste twer' lolol :biggrin: :biggrin:

Ik stond 1 plekje boven nonkel jos. Uiteraard hem daar zojuist eventjes van verwittigd.

De kennisquizjes van lieflap en de posts van koenfighter staan me ook nog positief bij
 
Reactiescore
1.804
Bovenaan