Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #226/227/228

DeletedUser

Guest
Ik zie dat TRB komt met anoniempotje, dus dan hoef ik er niet mee te komen :D
 

DeletedUser73016

Guest
Ik heb trouwens al heel wat namen verzonnen. Ik heb er vertrouwen in dat mijn anoniemenrondje er door raakt (heb wel het weerbericht maar achterwege gelaten, anders is het wat te veel van het goede, feit dat iedereen een identiteit heeft vervangt dat fictionele gedeelte al echter, het moet ook niet trop worden ;) ). Ben alleen wat bang dat er te weinig interesse zal zijn. Er is een doelgroep, en het zal wel verkozen raken (tenzij iedereen hier massaal rondjes begint te droppen om mij te kloten :D) maar probleem is dat ik bang ben dat ik geen 15 spelers ga vinden die een nieuw tw account gaan aanmaken.

Zal al de namen enzo uitwerken de karaktertrekjes en vooral de profielfoto's die men eventueel kan gebruiken. Iedereen zal een profielfoto doorgestuurd krijgen. Men is uiteraard niet verplicht om dat te nemen, maar dat is dus dezelfde foto van de identiteit die ieder krijgt.

Twijfel trouwens of ik zou werken met familienamen, voorlopig doe ik enkel WvW namen, is er een conflict met een gebruikersnaam op Tw kan je nog altijd het achtervoegsel WvW er bijvoegen :p
 

DeletedUser23144

Guest
Ik heb trouwens al heel wat namen verzonnen. Ik heb er vertrouwen in dat mijn anoniemenrondje er door raakt (heb wel het weerbericht maar achterwege gelaten, anders is het wat te veel van het goede, feit dat iedereen een identiteit heeft vervangt dat fictionele gedeelte al echter, het moet ook niet trop worden ;) ). Ben alleen wat bang dat er te weinig interesse zal zijn. Er is een doelgroep, en het zal wel verkozen raken (tenzij iedereen hier massaal rondjes begint te droppen om mij te kloten :D) maar probleem is dat ik bang ben dat ik geen 15 spelers ga vinden die een nieuw tw account gaan aanmaken.

Zal al de namen enzo uitwerken de karaktertrekjes en vooral de profielfoto's die men eventueel kan gebruiken. Iedereen zal een profielfoto doorgestuurd krijgen. Men is uiteraard niet verplicht om dat te nemen, maar dat is dus dezelfde foto van de identiteit die ieder krijgt.

Twijfel trouwens of ik zou werken met familienamen, voorlopig doe ik enkel WvW namen, is er een conflict met een gebruikersnaam op Tw kan je nog altijd het achtervoegsel WvW er bijvoegen :p

Als je het heel graag wilt doen en enkel bang bent dat dat het probleem wordt kan je zelf ook 15 a 20 accounts aanmaken van te voren
 

DeletedUser24056

Guest
Mijn potje ligt bij de forummoderatie te wachten op goedkeuring.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb trouwens al heel wat namen verzonnen. Ik heb er vertrouwen in dat mijn anoniemenrondje er door raakt (heb wel het weerbericht maar achterwege gelaten, anders is het wat te veel van het goede, feit dat iedereen een identiteit heeft vervangt dat fictionele gedeelte al echter, het moet ook niet trop worden ;) ). Ben alleen wat bang dat er te weinig interesse zal zijn. Er is een doelgroep, en het zal wel verkozen raken (tenzij iedereen hier massaal rondjes begint te droppen om mij te kloten :D) maar probleem is dat ik bang ben dat ik geen 15 spelers ga vinden die een nieuw tw account gaan aanmaken.

Zal al de namen enzo uitwerken de karaktertrekjes en vooral de profielfoto's die men eventueel kan gebruiken. Iedereen zal een profielfoto doorgestuurd krijgen. Men is uiteraard niet verplicht om dat te nemen, maar dat is dus dezelfde foto van de identiteit die ieder krijgt.

Twijfel trouwens of ik zou werken met familienamen, voorlopig doe ik enkel WvW namen, is er een conflict met een gebruikersnaam op Tw kan je nog altijd het achtervoegsel WvW er bijvoegen :p

Yo, één tip, maak het niet te niche!

Anoniempotje schikt al veel af, ga dan niet met een of ander vaag thema van een boek dat niemand gelezen hebt doen ofzo.
 

DeletedUser73016

Guest
Yo, één tip, maak het niet te niche!

Anoniempotje schikt al veel af, ga dan niet met een of ander vaag thema van een boek dat niemand gelezen hebt doen ofzo.
Merci

maar het zal zeker niet gebaseerd worden op wetenschap/onderwerpen die me interesseren/films/games/ of whatever wat. Er zit geen thema in. Iedereen krijgt een persoonlijkheid zoals er hier 1000 in Vlaanderen of Nederland lopen (puur om een naam te hebben), en voor de fun zullen daar wat details bijzitten (profielfoto en een kleine portfolio), maar dat is dus zeker geen ver-van-mijn-bed-show, maar eerder voor extra invulling te hebben achter het personage zodat het niet enkel een foto en een naam is. :)
 

DeletedUser73016

Guest
Als je het heel graag wilt doen en enkel bang bent dat dat het probleem wordt kan je zelf ook 15 a 20 accounts aanmaken van te voren

Ja, dat wil ik eventueel wel doen. Zit wel wat werk in, maar goed..

15 emails is ook geen makkie. Moet ik nu de moderatie voor verwittigen dat ik 15 accounts ga maken?
 
Reactiescore
1.015
Eigenlijk niet, nee. Zou alleen heikel zijn mits ban, dan wordt het gezien als ontwijking. Anders mag je zoveel AF acc's als je wilt vgm.
 

DeletedUser73016

Guest
Voordeel is dan ook dat ik kan zien of bepaalde namen bezet zijn. Ik ga er nu al vijf aanmaken :p
 

DeletedUser73016

Guest
dank je wel.Heel erg slimme tip. Ik gebruik zo soms al van die fake emails, om van vpn te kunnen verwisselen, zodat je ander ip hebt, en illegaal dingen kunt kopen uit rusland aan lagere prijs
 

DeletedUser72524

Guest
Het pietenpotje was idd geniaal, laatst verplicht terug moeten lezen van Capri. Wat een baasje waren rijmpiet en dichtpiet hahah
 
Bovenaan