[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Deleted User - 2265087

Guest
Jij hebt wel het grote gelijk gekregen uiteindelijk ja, volgende keer stem ik ook mee met je. Overigens de mensen die Simeco blame'de, ook hij zat goed op een wolfje dus.

Haha Simeco's drankje was best goed ja. Ik had geluk dat de wolp er niet aan dood gaat. Nonkel zat overigens ook goed dit potje. Dag 1 al 2 wolven benoemen.

ik vond onze liefdeschat ook erg gezellig!

Zeker! <3

Ik werk normaal netjes mee en loop mee. Maar had nu andere plannen met jullie. Dus ja capri. Het klopt dat ik je wel een aantal x benoemd heb :p

Ja, dat was me nogal opgevallen. Alleen ik dacht dus dat je koppel met CI was xD
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Haha Simeco's drankje was best goed ja. Ik had geluk dat de wolp er niet aan dood gaat. Nonkel zat overigens ook goed dit potje. Dag 1 al 2 wolven benoemen.



Zeker! <3



Ja, dat was me nogal opgevallen. Alleen ik dacht dus dat je koppel met CI was xD

Eerst zeggen dat ik niet actief ben en nu dit??
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verklaar jullie likes op deze post @Capricorno @mohniels1

Qua hoeveelheid posts deed je duidelijk mee .. qua inhoudelijke bijdrage dan weer niet. Ik had je dag 0 willen lunchen, maar dat hield Candiu tegen (ik dacht dus ook dat jij en Candiu koppel waren.. Had wel gelijk over Candiu en het koppel, alleen niet met wie ze gekoppeld was)


Ik had het over het trollen, niet het puber zijn! Ik vermoed dat jij je tiener jaren al bent gepasseerd?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Qua hoeveelheid posts deed je duidelijk mee .. qua inhoudelijke bijdrage dan weer niet. Ik had je dag 0 willen lunchen, maar dat hield Candiu tegen (ik dacht dus ook dat jij en Candiu koppel waren.. Had wel gelijk over Candiu en het koppel, alleen niet met wie ze gekoppeld was)



Ik had het over het trollen, niet het puber zijn! Ik vermoed dat jij je tiener jaren al bent gepasseerd?

:redface: :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.049
T zat ook weer tegen
Klaar met werk trouwens whahahahaha

Susan volgende keer weet k et zeker dak die rode stem gelijk knal
 
Bovenaan