[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Reactiescore
1.802
Wel wel wel zo gek was mijn drankje dus niet? Tweede ronde op rij dat ik op dag 1 een wolf ontmasker
 
Reactiescore
3.575
Een wolf doorhebben en ontmaskeren zijn 2 verschillende dingen, dat eerste deed je dat 2de deed je een poging op maar die mislukte vooralsnog.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Ik ga dit potje in ieder geval bookmarken , er staat veel nuttige info die ik voor toekomstige potjes kan gebruiken.
 
Reactiescore
1.802
Een wolf doorhebben en ontmaskeren zijn 2 verschillende dingen, dat eerste deed je dat 2de deed je een poging op maar die mislukte vooralsnog.
Wel degelijk ontmaskerd alleen jammer dat jullie doorgaans oogkleppen op hebben
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga dit potje in ieder geval bookmarken , er staat veel nuttige info die ik voor toekomstige potjes kan gebruiken.
Uit wat jij geschreven hebt valt niets te halen hoor. Ik snap nog steeds niet je stem op mij. Ik was slechts priester en had zoveel zin om dat drankje op je te gooien. Daarom wilde ik weten of ik nog op lynch stond :p
 
Reactiescore
1.577
persoonlijk wel niet zo'n fan van de referenda, trekt de aandacht wel veel weg van de wolvenjacht en je kan er ook gewoon niets uit opmaken - behalve dan wie risico-avers is en wie niet
 
Reactiescore
397
persoonlijk wel niet zo'n fan van de referenda, trekt de aandacht wel veel weg van de wolvenjacht en je kan er ook gewoon niets uit opmaken - behalve dan wie risico-avers is en wie niet
Mmm, ik vond de tweede en de derde wel interessant en geeft een extra dimensie. Ik wil het nog wel eens zien in de toekomst persoonlijk. Snap wel waar je vandaan komt, vooral met het eerste referendum.
 
Reactiescore
141
Het zorgde iig voor activiteit en veel dynamiek in het spel. Iig beter dan het potje daarvoor waarbij iedereen zijn stem dropte en weer wegging. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, de lunch stemmen waren erg last minute. Maar het is denk ik wel een leuke afwisseling, zeg eens per vier jaar
 
Reactiescore
1.269
Die referenda kon ik nog wel hebben, maar rollen zoals patient zero, fluitspeler en nu de engel is gewoon pure ellende.
Doe maar niet.
 
Reactiescore
141
Nee klopt. Achteraf gezien zou ik de engel anders willen inzetten, dat hij op dag 3 gelyncht moet worden wil hij winnen. En dat je dat kan stoppen door een wetsvoorstel, uiteraard met een prijs die je als goedjes moet betalen (extra infectie, of de engel wordt slechte of iets anders..). Ik vind de engel nog steeds een viable manier om te winnen alleen stopt het potje daardoor zo abrupt
 
Bovenaan