[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Deleted User - 2265087

Guest
Wij zijn er een beetje vanuit gegaan dat Noah en ik die zouden doen. Toen we dat in discussietopic vroegen, reageerde Stefan dat hij het met Rob zou doen. Ik weet van Rob dat hij sws niet van plan is terug te gaan naar het WvW. Verder was er glf ik niet zoveel bezwaar?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wij zijn er een beetje vanuit gegaan dat Noah en ik die zouden doen. Toen we dat in discussietopic vroegen, reageerde Stefan dat hij het met Rob zou doen. Ik weet van Rob dat hij sws niet van plan is terug te gaan naar het WvW. Verder was er glf ik niet zoveel bezwaar?
Ja was niet meer zeker ^^
Daarmee dat ik het vroeg.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja was niet meer zeker ^^
Daarmee dat ik het vroeg.

Is prima! Ik heb toevallig een uurtje geleden redelijk uitgewerkte instellingen naar Noah gestuurd van wat we op dat moment hadden besproken :)
 
Reactiescore
656
Zijn er al plannen in de maak voor #301?
 
Reactiescore
1.804
ik broed ook nog op een fantastisch idee
 
Reactiescore
2.386
Kikkers broeden niet.
 
Reactiescore
1.804
kikkers zitten over het algemeen ook niet op een forum dus ik ben een beetje verward door de domheid die uit je post blijkt?? :confused2: :confused2:
 
Reactiescore
1.804
verward omdat je me verder geen domme kerel lijkt voor alle duidelijkheid :wink: :wink:
voor ik weer tig verwijten naar mn hoofd geslingerd krijg :smile::smile:
 
Reactiescore
2.386
kikkers zitten over het algemeen ook niet op een forum dus ik ben een beetje verward door de domheid die uit je post blijkt?? :confused2: :confused2:
Got me there.
verward omdat je me verder geen domme kerel lijkt voor alle duidelijkheid :wink: :wink:
voor ik weer tig verwijten naar mn hoofd geslingerd krijg :smile::smile:
Hé snotaap!!!! Je bent zelf dom grrr :mad2: :boer:
 
Reactiescore
1.804
Got me there.

Hé snotaap!!!! Je bent zelf dom grrr :mad2: :boer:
ik moet me danig inhouden om nou niet te gaan schelden maar de modjes hebben het op mij gemunt dus kan me momenteel weinig permitteren
maar je kan je wel enkele termen inbeelden die ik nu zou gebruiken nietwaar??
Stan is niet zo scherp
hopelijk heb je een scherpere pen in jouw scriptie he :biggrin: :biggrin: :biggrin: lololol
 
Reactiescore
2.386
ik moet me danig inhouden om nou niet te gaan schelden maar de modjes hebben het op mij gemunt dus kan me momenteel weinig permitteren
maar je kan je wel enkele termen inbeelden die ik nu zou gebruiken nietwaar??
Ooooohn zitten de modtjes achter je aan??? Nee toch????! :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
 
Reactiescore
1.804
ze gaan altijd achter de grote kalibers aan dat is al jaar en dag zo helaas :rolleyes2: :rolleyes2:
 
Bovenaan