[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

DeletedUser17472

Guest
Nee zeker niet. Duvel is alleen bezig met vragen in de open ruimte gooien en inactiefjes wakker maken.

maar nu fam en jij duvel weer aanhalen valt het mij op
Wat een rare uitspraak.. eerst vraag je of ik bij mijn lynch blijf... want het is al zo lang geleden dat ik hem gezegd heb... en nu haal ik hem ineens weer aan... jij was dat die dat deed hoor, niet ik.

Den Duvel


Candiu
 
Reactiescore
1.014
Is wel degelijk belangrijk, want ik ben een goedje. En daarom wilde ik het weten. En volgens mij sta ik op lynch en daar profiteren de wolven dus van. En Candiu, mijn stem blijft staan.
Dan vind ik het jammer voor het potje, dat je eventuele gebeurtenissen niet mee neemt in je overweging. En op een stem blijft staan die niet onderbouwd. Alleen met “dan ben ik zelf geen lynch”.

wat volgens mij niet zo is. Als je na 13u het topic leest.
 

Deleted User - 487963986

Guest
dat lijkt de verkeerde reden om op te stemmen, dat zie je zelf hopelijk ook wel in? immers moet je gewoon op zoek gaan naar de slechtjes en niet 'meer mensen laten stemmen'?

Hij speelt me meer afwachtend/voorzichtig niet zo zeer als een volwaardig slechtje. Ik zie nie direct in om hem daar voor te lynchen. Maar heb ook nog geen alternatief.
 
Reactiescore
3.586
Denduvel voor mij voor nu, komt beetje gefrustreerd over na wat druk. Hopelijk morgen meer inspiratie, opvallende gebeurtenissen.
 
Reactiescore
1.014
Ben ik nog steeds lynch of zijn er me voorbij gegaan? Als ik nog steeds lynch ben, moet ik in actie komen, anders blijf ik staan op wie ik stond.
Dit is aanhalen fam. Met welke andere reden zou je dit anders posten?!
 
Reactiescore
1.279
Iemand een tussenstand van de lynch?
 

DeletedUser17472

Guest
Dit is aanhalen fam. Met welke andere reden zou je dit anders posten?!
Hallo, ik heb trollstemmen gehad en ben geen wolf. Dus zou ik me moeten verdedigen en ik heb nog 15 minuten om daarover na te denken. Ik heb net Spaanse les gehad en dan kan ik niet alles volgen. Mijn vraag was van levenbelang, maar jij moet me dan altijd weer meteen aanvallen. Tja, dan kaats ik de bal terug.
 
Bovenaan