[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Reactiescore
32
Waarom zou je op iemand stemmen die zich niet verkiesbaar stelt? Doet me denken aan een van de recentste video's van ZML over Lijstduwers. En wie vind jij dan je optie 2 of is die er niet?

Sinds wanneer zouden mensen zich kandidaat moeten stellen om een stem te ontvangen? Beetje aparte post. Niet van jou gewend van vroeger.
 
Reactiescore
141
@jojor
telt bij een gelijke stand ook de bm voor een wetsvoorstel?
anders ga ik misschien wel ook op Wessel stemmen i.p.v. nonkel jos
Ik had er nog niet over nagedacht maar laten we dat doen. Gelijkspel = BM beslissend.

Jullie hebben nog 2 uur. Als het goed is mis ik nog de bmstem van: Anthraxxol, Materlotti, Mohniels1, Nonkel Jos en Simeco
En mis ik de stem voor de motie van: Candui, Materlotti, Mohniels en Thelightfighter.
 
Reactiescore
397
Zelfs voor jou is dit te weinig killing.
Waar zijn je argumenten zoals je altijd doet, waarom ik, terwijl ik nog maat amper imput heb gehad.
Precies, acht posts zonder enige input te hebben gehad. Zelfs voor jou is dit te weinig relatief weinig input. Gelukkig voor jou is de DL morgen, ben benieuwd naar het wetsvoorstel vanavond.
 
Reactiescore
1.014
Ik had er nog niet over nagedacht maar laten we dat doen. Gelijkspel = BM beslissend.

Jullie hebben nog 2 uur. Als het goed is mis ik nog de bmstem van: Anthraxxol, Materlotti, Mohniels1, Nonkel Jos en Simeco
En mis ik de stem voor de motie van: Candui, Materlotti, Mohniels en Thelightfighter.
VOOR
Precies, acht posts zonder enige input te hebben gehad. Zelfs voor jou is dit te weinig relatief weinig input. Gelukkig voor jou is de DL morgen, ben benieuwd naar het wetsvoorstel vanavond.
Volgens mij staat de meerderheid op voor of doel je op een nieuw wetvoorstel?
 
Reactiescore
1.279
Nog een voordeel van tegen bedenk ik me nu, het geeft de wolven de kans hun verdachte voor engel te lunchen.

Dit heldere moment werd mede mogelijk gemaakt door Dash zijn badderbeurt.
 
Reactiescore
1.014
Meerderheid staat op tegen nog.
Ik heb ook inderdaad niet de poging gedaan om te gaan checken..
Tegen stond sterk aan het begin, maar naarmate er meer mensen online kwamen ging het richting voor.
 
Reactiescore
1.279
Nog een voordeel van tegen bedenk ik me nu, het geeft de wolven de kans hun verdachte voor engel te lunchen.

Dit heldere moment werd mede mogelijk gemaakt door Dash zijn badderbeurt.
Of nee dat is met voor..
 
Reactiescore
32
Deadline morgen? Heb ik gemist dat deze verzet is? Of is lynch pas vanaf morgen?
 
Reactiescore
1.279
Fuck it wolven doe je ding. Lunch de engel.

voor
 
Reactiescore
1.014
Nog een voordeel van tegen bedenk ik me nu, het geeft de wolven de kans hun verdachte voor engel te lunchen.

Dit heldere moment werd mede mogelijk gemaakt door Dash zijn badderbeurt.
Of nee dat is met voor..
haha, ja ik was je 1e post ook meerdere keren aan het lezen.

Zou wel sneu zijn voor @jojor zn werk mocht engel 1e lynch zijn.
 
Reactiescore
32
Ah, ja, zag KS in 1x zeggen "deadline morgen". Ben blij dat ik toch nog goed heb gelezen dan.
Vind ik persoonlijk wel ideaal; aangezien ik vandaag nog tot 10u aan het werken ben en morgen om 9u klaar ben; dus dan toch nog een klein uurtje actief kan zijn voor de volgende DL.
 
Reactiescore
723
We hebben nog tot morgen voor een eerste lynch. Ik moet nog eens goed alles doorlezen, wat me vandaag wel al opgevallen was is dat KS zijn Tigor stem er een beetje heeft doorgeglipt. Hij heeft tigor's naam eens gedropt, maar verder zag ik niet echt een argumentatie.
Ook een aantal andere lynchstemmen tot nu toe lijken me vrij weinig serieus te nemen en tegen morgen hoop ik toch nog redelijk wat meer argumenten te zien.
Over voor en tegen zijn er langs beide kanten goede argumenten. Ik houd mijn stem op tegen, ik denk dat de eerste lunch ook wel nog wat discussie kan losbrengen.
 
Reactiescore
421
jongens het is hoog tijd dat we mijn theorie op waarde gaan schatten

jullie tldr posten gaan ons niet verder brengen

doe niet dom stem blond of thelightfighter.

Mijn voorstel:

eerst de lichte vechter
 
Reactiescore
1.049
Sinds wanneer zouden mensen zich kandidaat moeten stellen om een stem te ontvangen? Beetje aparte post. Niet van jou gewend van vroeger.
Nouja ik had de assumptie dat Famdecibel die in dezelfde discord zit en die volgt waarbij Tigor meerdere malen vertelde het enorm druk te hebben etc dus zich af te vragen of ze uberhaupt genoeg tijd had voor het potje dat ook had gelezen. Vandaar dat mijn vraag niet uit het niks kwam.

jongens het is hoog tijd dat we mijn theorie op waarde gaan schatten

jullie tldr posten gaan ons niet verder brengen

doe niet dom stem blond of thelightfighter.

Mijn voorstel:

eerst de lichte vechter
Verklaar u nader :)
 
Reactiescore
1.704
ik zie dat de spelleiding mijn stem op tigor niet heeft geinterpreteerd als een bm stem het leek me vrij duidelijk dat ik op haar stemde ookal stond me stem niet in het blauw
 
Bovenaan