Speler van het jaar! - 2015

DeletedUser

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Mirage nadat de hoofdspeler gestopt is. Hebben de twee Co's het account goed draaiende gehouden en nu de hoofdspeler weer terug is hebben ze zich in de top 10 weten de proppen.

Jonathan was natuurlijk mijn co , niet andersom! <3
 

DeletedUser71638

Guest
Kragtwijk;5858073 [SIZE=3 zei:
SPELERS[/SIZE]
Wie was de beste speler van 2015?
Mirage nadat de hoofdspeler gestopt is. Hebben de twee Co's het account goed draaiende gehouden en nu de hoofdspeler weer terug is hebben ze zich in de top 10 weten de proppen.

Dankje.... Alleen ben ik nooit gestopt volgens mij ^^
 

DeletedUser76203

Guest
De kerstdagen zijn ook weer voorbij dus het leek mij een mooi moment om eens een lijstje te bouwen.
Ik post niet vaak op het AF, lees wel veel en nu leek het me een goed moment om ook eens bij te dragen door een lijstje te maken.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Ik nomineer Erebos. hiervoor. Hun account staat er goed voor en op dit moment staan ze zelfs op rang 1. Dit jaar hebben ze het account goed draaiende weten te houden en zitten ze nu boven de 1.000.000 zonder veel interns.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Er schiet me momenteel geen bijzondere tactische zet te binnen. Hier nomineer ik dan nu ook niemand voor.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Obadiah wist in 2 dagen 17 dorpen van P. te pakken dus die verdienen deze nominatie wel.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Ik had niet verwacht dat GetInBedWithHardCandy het na hun herstart weer zo ver zouden schoppen.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Mr Tacticus en Erebos. zetten zich beiden goed in voor de stam. Ze zijn altijd bereid om een VV te doen en hebben veel clears ingezet voor stambelang.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Sander14 heeft vaak mooie en goed beargumenteerde posts.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? n1i1k1k1i12, dit zullen de meesten wel met mij eens zijn.
Wie was de beste leider van 2015? Tim van OrAsU was voor mij de beste leider van 2015. De weekbrieven waren geweldig om te lezen en hij had goede people skills in huis. Nu Tim even weg is vind ik dat Fabian van Erebos. het ook goed overneemt.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Mijn co-spelers Daniël en Gaëtan gaven me altijd veel motivatie. Willem van Aluminum Tough had ik ook altijd leuke gesprekken mee.
Wie was dé flopspeler van 2015? Fdaanen, rang 7 staan met 5 dorpen en maar 800lc en een paar honderd speervechters hebben viel me toch wel erg tegen. (of mee, want zo konden we hem in samenwerking met Aluminum Tough gauw op zn plaats zetten)
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Willem van Aluminum Tough mis ik wel een beetje :( Net als Dennis van Rare Species.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Ascend heeft een massa van Arr. goed doorstaan en ik verwacht van hun nog veel goede acties in 2016.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Devo & Seasons bestaan al erg lang en zijn nog niet omgevallen. Ik vind dat zij beiden deze nominatie verdienen.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Devo & Seasons, ook hier kan ik niet kiezen. Beide stammen heb ik goede acties gezien en minder goede acties.
Welke stam was aanvallend het beste? Seasons, de tweede massa op Winter is coming. was dan misschien niet super geslaagd, maar de eerste massa en de andere massa's op Trust en CR verdienen hiervoor toch wel een nominatie.
Welke stam was defensief het beste? Devo verdient hiervoor de nominatie. Bij de laatste massa op Winter is coming. stond er toch wel een flinke homp deff in de dorpen. Dit kwam dan misschien niet allemaal van Devo, maar ik denk het grootste deel wel.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Heb weinig goede samenwerkingen gezien. Seasons en Nah. hadden een goede BG en samenwerking tegen Trust. Ook was het gedeeld forum altijd gezellig, ik vind het dan ook jammer dat ze gevallen zijn.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Nah., Ex. & Trust hebben laten zien dat ze niet geschikt zijn voor de top.
Welke stam was dé vijand van 2015? Devo en Seasons was een leuke strijd in 2015, ik hoop dat dit in 2016 net zo leuk zal zijn.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Ik verwacht van Devo en Seasons een leuke strijd, maar durf nog niet te zeggen wie deze gaat winnen. Verwacht van beide stammen nog goede acties in 2016.

_____________________
Met Vriendelijke Groeten,
Steven
/ OostWestAsbest
 

DeletedUser27722

Guest
OOstwest zei:
Wie was de beste speler van 2015? Ik nomineer Erebos. hiervoor. Hun account staat er goed voor en op dit moment staan ze zelfs op rang 1. Dit jaar hebben ze het account goed draaiende weten te houden en zitten ze nu boven de 1.000.000 zonder veel interns.

Ze staan toevallig net terug nummer 1. :p Of gewoon goed gewacht.
Is het nu Season of Seasons btw?

Verder heb ik wel vragen naar de abominabele groei van Ascend, om die dan meteen veelbelovend te zien? Zij veel betere opties, ook in Season zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan