Speler van het jaar! - 2015

Reactiescore
3.457
Op alle werelden genoeg co's, dus ja ik doe het zeker rustiger aan :)

Jij ook Bas , ook aan je vrouwtje en je kleintje !
 

DeletedUser75798

Guest
Wat'n zwakke vertoning hier... best dat bepaalde personen hier niet in Devo zitten. Wat een lullen zuigers toch ook op 45 forum :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Ik doe niet aan nieuwjaar, verandert toch niets. Buiten dat ik data mis zal schrijven...
 
Reactiescore
3.457
Wat'n zwakke vertoning hier... best dat bepaalde personen hier niet in Devo zitten. Wat een lullen zuigers toch ook op 45 forum :eek:

Beste speler is simpel, iedereen buiten: K., Season, ERROR, YOLO...


Voordat jij gaat beginnen over een zwakke vertoning ;)

En idd verandert er niets , maar altijd een mooie gelegenheid om ff te feesten , toch ?
 

DeletedUser75798

Guest
Is niets zwak aan, buiten dat als je IG kijkt je mss wel ziet daar er degelijk waarheid in m'n post zit. Voor feesten moet je vrienden hebben & ik denk niet dat iedereen die fulltime tw speelt vrienden heeft. (niets persoonlijks)
 
Reactiescore
3.457
Was even vergeten dat je alle stammen over 1 kam scheert :)

Kan mij herinneren dat je daar zo'n hekel aan had ( flashback)
Maar we kunnen allemaal snel veranderen zo te lezen , en ja gelukkig heb ik een berg vrienden , en een berg co's : P
 

DeletedUser75798

Guest
Nee, ik noem er maar een paar & scheer die over 1 kam. Jouw vriendjes doen dat geregeld & over meer personen.
 
Reactiescore
3.457
* jou

Omdat mijn " vriendjes" het doen , ik persoonlijk nooit , moet jij het maar terugdoen
Prachtig weer , ik begrijp nu wat je bedoeld met de mentaliteit hier op w45:eek:
 
Bovenaan