Speler van het jaar! - 2015

DeletedUser65921

Guest
Euhm ja :eek:
Nu de hormoontjes er weer uit zijn back on topic aub.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Speler van het jaar! - 2015: Stokje Satédrakan? - Rebecca <3
 

DeletedUser27722

Guest
4 pagina's vol posts maar slechts 1 lijstje? Genoeg gespamd!
Enjoy! (Spoiler Alert! Is vooral 85% subjectief, 14% gemeen(d) en 1% Objectief.. Dat is 100, niet? :eek: en oei, merendeel begint met "Thoh," <-- Wil gewoon zeggen dat ik nadenk.)



SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Moeilijke keuze... Daar maken er volgens mij een stuk of 5 kans op, maar dan ga ik toch voor Frggin', die volgens mij ook als nummer 1 gaat afsluiten (wordt nog spannend) en ook al redelijk wat heeft moeten opknappen en gezien zijn vele acties ook via VV al redelijk wat gepresteerd. Heeft -samen met erebos- ook het minst geinternd van de top-10 of zelfs huidige top-20.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Thoh, leiding Devo vond ik wel redelijk indrukwekkend, ik kan over de andere leiders niet echt veel zeggen hoe het gaat in andere stammen, vandaar.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Erebos, heeft net als friggin' weinig 'mogen' internen en dus veel moeten aanvallen en werken voor zijn dorpen. Weet niet altijd het niveau van tegenstand, maar zal daar wel in orde zitten. (Zo kunnen ze ook niet klagen dat het weer allemaal Devo is! :eek:)
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Thoh, gezien ik voordien al 4 jaar niet gespeeld heb, kende ik er geen of weinig, dus iedereen is een verrassing en ontdekking voor mij, om dan toch iemand te nemen; Saté zeer sterke spelers die nog maar de helft of minder van hun kunnen getoond hebben en spelers die zéér graag fronten e.d.. Trouwens eet ik dat wel eens graag...
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Friggin' draait onnoemelijk veel VV's en staat altijd klaar voor iedereen. Hebben verder en apart gevoel voor humor, maar een leuk account waar ik wel jaloers op ben en wel zou mee willen samenzitten... (Fusie?? :p)
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Thoh, er springen er niet zoveel bovenuit die ik echt 'tof' vindt, ofwel allemaal gelijk niveau tof, ofwel even irritant.. Maar moet weer iemand nemen, hmm.. Ga dan voor David (Leaving Behind), als iemand over Devo -wellicht onterecht- jankt en ik ben er niet, dan zegt hij al wat ik ging zeggen en spaart met dat weer wat werk! :D (Waarvoor dank. x)
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Ook hier geen uitschieters behalve misschien Nikki, had graag gehad dat die dan actiever was op W45 zelf ,zodat hij er meer bij was bij discussies die hem minder aangaan persoonlijk.
Wie was de beste leider van 2015? Thoh, beetje zelfde als tactische leider, die is meestal ook de beste , maar om toch eens wat anders te zeggen; de vorige leiding van Ex, die dan 'in de steek' gelaten werd door hun ex ex leden die nu in Memo zitten. Vond die wel nog interessant en jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Motivatie heb ik uit mijn eigen al genoeg, maar dan zou ik mijn co, Nighthell moeten nemen, die dronkaard kan zelf aardig spelen en IRL beste vrienden zijn helpt om het account snel en 24/7 te bemannen.
Wie was dé flopspeler van 2015? Zijn er een aantal die het niet hebben waargemaakt en weggespeeld zijn door inactiviteit onder andere en bij een mindere massa , zo zijn er een hoop in Nah en een aantal in Au en zelfs in Devo die pech gehad hebben door inactiviteit. Maar de ware flop vind ik momenteel Nostradamus, je account zo opbouwen al dat werk erin steken en dan ragequitten door alle troepen (en def) te gooien op je 'target' om dan geinternd te worden met lege dorpen die je nog overhebt.. héél zwak, en wellicht uitsluitend op het conto van de zogenaamde 'svenneke" te schrijven. Héél jammer voor de co's en zelf jammer genoeg ook ooit al een keer meegemaakt.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Bram van AK, maar die komt terug naar Dei (heb ik me laten vertellen) en anders Martin, ook al zat hij bij de verkeerde stam. :p (.Au)
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Saté gaat nog vlammen, daar steek ik mijn hand voor in het frietvet! Verder verwacht ik een hoop van *Yournext*.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Devo, daar kan niemand omheen en objectief gezien onweerlegbaar. Minst aantal gevallen accounts en zelfs sommige verloren accounts (Unselected door vuil spel van Zidan) terug laten leven. Verder zéér stabiel en uiterst doordacht bij elke recruit. Zo zouden er meer moeten zijn! (En ja, ik kijk naar jullie Nah!)
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Heb geen inkijk in andere stammen, maar zowel Devo als .Au werken deftig samen , lichte voorkeur voor Devo. (Wat een verrassing hé)
Welke stam was aanvallend het beste? Aanvallen vond ik .Au de betere, moet eerlijk toegeven dat de massa van Devo (nog maar een gedaan) niet bijster geslaagd is, nu die van Au ook niet, maar die vallen collectief veel aan en hebben allen hoog ODA.
Welke stam was defensief het beste? Devo, without any Doubt! Zelfs in grote moeilijkheden (unselected, WInter is coming) is het zeer moeilijk een Devo-account te kraken.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Wij hebben er geen, dus geen idee? Au en Nah die samenwerken tegen Trust? Maar ook al zo lang geleden..
Welke stam is dé flopstam van 2015? Trust.. Need I Say more? En 2e toch wel Nah!, zit daar echt iets fout, geen idee om het allemaal anders te gaan verwoorden. Collectief het minst van de 'Grote Drie' (Devo,Au,Nah) en je bent maar zo sterk als je zwakste schakel..
Welke stam was dé vijand van 2015? Thoh, eigenlijk hebben Devo minder last gehad van Au en Nah samen dan van Trauma en Error!... Voor de een of andere reden verwachten we altijd het ergste bij het front met De Grote Drie, waardoor we te blind zijn voor de rest te zien die ook dreigend is en iets waar Devo nog op moet verbeteren IMO. (Ja hoor, zijn niet perfect!)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Devogaat 2016 domineren als niets fout gaat, gevolgd door .Au, tenzij ze eindelijk nog eens met een sterke massa komen om zo iemand weg te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
4 pagina's vol posts maar slechts 1 lijstje? Genoeg gespamd!
Enjoy! (Spoiler Alert! Is vooral 85% subjectief, 14% gemeen(d) en 1% Objectief.. Dat is 100, niet? :eek: en oei, merendeel begint met "Thoh," <-- Wil gewoon zeggen dat ik nadenk.)



SPELERS
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Thoh, leiding Devo vond ik wel redelijk indrukwekkend, ik kan over de andere leiders niet echt veel zeggen hoe het gaat in andere stammen, vandaar.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Thoh, er springen er niet zoveel bovenuit die ik echt 'tof' vindt, ofwel allemaal gelijk niveau tof, ofwel even irritant.. Maar moet weer iemand nemen, hmm.. Ga dan voor David (Leaving Behind), als iemand over Devo -wellicht onterecht- jankt en ik ben er niet, dan zegt hij al wat ik ging zeggen en spaart met dat weer wat werk! :D (Waarvoor dank. x)

Thanks mate, doet een mens goed! :)
 

DeletedUser17072

Guest
Maar zonder mij was deze Dennis er niet op W45 :D
omdat je niet zonder me kunt.:Embarrassment:
4 pagina's vol posts maar slechts 1 lijstje? Genoeg gespamd!
Enjoy! (Spoiler Alert! Is vooral 85% subjectief, 14% gemeen(d) en 1% Objectief.. Dat is 100, niet? :eek: en oei, merendeel begint met "Thoh," <-- Wil gewoon zeggen dat ik nadenk.)

Thanks schat, we zullen het waarmaken in 2016.;)
 
Bovenaan