Speler van het jaar! - 2015

DeletedUser75778

Guest
Beste AF-gangsters :cool:

Ik zag dit voorbijkomen op wat andere werelden. Het idee is dat er een lijstje wordt ingevuld, het valt te vergelijken met de 'Golden Awards'. Aangezien de wereld nog niet erg lang bestaat is het misschien lastig dit correct in te vullen, maar het moet toch zeker de moeite waard zijn. En het is gewoon een mooie gelegenheid om de activiteit op peil te houden :D

PHP:
[SIZE=3][B]SPELERS[/B][/SIZE]
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B]
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B] 
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B] 
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B] 
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B] 
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B]
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B] 
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B]
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B]
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B]
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B]
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B]

[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE]
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B]
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B]
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B]
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B]
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B]
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? [/B]





Laat ik maar aftrappen!

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Ik ga hier voor The Minions. Dit lijkt misschien een gekke keuze aangezien zij pas recentelijk richting de top gestoven zijn, maar ik denk dat ze zich bewezen hebben als correct en ambitieus team. Ik verwacht veel van ze, hopelijk geven ze hier ook gehoor aan!
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Hier ga ik voor de leiding van Devo. Tot nu toe zijn de keuzes die daar gemaakt zijn smakelijk bevallen. Hopelijk kan ze deze lijn voortzetten.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Als ik zo de lijsten eens bekijk, valt me op dat Nostradamus al veel spelers heeft weggewerkt. Zijn ODA is er ook naar, waarvoor complimenten.
Wie was de beste verdediger van 2015? Winter is Coming., dit spreekt voor zich. Verder valt me op dat .JustHim. een hoge ODD-stijging heeft en geen enkel dorp heeft verloren. Het lijkt me dat hier gewoon tactisch is gedeffed. Verder valt er nog weinig te zeggen op defensief gebied over spelers.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Baksteen. Deze speler speelt solo en groeit als kool. Tot voor kort totaal niet opgemerkt.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? FrigginInsanity, gaan keihard voor stambelangen.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Doctore tomatoes of hoe je ook heet, je gevoel voor rechtvaardigheid en je nuchtere en vrij neutrale kijk op dingen heb ik erg veel respect voor.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? De posts van Nikki bevallen me keer op keer geweldig goed!
Wie was de beste leider van 2015? Douwe van Devo, deze verdien je maat!
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Mijn team op Rare Species!
Wie was dé flopspeler van 2015? Kan het ook flopstam zijn? :D In ieder geval heeft Nah. heel wat steekjes laten vallen.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jammer dat Maick en Manu zo vroeg moesten stoppen
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? In de rim gaan nog spelers opkomen. Kijk alleen al naar de stam O.W. Ook in de bekendere stammen gaan nog interessante dingen gebeuren.

STAMMEN
Wat was dé topstam van 2015? Devo
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Ik denk dat .Au hier best een vernoeming verdient, valt me niet tegen moet ik zeggen. Ja, er zijn spelers weggespeeld. Maar ik denk dat er een redelijk stamgevoel heerst hier in deze stam.
Welke stam was aanvallend het beste? .Au
Welke stam was defensief het beste? Devo
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? -
Welke stam is dé flopstam van 2015? Nah.
Welke stam was dé vijand van 2015? Nah. :D
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Devo
 

DeletedUser64081

Guest
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Doctore tomatoes of hoe je ook heet, je gevoel voor rechtvaardigheid en je nuchtere en vrij neutrale kijk op dingen heb ik erg veel respect voor.

Ok, dat vind ik toch wel heel erg cool, leuke bijnaam ook:D. Een groot compliment! Daarbij, heldentopic :)

Bedankt man!
 

DeletedUser

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Ik ga hier voor The Minions. Dit lijkt misschien een gekke keuze aangezien zij pas recentelijk richting de top gestoven zijn, maar ik denk dat ze zich bewezen hebben als correct en ambitieus team. Ik verwacht veel van ze, hopelijk geven ze hier ook gehoor aan!

Thanks!, ik hoop dat wij dat dan ook waar gaan maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Wat betreft doctor was/Is hij ook 1 van mijn favoriete posters op 45 AF. Dit kwam puur omdat hij als 1 van de enige actieve AFer geen belangen bij 1 van de stammen had en dus niet meedeed met de wereldpolitiek als partij maar als buitenstaander. Dit zorgde voor een objectieve en luchtige kijk. Echter ben ik bang dat hij dit in de toekomst niet meer zal gaan doen, gezien zijn belangen bij memo en hun bg Devo. Dit merkte je dat hij de laatste week keer op keer de aanval tegen Nah opzocht.

Laat ik het positief afsluiten om te zeggen dat ik hoop dat Doctor zo objectief mogelijk blijft posten.

Verder vind ik een 2015 lijstje wel iets te vroeg, maar goed:p
 

DeletedUser75778

Guest
Wat betreft doctor was/Is hij ook 1 van mijn favoriete posters op 45 AF. Dit kwam puur omdat hij als 1 van de enige actieve AFer geen belangen bij 1 van de stammen had en dus niet meedeed met de wereldpolitiek als partij maar als buitenstaander. Dit zorgde voor een objectieve en luchtige kijk. Echter ben ik bang dat hij dit in de toekomst niet meer zal gaan doen, gezien zijn belangen bij memo en hun bg Devo. Dit merkte je dat hij de laatste week keer op keer de aanval tegen Nah opzocht.

Laat ik het positief afsluiten om te zeggen dat ik hoop dat Doctor zo objectief mogelijk blijft posten.

Verder vind ik een 2015 lijstje wel iets te vroeg, maar goed:p

Leuke reactie, vraag me alleen af waar je vandaan haalt dat memo een BG van ons is..

En inderdaad, gaf ik ook aan in de beginpost. Maar dit is een mooie gelegenheid om wat leuke discussies op gang te brengen.
 
Reactiescore
2.508
Dank je David, nu nog waarmaken zoals Tim al zei.
 

DeletedUser76018

Guest
Leuk lijstje en inderdaad een beastentopic.
Gaan we het ook met een puntentelling doen of niet?

Ik maak straks ook wel eentje :)
 

DeletedUser72524

Guest
Leuke reactie, vraag me alleen af waar je vandaan haalt dat memo een BG van ons is..

En inderdaad, gaf ik ook aan in de beginpost. Maar dit is een mooie gelegenheid om wat leuke discussies op gang te brengen.

Wat denk je van memo laten faken (voornamelijk op bijl snelheid) voor een massa die jullie op ons doen. Als dat er niet uit ziet als een samenwerking dan weet ik het ook niet:p.
 

DeletedUser75778

Guest
Wat denk je van memo laten faken (voornamelijk op bijl snelheid) voor een massa die jullie op ons doen. Als dat er niet uit ziet als een samenwerking dan weet ik het ook niet:p.

Wij hebben geen enkele vorm van samenwerking op het moment, ik als stamleider zou dat denk ik het beste moeten weten :p
 

DeletedUser72524

Guest
Wij hebben geen enkele vorm van samenwerking op het moment, ik als stamleider zou dat denk ik het beste moeten weten :p

In ieder geval hebben jullie hulp gehad van hen bij jullie laatste massa! Noem dit een tijdelijke bondgenootschap of gewoon het helpen van een goed doel. Dat mag jij zelf weten.
 

DeletedUser71288

Guest
Leuk lijstje en inderdaad een beastentopic.
Gaan we het ook met een puntentelling doen of niet?

Ik maak straks ook wel eentje :)

Denk dat deze wereld voor punten nog te jong is. Puur omdat er nog niet echt super veel is gebeurd imo..
 

DeletedUser75234

Guest
Wat denk je van memo laten faken (voornamelijk op bijl snelheid) voor een massa die jullie op ons doen. Als dat er niet uit ziet als een samenwerking dan weet ik het ook niet:p.

Wat denk je ervan een random stamgenoot van jullie me nog eens toe te laten voegen in jullie stamchat? :D
 

DeletedUser66265

Guest
Bedankt voor dw benoeming :)

Zodra ik tijd heb zal ik ook proberen dit lijstje in te vullen.
 

DeletedUser19709

Guest
Beste AF-gangsters :cool:

Ik zag dit voorbijkomen op wat andere werelden. Het idee is dat er een lijstje wordt ingevuld, het valt te vergelijken met de 'Golden Awards'. Aangezien de wereld nog niet erg lang bestaat is het misschien lastig dit correct in te vullen, maar het moet toch zeker de moeite waard zijn. En het is gewoon een mooie gelegenheid om de activiteit op peil te houden :D

PHP:
[SIZE=3][B]SPELERS[/B][/SIZE]
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B]
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B] 
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B] 
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B] 
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B] 
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B]
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B] 
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B]
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B]
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B]
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B]
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B]

[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE]
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B]
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B]
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B]
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B]
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B]
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B]
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? [/B]





Laat ik maar aftrappen!

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Ik ga hier voor The Minions. Dit lijkt misschien een gekke keuze aangezien zij pas recentelijk richting de top gestoven zijn, maar ik denk dat ze zich bewezen hebben als correct en ambitieus team. Ik verwacht veel van ze, hopelijk geven ze hier ook gehoor aan!
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Hier ga ik voor de leiding van Devo. Tot nu toe zijn de keuzes die daar gemaakt zijn smakelijk bevallen. Hopelijk kan ze deze lijn voortzetten.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Als ik zo de lijsten eens bekijk, valt me op dat Nostradamus al veel spelers heeft weggewerkt. Zijn ODA is er ook naar, waarvoor complimenten.
Wie was de beste verdediger van 2015? Winter is Coming., dit spreekt voor zich. Verder valt me op dat .JustHim. een hoge ODD-stijging heeft en geen enkel dorp heeft verloren. Het lijkt me dat hier gewoon tactisch is gedeffed. Verder valt er nog weinig te zeggen op defensief gebied over spelers.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Baksteen. Deze speler speelt solo en groeit als kool. Tot voor kort totaal niet opgemerkt.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? FrigginInsanity, gaan keihard voor stambelangen.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Doctore tomatoes of hoe je ook heet, je gevoel voor rechtvaardigheid en je nuchtere en vrij neutrale kijk op dingen heb ik erg veel respect voor.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? De posts van Nikki bevallen me keer op keer geweldig goed!
Wie was de beste leider van 2015? Douwe van Devo, deze verdien je maat!
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Mijn team op Rare Species!
Wie was dé flopspeler van 2015? Kan het ook flopstam zijn? :D In ieder geval heeft Nah. heel wat steekjes laten vallen.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jammer dat Maick en Manu zo vroeg moesten stoppen
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? In de rim gaan nog spelers opkomen. Kijk alleen al naar de stam O.W. Ook in de bekendere stammen gaan nog interessante dingen gebeuren.

STAMMEN
Wat was dé topstam van 2015? Devo
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Ik denk dat .Au hier best een vernoeming verdient, valt me niet tegen moet ik zeggen. Ja, er zijn spelers weggespeeld. Maar ik denk dat er een redelijk stamgevoel heerst hier in deze stam.
Welke stam was aanvallend het beste? .Au
Welke stam was defensief het beste? Devo
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? -
Welke stam is dé flopstam van 2015? Nah.
Welke stam was dé vijand van 2015? Nah. :D
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Devo


Ik denk dat er toch iemand binnenkort een bom ga laten vallen in de RIM.
Vooral in het ZW :confused::confused:.
 

DeletedUser73244

Guest
Nja, om 2016 doen is eerder moeilijk...?
Nu ja, lijstje van 2015 is altijd leuk om volgend jaar te gaan volgen of hij/zij/ze het dan effectief gaan waarmaken? Niet?

Uiteraard is het wel een leuk idee en wel grappig om het te lezen, alleen echt spelers/stammen die eruit spatten op deze wereld zijn er nog niet echt. Echt offensieve/defensieve acties zijn er nog niet geweest.

En inderdaad voor 2016 kan het nog moeilijk :p
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb nu al tweemaal gezegd dat dit ook een geschikte mogelijkheid is tot leuke discussies. Verder is de wereld al wel 3 maanden bezig dus bij veel dingen valt er al genoeg te zeggen. Komop, niet zo zeuren :p
 

DeletedUser73244

Guest
Ik heb nu al tweemaal gezegd dat dit ook een geschikte mogelijkheid is tot leuke discussies. Verder is de wereld al wel 3 maanden bezig dus bij veel dingen valt er al genoeg te zeggen. Komop, niet zo zeuren :p

sorry papa :mad: :bijl:
 
Bovenaan