[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Deleted User - 2265087

Guest
Alleen wolven beschermen goedjes, immers proberen ze dan vertrouwen te winnen en zijn wolven de enige die weten wie de goedjes zijn.
Jij trapt er volledig in zo te zien.

Niet mee eens, ik bescherm mensen waarvan ik denk dat ze goedjes zijn. Is ook onderdeel van het spel: mensen eruit werken die je verdacht vindt en erin houden die je niet verdacht vindt.

hoezo beiden bewezen? capri kan nooit bewezen zijn ongeacht mijn rol?

ik heb een suggestie, verbaas iedereen die jou ooit heeft zien spelen en vang eens een wolfke?

En jij kan nooit bewezen worden ongeacht mijn rol. Dus wat is je punt?

Is dit een verspreking dat je ketterse wolf bent?

Verder, als we de ketterse wolf vinden ben je bewezen goedje, en dan capri automatisch ook. Er is nog een andere manier naar mijn idee. Er is nog een priester...

Jij gaat er dus nu al vanuit dat Simeco ketter is?
 
Reactiescore
1.279
Ik zie nog geen nieuwe lynchstem anders of was het wel prima om te laten staan zolang niemand het opmerkte omdat het je niet veel uitmaakte wie de lynch word?
Nee ik wil nog een serieuze stem plaatsen.

Ik voel wat voor combino en den duvel.

Jij gaat er dus nu al vanuit dat Simeco ketter is?
Nee zijn 2 priesters en 1 ketter in het spel.
 
Reactiescore
338
absoluut ILTs speelstijl niet om doelbewust inactief te zijn, jij daarentegen bent actief, maar neemt nergens effectief deel aan discussies, probeert overal een handje in te hebben maar tegelijkertijd ook niet (ik zie enkele gelijkenissen met rukurt overigens) en komt dan met een geweldig makkelijke stem in de hoop of 1) niet op te vallen door je niet te moeien of 2) geen doorslaggevende stem te willen hebben

Maar telkens wel als hij wolfje is
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
Jullie gaat makkelijk over fams post heen?
 
Reactiescore
1.014
Combino en fam beiden op denduvel om de meeste makkelijke reden.

@famdecibel jouw stem is van beginmiddag. Vind je dat er niks veranderd is sindsdien of is die stem puur om zelf niet op lynch te komen?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.036
Combino en fam beiden op denduvel om de meeste makkelijke reden.

@famdecibel jouw stem is van beginmiddag. Vind je dat er niks veranderd is sindsdien of is die stem puur om zelf niet op lynch te komen?
helemaal niet makkelijk immers heb ik hem voldoende uitgelegd, denduvel daarentegen plaatst volgens jou een goed onderbouwde stem dan? :redface:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.036
Niet echt, misschien niet met de juiste redenen, maar zo heb je wel meer stemmen tho
dat lijkt de verkeerde reden om op te stemmen, dat zie je zelf hopelijk ook wel in? immers moet je gewoon op zoek gaan naar de slechtjes en niet 'meer mensen laten stemmen'?
 

Deleted User - 2265087

Guest
absoluut ILTs speelstijl niet om doelbewust inactief te zijn, jij daarentegen bent actief, maar neemt nergens effectief deel aan discussies, probeert overal een handje in te hebben maar tegelijkertijd ook niet (ik zie enkele gelijkenissen met rukurt overigens) en komt dan met een geweldig makkelijke stem in de hoop of 1) niet op te vallen door je niet te moeien of 2) geen doorslaggevende stem te willen hebben

Nav Combino's stem en opmerking over Den Duvel eens naar hem gekeken en Combin heeft wel een punt. In onderstaande spoiler staan de laatste paar posts die DenDuvel maakte en ze voegen echt niks, noppes, nada toe aan het potje met een lynchstem die een beetje uit de lucht komt vallen. Moet wel zeggen dat ik niet weet hoe Denduvel normaal speelt? Iemand die dat wel weet en kan vertellen of dit typisch is voor Duvel of niet?

Koppeltje met Bappos? Die vond dat ook al
Want candiu en capri betreft heb ik geen idee. Ze lijken mij niet verdacht, er zijn er vandaag wel een hoop, die een pak minder actief zijn dan gisteren?
Ik zie capri nog steeds als mijn bm
Wil ook niks zeggen aangezien er een ketterse wolf inzit...
In een niet claim potje, kan je zo wel easy een wolf vrijwaren. Langs de andere kant is simeco nu vrij van wolpactie, maar hem als priester zien, zag ik niet.
Dat is ook niks zeggen he
Als iemand samenvatting zoekt joker zen post is een, het meeste dat erin staat werd als eens aangehaald!


Nee zijn 2 priesters en 1 ketter in het spel.

Ohja, ik was even vergeten dat er 2 priesters in het potje zaten :p
In dat geval werkt het overigens nog steeds niet om Simeco te wateren. Kun je hoogstens mij wateren als je denkt dat Simeco ketter is en ik weerwolf, maar ik kan je vertellen dat dat verspilling van het drankje is. Of begreep ik je dan verkeerd?
 
Reactiescore
338
Ze zitten allemaal in elkaars holleke, ze stangen me al heel de dag. En dan nu gaan ze me zo proberen te stangen.
 
Reactiescore
1.014
helemaal niet makkelijk immers heb ik hem voldoende uitgelegd, denduvel daarentegen plaatst volgens jou een goed onderbouwde stem dan? :redface:
Nee zeker niet. Duvel is alleen bezig met vragen in de open ruimte gooien en inactiefjes wakker maken.

maar nu fam en jij duvel weer aanhalen valt het mij op
 
Reactiescore
1.804
ben ik de enige die het verdacht vindt dat dash de openingsposts zo goed gelezen heeft?
 
Reactiescore
1.279
Nav Combino's stem en opmerking over Den Duvel eens naar hem gekeken en Combin heeft wel een punt. In onderstaande spoiler staan de laatste paar posts die DenDuvel maakte en ze voegen echt niks, noppes, nada toe aan het potje met een lynchstem die een beetje uit de lucht komt vallen. Moet wel zeggen dat ik niet weet hoe Denduvel normaal speelt? Iemand die dat wel weet en kan vertellen of dit typisch is voor Duvel of niet?





Ohja, ik was even vergeten dat er 2 priesters in het potje zaten :p
In dat geval werkt het overigens nog steeds niet om Simeco te wateren. Kun je hoogstens mij wateren als je denkt dat Simeco ketter is en ik weerwolf, maar ik kan je vertellen dat dat verspilling van het drankje is. Of begreep ik je dan verkeerd?
Ik weet nog niet wat ik van jullie situatie moet maken. Ik ga daar nog op broeden.
 
Bovenaan