Speler van het jaar! - 2015

DeletedUser72524

Guest
Wouter verreweg beste speler! Daar kan niemand om heen.
 
Reactiescore
735
Ik blijf het bijzonder vinden dat de actie van WiC zo geroemd wordt (hier weliswaar door Devo wat het minder objectief maakt).
Natuurlijk is er netjes gedefft, maar 90% stond stacked. Spelers die het minder deff moeten doen en alles afslaan vind ik toch een stuk beter als ''deff actie'', dan het deffen van WiC.
 

DeletedUser76018

Guest
Ik blijf het bijzonder vinden dat de actie van WiC zo geroemd wordt (hier weliswaar door Devo wat het minder objectief maakt).
Natuurlijk is er netjes gedefft, maar 90% stond stacked. Spelers die het minder deff moeten doen en alles afslaan vind ik toch een stuk beter als ''deff actie'', dan het deffen van WiC.

& toch blijft die van WiC de mooiste tot nu, zegt al genoeg over de def-acties deze wereld :p
 

DeletedUser27722

Guest
Ik blijf het bijzonder vinden dat de actie van WiC zo geroemd wordt (hier weliswaar door Devo wat het minder objectief maakt).
Natuurlijk is er netjes gedefft, maar 90% stond stacked. Spelers die het minder deff moeten doen en alles afslaan vind ik toch een stuk beter als ''deff actie'', dan het deffen van WiC.

De eerste massa op hem stond hij verre van gestacked en heeft hij ook goed gedeffed?
Verder, je mag anders zelf je lijstje posten hé, wil dan wel weten wie het beter deed in jouw ogen.
 

DeletedUser72524

Guest
Het komt vooral omdat WiC de meest zichtbare is ivm ODD stijging. Ik zelf zal het deffen van een klein account Sethekk eerder nomineren, vanwege zijn gesnipe en tegenstanders klein houden door te backtimen. Maar 99% van de spelers hier hebben 0,0 besef van deze actie, omdat er geen ODD bij gekomen is en ook geen verslagen tegenstanders op verdedigend gebied.
 
Reactiescore
735
De eerste massa op hem stond hij verre van gestacked en heeft hij ook goed gedeffed?
Verder, je mag anders zelf je lijstje posten hé, wil dan wel weten wie het beter deed in jouw ogen.

De eerste massa kon je geen massa noemen en is in een veelste vroeg stadium geweest om als dusdanig ,op dit moment, nog te benoemen. Er liepen weinig treinen en er zijn wel dorpen verloren. Mijn lijstje zal een stukje later gaan komen, maar het is een feit dat er betere deff acties zijn geweest dan die van WiC.
 

DeletedUser61134

Guest
En Arcumanus dan? :eek:
Ik heb ook al 3,13m binnengehaalt en stijgende :)

Krijg nu zelfs een dump :O
 
Bovenaan