[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam numeró 9!

DeletedUser27153

Guest
dat je raizor beschermde begrijp ik wel...

Ik was overigens cupido,
op het laatst (toen jullie er nog inzaten) heb ik wel een poging gedaan jullie eruit te krijgen door een zwakke hint, maar raizor werd gedood door de wolven dus toen hoefde ik al niet verder te gaan:)

Ik had al langer door dat je cupido was :eek: Toen je mij opeens uit het niks beschuldigde wist ik het zeker :p
 

DeletedUser

Guest
Woow, 3 hints tegen mij? Ik had ze zelf ook niet gevonden...
Ojah, ik wou nog even de heks bedanken ^^
Na de pech met de welp en de infectiewolf konden we wel een beetje geluk gebruiken :)
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat de enige verdenking die echt geplaatst werd in het spel tegen mij ging over dat er in een tekstje het woordje "droevig" stond. Daar wordt ik elke ronde op afgerekend :p

Lol :p.

Leuk potje toch wel, behalve het begin, en de verhaaltjes waren niet echt amusant vond ik, sorry.

Toch bedankt voor het leiden van het spel en de tijd en moeite.
 

DeletedUser

Guest
Het was een leuk potje. Jammer dat ie net iets te vroeg begon en ik daarom als inactef gezien werd ;)
 

DeletedUser

Guest
Ondanks sommige wrijvingen ;), goed gedaan SWL. Thumps up.

En ook bedankt spelleiders, de verhaaltjes waren een keer iets anders, een leuke verandering ;).
 

DeletedUser

Guest
We hebben niet expres de actievelingen eruit gebeten. We hebben zelfs Lieflap er heel lang in gelaten bijvoorbeeld.

Daarnaast vond ik de anderen ook niet inactief, niet heel actief, maar niet inactief. Ook niet vergeten dat we nog maar met 4 personen waren.

Jah, ik dacht, ik word burgermeester, dan bijten de wolven me en verliezen ze 1 moord.

-.-'
 

DeletedUser

Guest
Jah, ik dacht, ik word burgermeester, dan bijten de wolven me en verliezen ze 1 moord.

-.-'

Yeap, dat was een cruciaal punt. We beten je niet omdat je al behoorlijk verdacht was bij je medeburgers en omdat je dorpsoudste was, we dachten eerst dat dat iemand anders was maar toen die eruitging gokten we op jou vanwege dat.
 

DeletedUser

Guest
Was wel zielig dat alleen de wolf doorhad dat ik dorpsoudste was. Dit was de 1e x dat ik per se burgermeester wou worden en het viel niemand op xD
 

DeletedUser

Guest
Was wel zielig dat alleen de wolf doorhad dat ik dorpsoudste was. Dit was de 1e x dat ik per se burgermeester wou worden en het viel niemand op xD

Ik wist het ook, had via iemand gehoord die niet meer meedeed, maar was toen zelf ook al dood.
 

DeletedUser

Guest
Was wel zielig dat alleen de wolf doorhad dat ik dorpsoudste was. Dit was de 1e x dat ik per se burgermeester wou worden en het viel niemand op xD

Tja, "wisten" is eigenlijk een groot woord. Ik vermoede het aangezien dat, maar ook alleen maar omdat dat het enige was wat een argument zou kunnen zijn dat jij het was. Er was namelijk geen hint die verwees naar de dorpsoudste dus dat maakte het moeilijk voor ons.
 

DeletedUser

Guest
Artikel over deze speelronde komt volgende week, tenzij Slaro nog iets uit de hoge hoed weet te toveren. Het spijt me maar ik had het heel erg druk dit weekend, vandaar ook dat WvW11 nog niet is gestart. Moet nu mijn W1-artikel nog afmaken dus tijd voor WvW heb ik echt niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Artikel over deze speelronde komt volgende week, tenzij Slaro nog iets uit de hoge hoed weet te toveren. Het spijt me maar ik had het heel erg druk dit weekend, vandaar ook dat WvW11 nog niet is gestart. Moet nu mijn W1-artikel nog afmaken dus tijd voor WvW heb ik echt niet meer.

You bastard! :D
 
Bovenaan