[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam numeró 9!

DeletedUser

Guest
*geeft Sadness een schouderklop*
WELL DONE!

Anthraxxis; het viel mij op dat mijn FOUT gewoon vergeten werd ofzo!
Terwijl Jauke geloof ik, of jeanken er nog op terug kwam in het discussie topic.

Ik heb lopen zweten *haha*

Ik kwam erop terug.
Sinds jij dat zei wist ik ook, swl de wolf was+the owner.
Maar hier geef je eigenlijk toe dat je valsspeelde want je mocht niks zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Jeanken:
Vals gespeeld misschien, ik vind het lastig.
Het is naïef maar ik wist niet echt dat je niet mocht helpen als je uitgeschakeld bent.
Ik ben in eerdere ronde's geholpen, en ik heb in eerdere ronde's anderen geholpen.
Dus daar valt ook wel iets over te zeggen.
Het is lastig te controleren, misschien slim om hierover te discussiëren.

Enfin, ik vind niet dat ik heb vals gespeeld.
Ik heb overigens 1x geholpen; en dat was met het vinden van de hint naar jou, de fluitbreker.
De wolven waren in het begin al ver in de minderheid.
Ik zag het gewoon als een plicht om Sadness, Koen en The Owner bij te staan.
De welp EN de infectie wolf in de eerste vier dagen al kwijt.
Dat deed even pijn ;)
 

DeletedUser1435

Guest
sommige mensen mogen dat wel;)

@ jauke. gewoon posten wat je denkt. zo moeilijk is dat toch niet. jullie hebben je gewillig naar de slachtbank laten leiden

@ kahvi. was het dan rechtvaardig geweest als ik met de overgebleven burgers contact had opgenomen? ik stond aan hun kant;) helpen is opzich geen probleem. zolang je maar je mond erover houdt:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We dachten eerst dat Raizor een speciale rol had vanwege het Potloot slijpen.
Die tegen Senne en Jaenken hadden we inderdaad gevonden. Die van Jaenken op het nippertje maar!

idd!
Ik verdedigde mezelf wel goed, er begonnen er een paar echt te twijfelen, mede dankzij wooopppss die van een andere planeet kwam.
Maarja, 1 dagje later en ik was de winnaar.
 

DeletedUser

Guest
Anthraxxis, nee niet echt @ rechtvaardigheid.
Daarom zal ik het vanaf nu ook niet meer doen.

Sorry allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Anthraxxis, nee niet echt @ rechtvaardigheid.
Daarom zal ik het vanaf nu ook niet meer doen.

Sorry allemaal!

In feite is er maar 1 iemand die er onder geleden heeft(groot woord, maar vond nikd anders:p). Ik dus.
 

DeletedUser13565

Guest
'n mooie ronde was het, thanks spelleiders ;). Wel jammer dat ik de fout maakte met Dani, maar ja , dat was dan ook een gok :p
 

DeletedUser1435

Guest
Anthraxxis, nee niet echt @ rechtvaardigheid.
Daarom zal ik het vanaf nu ook niet meer doen.

Sorry allemaal!

van mij mag je het best blijven doen hoor;) zolang je maar zorgt dat de rest er niet direct achterkomt. dan is er namelijk geen probleem.

mij maakt het niet uit als er achter de schermen van alles gebeurt zoalng je het niet weet. wat niet weet, wat niet deert (ofzo)
 

DeletedUser

Guest
Jawel, wat niet weet wat niet deert..
Maar toch, het schaamrood stond op mijn wangen toen ik erachter kwam dat ik iets niet zo slims had gedaan.
Ik had Sadness al meerdere malen mijn spijt betuigd *lol*
Gelukkig voor hem waren de burgers iets te onzeker om inderdaad, door te gaan op wat ze hadden gelezen.

Leerpunt voor de volgende keer Jauke, Brennan Heart, Jaapie :)
 

DeletedUser

Guest
Jawel, wat niet weet wat niet deert..
Maar toch, het schaamrood stond op mijn wangen toen ik erachter kwam dat ik iets niet zo slims had gedaan.
Ik had Sadness al meerdere malen mijn spijt betuigd *lol*
Gelukkig voor hem waren de burgers iets te onzeker om inderdaad, door te gaan op wat ze hadden gelezen.

Leerpunt voor de volgende keer Jauke, Brennan Heart, Jaapie :)

Ze mochten nog wel met 10 zijn...
Ze waren gewoon niet slim genoeg en vooral veel te inactief om ooit iets tegen de goedspelende swl te doen...
 

DeletedUser1435

Guest
als ik nog had geleefd had ik iig mijn wolvenjacht van the owner naar sadness verplaatst:p

zeker ook na het vinden van koen en mijn verspreking:eek: had ik wel het vertrouwen
 

DeletedUser

Guest
Jawel, wat niet weet wat niet deert..
Maar toch, het schaamrood stond op mijn wangen toen ik erachter kwam dat ik iets niet zo slims had gedaan.
Ik had Sadness al meerdere malen mijn spijt betuigd *lol*
Gelukkig voor hem waren de burgers iets te onzeker om inderdaad, door te gaan op wat ze hadden gelezen.

Leerpunt voor de volgende keer Jauke, Brennan Heart, Jaapie :)

Ik had nog mijn bedenkingen, alleen heb nooit alles op een rijtje kunnen zetten van SWL, omdat ik erachter kwam dat ik toen al vermoord was:eek:
 

DeletedUser4045

Guest
Vijftien dagen is wel erg lang potje hoor :).

Aparte, maar mooie verhalen shade en geheimelol :).

chapeau.

Heb niet alles gevolgd, want was een tijd niet thuis, maar wat ik heb gezien was leuk..

Hint: Shade, volgende keer zonder pokemon verslaving>?
 

DeletedUser14063

Guest
Was een leuk spel, gj Warlord. Shade & Geheimelol, bedankt voor het leuke potje :)
 

DeletedUser

Guest
Proficiat wolven! Zeer sterk gespeeld op het einde van SWL, m'n complimenten.

Ook bedankt aan Shade en geheimelol voor het leiden =).
 

DeletedUser27153

Guest
Om nog even terug te komen op mijn heks beslissingen....(ik geef toe dat het best noob was:eek:)

Raizor-->geliefde
Half-Brain-->Zwaar irritant
Woodster-->Dacht dat ie wolf was tsjah:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dat je raizor beschermde begrijp ik wel...

Ik was overigens cupido,
op het laatst (toen jullie er nog inzaten) heb ik wel een poging gedaan jullie eruit te krijgen door een zwakke hint, maar raizor werd gedood door de wolven dus toen hoefde ik al niet verder te gaan:)
 
Bovenaan