[Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dit rondje komt op z’n einde ik neem dan ook de verantwoordelijkheid op om het volgende te organiseren.

Prima :)

Ik wil best een potje weer organiseren als er geen spelleiders zich aanbieden.
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik wil nu even eentje meespelen, maar nadien wel iemands co-leider zijn

mijn beleid: wie zweert op zijn/haar moderatorschap valt dood en hinten/claimen betekent drie potjes ban


En dan allemaal Nonkel dwarsbomen door te hinten of claimen :cool:
 

DeletedUser40402

Guest
ik wil nu even eentje meespelen, maar nadien wel iemands co-leider zijn

mijn beleid: wie zweert op zijn/haar moderatorschap valt dood en hinten/claimen betekent drie potjes ban
En wat doe je met zo'n mensen die heel boos worden en schelden als het spelletje niet naar hun zin verloopt?
 
Reactiescore
1.577
Doe dan ook een 3 potjes ban bij dood door inactief

Dit lijkt me streng, want wat als er overmacht in het spel is? Pakweg je moet plots heel veel werk opknappen? Of je hebt een scriptie af te werken?

En dan allemaal Nonkel dwarsbomen door te hinten of claimen :cool:

Jij krijgt alvast geen speciaaltje na deze post :wink: :wink:

En wat doe je met zo'n mensen die heel boos worden en schelden als het spelletje niet naar hun zin verloopt?

Daarbij roep ik op om massaal de post te rapporteren bij wijze van gecoördineerde aanval
 
Reactiescore
1.804
ik wil nu even eentje meespelen, maar nadien wel iemands co-leider zijn

mijn beleid: wie zweert op zijn/haar moderatorschap valt dood en hinten/claimen betekent drie potjes ban
ik wil ook wel nog een rondje wachten zodat we samen potje kunnen leiden? :cool2: :cool2:
 
Reactiescore
61
Dit lijkt me streng, want wat als er overmacht in het spel is? Pakweg je moet plots heel veel werk opknappen? Of je hebt een scriptie af te werken?
Bij overmacht kun je een berichtje doen aan de spelleiding, pas als die oordelen dat het overmacht is kun je volgend potje mee doen.
Ik doelde dus ook meer op de mensen die elk potje aan inactief zijn
 
Reactiescore
770
@Jo Han mag dat eens stoppen met mensen willekeurig bannen? Zelfs conciërges weten wanneer het kots is dat ze moeten boenen in de gang, en wanneer het gewoon een grap is.
 
Bovenaan